М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
СашаЩербина
СашаЩербина
06.11.2021 09:49 •  Қазақ тiлi

3.Тест сұрақтарына жауап бер. 1.Суйінбай Аронулы кай жердiн дулдул акыны? Арканын

Жетісудын

Есiлдiң

2.Суйінбай кiммен айтысты?

Аманжолмен

Жамбылмен

Қатағанмен

3.Казак халкынын айтыс өнерi нешiншi ғасырда дамыды?

XV

XVII

XIX

👇
Открыть все ответы
Ответ:
engelsvova
engelsvova
06.11.2021

Хикаят (Әпсана) (парсы, апсанс - аңыз, араб, хикаят - әңгіме) - қазақ фольклорлық прозасының жанры. Бұл терминді орыс, Еуропа әдебиеттерінде қалыптасқан легенда (лат. legenda) - ұғымының баламасы ретінде қазақ фольклортануына С.Қасқабасов енгізген. Әпсана - бағзы бір замандарда болыпты-мыс делінетін оқиғаларға немесе пайғамбардың, әулие-әнбиелердің ғажайып істерін баяндайтын діни сюжеттерғе негізделген, сондай-ақ нақтылы тарихи, кітаби дерек, тиянағы жоқ, таза қиялдың жемісі ретінде туған, фольклорлық прозаның көркемдік сипаты мейлінше қанық үлгісі. Әпсанадан аңызға да, мифке де, ертегілерге де тән жанрлық белгілер бірдей ұшырасады. Оқиғаның тым көне, архаикалық сипаты белгілі бір идеялық, тақырыптық бағдарды діттейтін сюжеттік-композициясын шарттылықтың басымдылығы, көп нұсқалық - әпсананың негізгі ерекшеліктері әпсана шартты түрде тарихи-мекендік, діни-кітаби, әлеуметтік-утопиялық деп үшке бөлінеді. Тарихи-мекендік әпсана есте жоқ ескі дәуірде өткен оқиғалар, тарихи тұлғалар жайына арналады (Ескендір Зұлқарнайын, Қызыр, Қорқыт туралы әпсана). Діни- кітаби әпсана құран хикаяларын мазмұндап, әулиелердің тағдыр-талайын, тіршілік тауқыметін, т.б. өзек етеді (Мысалы: Аюп, Мұса, Әзірет Әли, Нұх, т.б. туралы әпсаналар). Ал әлеуметтік-утопиялық әпсаналар халықтың тәңірі қалаған абат мекен Жеруйық хакындағы ой-арманынан туындайды (Асан қайғы, Абат, Өтеген батыр іздейтін Жерұйық, Жиделі-Байсын туралы әпсаналар).

4,6(64 оценок)
Ответ:
Vasilisa260216
Vasilisa260216
06.11.2021

1) Бейтаныс жігіт қаланың қарбалас тіршілігіне әлдеқашан үйреніп кеткен.

2)Атасы мен Қамбар ауылдың жайбарақат қозғалысы қаланың қатты ағынынан әлдеқайда тыныш болса да, жан-жағына қарайлап келеді.

3) Бағдаршам жөнінде айтқан Бейтаныс жігіттің сөзіне риза болып, атасы мен Қамбар артта қалған бағдаршамға қарап қалды

4)Жүйткіген машиналар легі жолдың арғы бетіне өтейін десең жол берер емес.

5) Адамдар осы сәтті күткендей болып, жолдың арғы бетіне жылдамдатып өте бастады.

6)Атасы алдын ала"Әсіресе ағып жатқан көліктерден сақтанғайсың" деп пысытап жатты.

7) атасы алдын

8)Ағасы секілді бейтаныс жігіт "Бұл - бағдаршам" деді атасының қолтығынан дмей жүріп.

9)Жасыл табақша лезде жарқ ете қалды.

10) Құлаққа тек бейтаныс жігіттің сөзі қайта естіледі.

Объяснение:

лучший ответ

4,7(9 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Қазақ тiлi
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ