М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
alexanders4234
alexanders4234
16.06.2021 19:44 •  Қазақ тiлi

39. Мәтінді түсініп оқы. деп сыбыра Мерген қыз 93 нінде естімеген едік. Еримов: «О, А Бұған дейін біз мерген кыздар колай Матвеевич, бізге осылар ғана тіспей тұрған еді», Кулуге болмайды, өйткені алдымда 0 қорғау үшін келген жауынгерлер .. Бір сәтте саптың шетінде тұрған е көзді нәзік қызды көрдім де, «кім бар сыз?» дегенімше, ол саптан алға шығып: Жолдас гвардия полковнигі! Атқыш Әлия Мон ғұловамын! - деп саңқ етті. Атқышпын дейсің бе? - Иә, атқышпын. Онда, атқыш Молдағұлова, асүйге барып, карт аршисың, - дедім. Әлия: Жолдас гвардия полковнигі, мен майданға кар аршу үшін емес, фашистерді құрту үшін келдім, - - Ойпыр-ай, қандай адамсың өзің! - Иә, сондай адаммын! - Кәне, винтовкаңды бері әкел! Қаруын олай қарадым, бұлай қарадым. Бәрі таздай таза. Тиісетін мін жоқ. Осы сәтте винтовка = ВЛКСМ Орталық Комитетінен мерген Әлия Мол доваға» деген жазуды көрдім де, сасып қалдым. - Қызым, бар, фашисторлi rolnom! леуден

👇
Открыть все ответы
Ответ:
Водин день кожанасыр работал в саду.это было в обед.после обеда кожанасыр решил отдохнуть под деревом.увидев растущий персик на дереве и тыкву на земле он: "я удивляюсь этой природе.дерево персика большое.его ветки и листья сильные.а его плод маленький и мягкий.листья и ветви тыквы слабые.а его плод большой и сильный.это неправильно.потому что,плод персика и тыквы поменялись местами"-думал он.прямо в этот момент на его голову упал персик.встал с места кожанасыр и говорит: ответ: встал с места кожанасыр и говорит: "с этого момента ничего не буду говорить природе.если бы,на месте персика была тыква,то я бы не остался в живых.почему ответ: и вправду в природе есть равенство.у каждого есть своё место.каждая вещь хорошо сделано.и это и есть закон природы.все это не бесплатно.есть ли такой человек,который думал об прости,я не могу продолжить .фантазии нет.p.s не забудь !
4,5(9 оценок)
Ответ:
Alinka24092006
Alinka24092006
16.06.2021

Ұлттық сөз өнері зергерлеріміздің бірі, қай шығармасы болсын оқырманды бейжай қалдырмайтын қарымды қаламгер Оралхан Бөкейдің соңғы туындысы «Атау кере» романының атының өзі бірден елең еткізеді. Өйткені «атау кере» сөзі ел ішінде адамдардың күнделікті қарым-қатынасында қолданыла бермейтін, сирек жағдайда, шанда бір ашынған ахуалда, болмаса шарасыздықтан айтылатын салмақты, зілді, ауыр ұғым. Шығармашылығында жеңіл мазмұн кездеспейтін Оралханның дәл осы күрделі тақырыпқа барып, әрі оны өзінің дәстүрлі шеберлігіне тән деңгейде ширатып, ширықтыра отырып жазғаны заңдылықтай қабылданады.

«Атау-кере» повесі бүкіл адамзаттық мәселелерді қозғайды. Повесть оқиғасының басында Еріктің реалистік сипаты басым болса, шешімінде мифтік сипаты байқалады. Қаламгер адамдар өмірін аралар дүниесіне ұқсатады. Еріктің көк басты сонаға айналып кетуі және Қатын суының арғы бетіндегі жұмбақ қыз – символ. Ерікті мифтік бейне ретінде қараудың өзі оның құбылуына байланысты. Бір түрден екінші түрге ауыса алатын – тек миф кейіпкерлері. Повесть соңында Еріктің құбылуына мән бере отырып, бұл повесті «Повесть-миф» деп атауға болады. Повестегі Шал образында романтизм сарыны байқалады. Шығармадағы Шал да, Таған да қоғамда бет алған адамның рухани әлсіреуінен шығудың шығар жолын, амалын табуға тырысады. Бірақ табиғат аясында қалудан басқа жолды көре алмайды. Сондай-ақ шығармадағы Тағанның табиғат туралы ойлары былайша беріледі: «... Табиғат жаратқан алқам-салқам болмайды, ол - әмісе әдемі, әмісе сүйкімді, әрі шыншыл, әрі ақылды, сондықтан да адамдар секілді қателеспейді. Табиғат – мәңгілік тірі, өтірік айтпауды, алдап – арбамауды табиғатан үйрену керек, өйткені ОНЫҢ (табиғаттың) жүрегі таза».

Шығармада жеңіліс пен жеңіс, түңілу мен үміт, қиянат пен қайырым, аярлық пен адамдық, марғаулық пен махаббат арасындағы тартысты күрес, өткен тарих пен бүгінгі нақтылықтың ажырамас аясындағы ұлт тағдыры мен келешегі таразыға тартылған романның кесек-кесек идеяларының түйіні кульминациялық сәтіне жетіп, ширақ та шымыр тарқатылады. Шеберлік құдыреті дегеніміздің құпиясы да осы болса керек!

4,4(6 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Қазақ тiлi
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ