М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
Elizaveta544435
Elizaveta544435
15.05.2022 21:00 •  Қазақ тiлi

1.Мәтінді мұқият оқып, сұрақтарға жауап беріңдер. Ата-ананың болашақ тәрбиесі үшін жауапкершілігі ұрпақтан ұрпаққа
жалғасуда. «Балапан ұяда не көрсе, ұшқанда соны іледі» дегендей, ата-ананың
күн сайын аткарып жүрген жұмысы- балага үлкен сабақ. Жас балалардың
үлкендер айтса, соны айтатынын, не істесе соны істегісі келетінін бәріміз де
білеміз. Баланың үйден көргені, етене жақындарынан естігені-ол үшін
адамгершілік тәрбиесінің ең үлкені, демек жақсылыққа ұмтылып, жағымды
істермен айналысатын адамның айналасындағыларға көрсетер мен берер тәлімі
мол болмақ. Жас өспірім тәлім-тәрбиені, адамгершілік қасиеттерді үлкендерден,
тәрбиешілерден насихат жолымен емес, тек шынайы көру, сезім қатынасында
ғана алады.
Балаларымызды имандылыққа тәрбиелеу үшін олардың ар-ұятын, намысын
оятыл, мейірімділік, қайырымдылық, кішіпейілдік, қамқорлық көрсету,
адалдык. ізеттілік сияқты қасиеттерді бойына сіңіру қажет. Баланы үлкенді
сыйлауға, кішіге ізет көрсетуге, иманды болуға, адамгершілікке баулу
адамгершілік тәрбиесінің жемісі.
Тапсырмалар
1. Мәтінді мұқият оқыл, тақырыбын қойындар.
2. Мәтінде айтылған қасиетерді теріп жазыңдар.
3. Мәтіннің негізгі ойын анықтаңдар
2.Берілген сөздердің синонимдерін табыңдар.
Мейірімді, сабырлы, әдепті, уқыпты
3. Болжалдық. Ісктік, демеулік шылаулардың тиістісін қойып,
сөйлемдерді толықтырындар.
1. Тәлім тәрбие
адамды парасатқа жеткізеді.
2. Қарағым, -Осы сенің істеп жүргенің дұрыс емес - ... .
3. ... шынайы қарым-қатынас достықты көркейтеді.
4. Оның айтуына қараганда, келесі жылы мүшелге толады –
3."Ұрпақ тәрбиесі- ұлағатты іс" деген тақырыпта эссе жазыңдар.
Казахский

👇
Открыть все ответы
Ответ:
vovastepochkin
vovastepochkin
15.05.2022

Ертегідегі Жаман – қазақ ауыз әдебиетіндегі ел басшысының үлгілі бейнесі. Ол – қарапайым, парасатты, адал, шыншыл, көреген, тапқыр, кішіпейіл, іззетті, көпшіл, қайырымды, қанағатшыл. Бұл қарапайым халық бұқарасының «елді осындай адам басқарса» деген арманынан туған бейне.

Аяз би туралы айтылатын ертегі-аңыздардың бәрінде дерлік Жаман қойшының Мадан хан сынынан өтуі, үйленуі, ханның күншіл, ақылсыз қырық уәзірін өлімнен құтқаруы, оның даналығын, достыққа адал, сертке беріктігін, әділдігін мойындаған хан өз тағын беруі сөз болады. Жаман хан болғаннан кейін де жыртық тоны мен жаман тымағын хан сарайы босағасына ілдіріп қояды. «Кей-кейде хандық тақтың буымен көңілім тасып, асып бара жатқандай болсам, соған көзім түседі де, тез тәубама келемін» дейді екен. Сөйтіп ол жыртық тоны мен жаман тымағын көрген сайын тәубасынан жаңылмай, өзіне-өзі: «Аяз би әліңді біл, құмырсқа жолыңды біл» деп отыратын болған.

Өмірдегі реалды нәрсенің өзін әдейі өзгертіп көрсету – ертегі жанрының өзіндік қасиеті болғандықтан, ертегіші де оның мазмұнын барынша әсірелеп көрсетуге, сырлы да ғажайып етіп көрсетуге күш салады. Мәселен, «Аяз би» ертегісіндегі ханның әлсіз, жоқ-жітік, жаман қойшының ақыл-парасатын мойындап, оған хандық тағын сыйлап беруі өмірде әсте болуы мүмкін емес жағдай. Бірақ ертегіші осылай баяндайды, тыңдаушы оған иланады. Өйткені ертегіні айтушы да, тыңдаушы да өмірде бір рет болса да солай болғанын қалайды, соны армандайды. Қысқасы, Аяз биді өмірде болған тарихи тұлға дегеннен гөрі, халықтың «ел басқаратын адам осылай болу керек» деген арманынан туған Арман ханы, ел билеушіге тым ертеде ескерткен халық даналығы мен асқақ мұратының көрінісі деген орынды.

4,6(49 оценок)
Ответ:
shtoshpulodov
shtoshpulodov
15.05.2022
Сөйлем құрамына қарай жай сөйлем және құрамалс сөйлем болып екі топқа бөлінеді . Жәй сөйлем бір ғана ойды білдіріп, бір интононациямен айтылады да, құрмалас сөйлем екі я одан да көп жай сөйлемнен құралып күрделі ойды білдіреді. 
Құрмалас сөйлемнің құрамындағы жай сөйлемдер өзара мынадай жолдармен байланысады : 
а) Интонация арқылы іргелесе байланысады : 
Байжанның оны көруі біріншірет еді: орта бойлы, төртбақтау, толықша , сарғылы өңділеу, қырықты алқымдап қалған жігіт екен. 
Мұнда бірінші жай сөйлемнен кейін дауыс ырғағы көтеріңкі айтылып, кідіріс ұзаққа созылмай, екінші сөйлеммен ұласып кетеді де , екі сөйлемнің арасын байланыстырып, күрделі ойды білдіруге дәлекер болып тұрады. 
ә) Жалғаулық шылаулар (септеулік ) арқылы байланысады: Құланбай күзеуден ерет қайтып кеткен соң, өзге елдің бәрі де дағдыдан тыс күземді ерте алып көшіп еді . 
б) Құрмаластың құрамындағы жай сөйлемнің баяндаушы тиянақсыз тұлғада келіп, келесі жай сөйлеммен ұласып, құрмаласа байланысады. Мысалы: Құрымбайдың оқуға кетуі шын болса, ол өз ісін ойламаған жерден істеген екен. 
Құрмалас сөйлемдер байланысу тәсілдеріне қарай үш түрге бөлінеді: 
1. Салалас құрмалас . 
2. Сабақтас құрмалас. 
3. Аралас құрмалас.
4,7(15 оценок)
Новые ответы от MOGZ: Қазақ тiлi
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ