М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
Leraekb2012
Leraekb2012
17.10.2020 11:57 •  Қазақ тiлi

Фонетический разбор мейрамхана на казахском

👇
Ответ:
SchneiderOK
SchneiderOK
17.10.2020
Фонетитеский разбор это типо это?
м-дау-сыз и т д?
4,5(36 оценок)
Ответ:
Oufaa
Oufaa
17.10.2020
М- дауыссыз , үнді
е - дауысты ,жіңішке , ашық, езулік
й - дауыссыз , унді
р- дауыссыз, үнді
а-дауысты ,жуан, ашық, езулік
м- дауыссыз, үнді
х -дауыссыз, қатаң
а-дауысты, жуан , ашық,езулік
н-дауыссыз ,унді
а-дауысты, жуан , ашық , езулік
4,5(70 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
мотя105
мотя105
17.10.2020

- Сәлеметсіз бе, сіз газет үшін бірнеше сұрақтарға жауап бере алмадыңыз ба, The New York Times"?

- иә әрине! мен сіздің сұрақтарыңызға жауап бере аламын.

- онда бастайық. сіздің зерттеуіңіз туралы не айтасыз?

- телефон мектеп баласына қалай әсер ететіні туралы біздің зерттеуіміз.

- Өте жақсы. сізде бұл зерттеу бойынша шағын жарнамалар бар ма?

- әрине бар. бірақ мен оларды қазір айта алмаймын... кешіріңіз

- ал сіз қандай себеппен өз жарнамаңызды айта алмайсыз?

- біз жобаны әлі аяқтаған жоқпыз, сондықтан ақпаратты жария еткіміз келмейді. Мен сізге жобаны аяқтағаннан кейін нәтижені айтамын.

Енді кешірім сұраймын, басталған жобаны аяқтауға баруым керек.

- Назарларыңызға және сіз айтқан ақпаратқа рахмет.Қош бол.

Объяснение:

удачи)

4,5(32 оценок)
Ответ:
aspier2016
aspier2016
17.10.2020

ответ:1- С

3-тапсырма

1-С

2-А

3-Е

4-В

Мәтін

Жанры-Әдебиет жанрлары

Максаты- улы тулгалар жайлы дурысакпарат жеткізу

6-тапсырма

1. Абай- лирик акын

Абай лирикасы кең көлемді мол қазына; биігі бітпес, тереңі таусылмас сырлы мұра. Абай лирикасы сала-сала. Жалпы лирика деген ұғымға қандай қасиеттер тән болса, Абай өлеңдерінде соның бәрі бар. Абайды бірыңғай қайғының, яки қуаныштың ақыны деуге, не мұңшыл, не күлкішіл ақын деуге тіпті де болмайды. Абай лирикасында осының бәрі түгел, түтас жатыр. Оның сырлы жырларындағы сәл ғана, ең бір жай сезінудің өзі оқырманның жан жүйесін, көңіл күйін түгел тебіренте толқытып, барлық пернені түгел басып, барлық шекті түгел сөйлеткендей сайрайды. Бұл - ғажайып құбылыс.

Абайдың саяси-әлеуметтік лирикасын талдар тұста, алдымен, ақын - өз дәуірінің үні екенін ескеру шарт. Суреткер өзі өмір сүріп отырған қоғамнан тыс, жеке-дара қалып, томаға тұйық өмір сүре алмайды. Ен өзіндік дүние танымына сәйкес әлеуметтік көзқарасы бар. Сондықтан, өмір құбылыстарын суреттегенде оған өз қарым-қатынасын көрсетпей қала алмайды. Өз шығармасында сәулелеңген өмір шындығы туралы өз кесімін айтып, өз «үкімін» шығарады. Абай да өз лирикасының керекті жерінде кейбір қоғамдық қатынастардан белгі бере отырып, өзінің өмірге көзқарасын, таным-тапғамын, идеялық бетін айқындайды. Абай - өз дәуіріне қатал сыншы болған адам. Қараңғы даладағы қат-қабат қарау әрекеттер - заңсыздықтар мен зұлымдықтар ақынды қатты күйзелтеді де, дәл осы жеке басқа тән жай- күйлер енді бірде арнасынан асып, қоғамдық сипат алған. Сонда, ақынның бір адамды сынағаны - сол сияқты бүтін бір қауымды сынағаны, тілін болыс пен ұлыққа түйресе, сол кеселді туғызып отырған патша әкімшілігіне түйрегені болып шығады.

Объяснение:

4,7(100 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Қазақ тiлi
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ