М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
Космос1986
Космос1986
25.04.2022 01:40 •  Қазақ тiлi

Нужно найти стих магжана жумабаева "туркестан" на казахском

👇
Ответ:
aminayahydinap00uha
aminayahydinap00uha
25.04.2022
ТҮРКІСТАН (ҮЗІНДІ)

ТҰРАННЫҢ ЕГІ - ШЕКСІЗ ШӨЛІ ҚАНДАЙ,
ТЕҢІЗДЕЙ КЕМЕРІ ЖОҚ КӨЛІ ҚАНДАЙ.
ТҰРАННЫҢ ДАРИЯ АТАЛҒАН ӨЗЕНДЕРІ,
ТАСЫСА, ШӨЛДІ БАСҚАН СЕЛІ ҚАНДАЙ.

ЕРТЕДЕ ОҚЫС, ЯКСАРТ - ЖЕЙХУН, СЕЙХУН;
ТҮРІКТЕР БҰЛ ЕКЕУІН ДАРИЯ ДЕЙТІН.
КИЕЛІ СОЛ ЕКІ СУ ЖАҒАСЫНДА
ТАБАСЫҢ ҚАСИЕТТІ БАБАҢ ДЕЙТІН.

БҰЛ ТҰРАН ЕЖЕЛДЕН - АҚ АЛАШ ЖЕРІ,
ТҰРАНСЫЗ ТАРҚАМАҒАН АЛАШ ШЕРІ.
ТҰРАННЫҢ ТОПЫРАҒЫНДА ТЫНЫШТЫҚ ТАПҚАН
АЛАШТЫҢ АРЫСТАНЫ АБЫЛАЙ ЕРІ.
4,5(89 оценок)
Ответ:
fantomfantoms
fantomfantoms
25.04.2022
ТҰРАННЫҢ ЕГІ - ШЕКСІЗ ШӨЛІ ҚАНДАЙ,
ТЕҢІЗДЕЙ КЕМЕРІ ЖОҚ КӨЛІ ҚАНДАЙ.
ТҰРАННЫҢ ДАРИЯ АТАЛҒАН ӨЗЕНДЕРІ,
ТАСЫСА, ШӨЛДІ БАСҚАН СЕЛІ ҚАНДАЙ.

ЕРТЕДЕ ОҚЫС, ЯКСАРТ - ЖЕЙХУН, СЕЙХУН;
ТҮРІКТЕР БҰЛ ЕКЕУІН ДАРИЯ ДЕЙТІН.
КИЕЛІ СОЛ ЕКІ СУ ЖАҒАСЫНДА
ТАБАСЫҢ ҚАСИЕТТІ БАБАҢ ДЕЙТІН.

БҰЛ ТҰРАН ЕЖЕЛДЕН - АҚ АЛАШ ЖЕРІ,
ТҰРАНСЫЗ ТАРҚАМАҒАН АЛАШ ШЕРІ.
ТҰРАННЫҢ ТОПЫРАҒЫНДА ТЫНЫШТЫҚ ТАПҚАН
АЛАШТЫҢ АРЫСТАНЫ АБЫЛАЙ ЕРІ.
Вот лови*
4,6(44 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
gusarova17
gusarova17
25.04.2022

Ақтамберді Сарыұлы (1675, қазіргі Оңтүстік Қазақстан, Қаратау, — 1768 — қазіргі Шығыс Қазақстан облысы Абай ауданы Жүрекжота мекені)[1] — жырау, қолбасы, қазақтың көне жыраулық мектебінің белді өкілі, дипломат. Найман тайпасының қаракерей руының сыбан тармағынан[2].

“Он екіде аттанып, қылыш ілдім білекке” дегеніне қарағанда күреске ерте араласқан жауынгер жырау санатына жатады. Тұрмыстың қыр-сырын, отбасы, елдік, ерлік, жер мәселелерін жырларында жақсы бейнелейді. Қысқа нақыл, шешен сөздердің шебері. 1742 жылы Орта жүз ру басшыларының Орынборда ант беру жиналысына өкіл болды. 1738 — 1752 жылдары қазақ-қалмақтың қанды қақтығыстарының барлығына дерлік қатысқан. “Ақтабан шұбырынды” оқиғасының зұлмат қан кешуін бастан өткерген. Ес білгеннен бастап 70 жыл бойы ат үстінен түспей, елі мен жерін қорғаған қас батыр, айтулы шешен, қабырғалы би, атақты жырау. Қазақ жауынгерлерінің азаттық, құлдық жөніндегі түсініктері, көшпелі халықтың тыныс-тіршілігі, болашаққа деген сенімі, адалдық-жауыздық, қиянат, әділетсіздік хақындағы таным-түсініктері Ақтамберді талғамынан өтіп жыр-толғауға айналған.

4,5(73 оценок)
Ответ:
langueva1405
langueva1405
25.04.2022

Киімді оң қолдан бастап киіп, сол қолдан бастап шешеді. Оң қолдан бастап киім кию жақсы ырым саналады.

• Киімді желбегей жамылмайды, өйткені екі қолы жоқ адам ғана киімді желбегей жамылып жүреді.

• Тозбаған киімді тастауға болмайды. Қазақ халқында тозбаған киімді тастау – жаман ырым. Егер оны адам кигісі келмесе, біреуге сыйлау керек.

• Көпшіліктің алдында жалаңаш - жалпы жүруге болмайды. Бұл әдепсіздік болып саналады.

• Өте ұзын немесе қысқа киім киюге болмайды. Бұлай киіну адам жұмыс істеген кезде қолайсыздық тудырады.

• Киімді сілкіп киген жөн, өйткені киімге жабысқан ұлы жәндіктер болса ұшып түседі.

• Қыздарға ер баланың киімін киюге болмайды. Ер баланың киімін кию жаман ырым саналады.

• Шалбар мен етікті тұрып киюге болмайды. Оларды соғыс кезінде ғана тұрып киетін болған.

• Киімнің жағасын басуға болмайды. Киім жағасын басу жаман ырым саналады.

• Жастық орнына шалбарды жастамайды. Шалбарды жастану настықтың белгісі болып саналады.

• Бас киімді тебуге, лақтыруға, теріс киюге болмайды. Жақсылықтың бәрі адамның маңдайына жазылады, сондықтан да бас киімнің орны ерекше. Бас киімді әрқашан таза, ұқыпты ұстап, босағаға емес, төрге ілу керек.

• Аяқ киімді төңкеріп қоюға, теріс киюге болмайды. Өйтсе, адамның жолы болмайды, жаманшылыққа ұшырайды.

• Бөтен адамға бас киім бермейді және айырбастамайды. Адам басы кемиді деп санайды.

• Садақаға киім берсе, оның түймесін қиып алады.

• Қос тымақ кигізбейді. Бұлай етсе екі қатын алады деп ырымдалады.

• Аяқ киімді тұрып киюге болмайды. Тек басына іс түскен кісі ғана аяқ киімді тұрып кимек.

• Ит көйлекті балаға жаны иттей берік болсын деп кигізеді.

• Көп жасаған немесе жақсы адам қайтыс болса, оның киімдері мен тұтынған заттарын ырым етіп бөліп алады.

Объяснение:

Киімге байланысты ырым-тымдар

4,6(6 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Қазақ тiлi
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ