М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
angelina0512200
angelina0512200
27.01.2021 02:56 •  Қазақ тiлi

- - -тапсырма. Мәтінді оқы. Мәтінге тақырып қой. - Хан ием, маңғұл түмендері Сүйіндік асуы арқылы Қаратаудан бері асып келе жатыр. - Алдағы қол кімдікі екен? — деді Иланшы Қадырхан, – Меркіт ханы Арсылан көрінеді, — деді Баршын. — — Ошақбай батырдың өзі қайда? — Топ жігітімен жау алдына аттанған. Иланшы Қадырхан жанындағы Мақсұтқа қарап, жарлық жасады: — Қос дабыл ұрыңдар! — деді. Бұл — ел басына қатер төнгенде қолды түгел дүрс көтеретін белгі болатын. . Иланшы Қадырхан тұлпарын көсілтіп ортаға шықты. Жау жағын қалт Кідірткен зор дауыспен «Жекпе-жек!» деген сөзді үш мәрте қайталады... Иланшы Қадырханға қарсы Тоғышар ноян шықты. «Ә-ә!» — десiп шабысқан әуелгі шайқаста маңғұлдың қылышы қақ бөлінді. Қазақша қазан айының басында Отырарға сұрапыл соққы әкелген тас атқыштар соғысы басталған. Жау Отырарды жан-жағынан қаумалап, ата бастады. Иланшы Қадырхан қасына Хисамеддин мен Исмаилды ертіп, Күмбез сарайға аттанды. Фараби кітапханасына келіп жетті. Түн жамылып кітап- хананы көшіруге жарлық жасады. Әуелі кітаптар қатталып, буылды, сыр- Тынан Ылғал өтпейтіндей етіп терімен оралды, орамдарды қыш құмыраға тоғыпты; қыш құмыраның аузы сазбен сыланды. Ең сенімді деген жігіт- тер әзір болған құмыраларды түйеге артып, Көкмардан мешітіне тасыды. Мешітке жеткен қыруар құмыраны жерасты кeлиясына түсірді. Иланшы Кадырхан қазынаны өз қолымен жайғастырды. Таң ата Фараби кітапханасы жерасты мекеніне түгел тығылып біткен. составить вопросы по этому тексту

👇
Ответ:
1Философ11
1Философ11
27.01.2021
Тақырыбы - Иланшы Қадірхан.
1. Ел басына қәтер төнгенде қолды түгел дүрс көтеретін белгі не болған?
2.Иланшы Қадірхан зор дауыспен қандай сөзді үш мәрте қайталады?
3.Жау қай қаланы,жан - жағынан қаумалап ата бастады?
4.Иланшы Қадірхан қандай жарлық жасады?
5.Фараби кітапханасы қайда жасырылды?
4,6(26 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
MihailBobr
MihailBobr
27.01.2021

Қақтығыстану – қақтығыстың жағымсыз зардабын алдын алу және даму заңдылықтары, оны шешу немесе жою әдістері туралы ғылым. Тарихи және көркем әдебиеттерде адамдар үшін күш салдары, формасы және мазмұны бойынша ерекшеленетін көптеген қақтығыстық жағдайлар келтіріледі. Мамандардың пайымдауларынша, соңғы бес мың жылда адамзат әлеуметтік қарама-қайшылықтарды шешудің ең қорқынышты формасы - он бес мың локальді және ортақ соғыстарға қатысқан.

Гераклиттің (530-470 ж.б.з.д.) ойы бойынша дүниеде бәрі ұрыс арқылы туады, ал соғыс пенен қақтығыс барлық заттың негізі. Соғыс бәрінің әкесі және бәрінің патшасы – деп санады. Ал Эпикур (341-270ж.б.д.) Гераклиттің ойымен бөлісіп, онда ұрыс адамдарды мейірімді және ұрыссыз өмір сүруге жетелейтін ұрыс деп тұжырымдады. [28,27]

Осы дәйектерге қандай қатынаста болмасақ та, өркениеттің бүкіл тарихы, кейде шешілуі күш қолдану әдістері мен тәсілдерін қолданусыз мүмкін болмайтын әлеуметтік қақтығыстардан тұрады, бұл жағдай шартсыз түрде халықтар өмірі мен әрекеттерінің барлық салаларына қалыпқа келтірілмейтін зиян келтіреді.

Тағы бір ерекшелейтін жайт, көбінесе ең күрделі байқалмайтын, анайы болып көрінетін жағдайлар, түрткілерден, себептерден туындайды, сондықтан да қақтығыстың маңыздылығы, оның құрамдас бөліктері, олардың шешу жолдарын қарастыру әлеуметтік психология ғылымының ең маңызды пәні болып табылады.

Барлық қақтығыстар адамның ішкі өмірі ерекшелігіне, сонымен қатар оның әлеуметтік қатынастарына негізделген психологиялық құрылымдардан тұратыны белгілі.

Қоғамда болып жатқан әлеуметтік процесстерді қақтығыстардың маңызды әлеуметтік мәселе болып табылатынын зерттеулерде көрсетті. Бұл бірқатар себептермен шарттасқан: қақтығыс феноменінің күрделілігі, сонымен қатар оның пайда болуын бірнеше мәнде түсіндірген.

Қақтығыс қоғамдық қатынастардың басым көзі болды. Ол айқын және латентті формаларда көрінеді. Ол тұлғааралық қарым-қатынастарға ене отырып, күнделікті өмір және мемлекеттің дамуына негізделген қақтығыстарда көрініс табады. Осындай жағдайдың басты себебі ретінде Аристотельдің (384-322ж..д.) ойы бойынша бастапқыда адамдарды табиғатынан жүйкесі жұқарған деп ойлады. Осыдан келе оның пікірі бойынша қақтығыс қоғамның қалыпты жағдайы болып саналады. Аристотель негізгі қақтығыстың қайнар көзі адамның тұрмыстық жағдайының жоғары немесе төмендігінен туындайды деп санады

4,4(14 оценок)
Ответ:
Spamm
Spamm
27.01.2021

Таңертең тұра салысымен бір стакан су ішемін

кейіннен жарты сағаттан соң таңғы асыма жұмыртқа мен кофе ішемін. Кейіннен түскі асыма әртүрлі тамактар ішемін. кейде сорпалы кейде сорпасыз. Және де бір стакан суда ішемін. Су тамақтың ағзамызға жақсы сіңуіне көмектеседі. Кешке сағат бестерді БЕСТІҢ ШАЙЫН ішемін. Печеньемен тортпен шай. Сосын кешкі асқа яғни ужинға ауыр емес жеңіл тамақтар жеймін. Ұйқтар алдында айран немесе компоттар ішіп ұқтаймын.

сүт және сүттен жасалатын тағамдар денсаулыққа өте пайдалы. Ол ас қорыту бездерінің жұмыс істеу қабілетін үнемі жақсартып отырады. Оның үстіне сүт өнімдерінің дәрулік қасиеті де бар екен. Олар емдеу, алдын алу, диеталық тағам ретінде де қолданылады

Ал қымыз жүрек жұмысын жақсартады

Объяснение:

Өз ойымнан жаздым. Ұнаса ал ұнамаса өзің біл

4,8(87 оценок)
Новые ответы от MOGZ: Қазақ тiлi
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ