М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
Dashacolod
Dashacolod
07.02.2020 05:49 •  Қазақ тiлi

Мәтіннен 10 етістікті теріп жазып, болымсыз етістіктер жасаңыздар. үлгі; істейді- істегім келеді әбілхан қастеев (1904-1973) – қазақстан республикасының халық суретшісі, ш.уәлиханов атындағы қазақ кср мемлекеттік сыйлығының лауреаты. алғашқы қазақ суретшілерінің бірі әбілхан қастеев өзінің талантымен қазақстанның бейнелеу өнері тарихындағы жарқын құбылысқа айналды. оның есімі ұлттық тарихымыз бен мәдениетімізге өмірі мен дарынын өз халқына толықтай арнап, шексіз беріле еңбек еткен ш.уәлиханов, м.әуезов, с.мұқанов, ш.айманов, ә.марғұлан, қ.сәтбаев сынды атақты қайраткерлерімізбен қатар тұр. әбілхан қастеев 1904 жылдың 1 қаңтарында талдықорған (қазіргі алматы облысы) облысының жаркент ауданындағы шежін ауылында кедей малшының отбасында дүниеге келген. әкесінен ерте айырылған ол байдың жалшысы болады. жаркент қаласында, кейіннен түрксіб теміржол құрылысында жұмыс істейді. ол сол кездің өзінде үнемі сурет салып, өзінің дарыны мен шеберлігінің арқасында айналасындағыларды таңғалдырады. 1929 жылы тағдыр оны алматыға алып келіп, екі жылдай н.г.хлудовтың көркемсурет студиясында білім алады. ә.қастеев 1930жылы алғаш рет мәскеуге сапар шегеді. 1934 жылы ол алматыдағы көркемөнерпаздар слетіне, абай портретін жазудан және оның шығармаларына иллюстрациялар жасаудан республикалық жарысқа, мәскеудегі мемлекеттік шығыс халықтары мұражайындағы қазақстан суретшілері туындыларының бірінші көрмесіне қатысады. осы уақыттан бастап әбілхан қастеев халықаралық, бүкілодақтық, республикалық және қалалық көрмелерге тұрақты түрде қатысып отырады. 1934-1936 жылдары әбілхан қастеев мәскеуде тұрып, н.к.крупская атындағы кешкі халық шығармашылығы көркемсурет студиясынан сабақ алады. 1937 ж. ксро суретшілер одағына мүшелікке қабылданады. 1930-1940 жылдар аралығында суретші «өткен өмірге» деген ойлары бейнеленген «ескі және жаңа тұрмыс» атты үлкен акварельдік топтама жұмысын жазады. 1942 ж. алматыда суретшінің шығармашылық қызметінің 15 жылдығына арналған тұңғыш жеке көрмесі өтеді. осы жылы суретшіге қазақ кср-інің еңбек сіңірген өнер қайраткері атағы беріледі. 1944 жылы ол қазақ кср халық суретшісі атағын алады.

👇
Ответ:
makarovanasta201
makarovanasta201
07.02.2020
Айналды-айналгым келеди
4,6(31 оценок)
Ответ:
Derbershto397
Derbershto397
07.02.2020
Айналды-айналгым келеды
4,6(38 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
irina0208ga
irina0208ga
07.02.2020
Шана тебу

Жарты сағаттық ойын сізді 200 артық калориядан арылта алады. Шана тебу аяқты жақсы жаттықтырады.

Аққала жасау

Аққаланы тұрғызуға бір сағаттай уақыт құртып-ақ арықтауға болады. Балалық кезді еске түсірудің пайдалы әдісінің бірі.

Қар атысу

Көңіл көтеру мен артық калориялардан арылудың тағы да бір жолы.

Коньки тебу

Тіпті сіз коньки тебе алмасаңыз да, мұз бетінде тұруға тырысқаныңыз артық салмақтан арылтады.
Шана тебу

Жарты сағаттық ойын сізді 200 артық калориядан арылта алады. Шана тебу аяқты жақсы жаттықтырады.

Аққала жасау

Аққаланы тұрғызуға бір сағаттай уақыт құртып-ақ арықтауға болады. Балалық кезді еске түсірудің пайдалы әдісінің бірі.

Қар атысу

Көңіл көтеру мен артық калориялардан арылудың тағы да бір жолы.

Коньки тебу

Тіпті сіз коньки тебе алмасаңыз да, мұз бетінде тұруға тырысқаныңыз артық салмақтан арылтады.
4,5(86 оценок)
Ответ:
prisheplub
prisheplub
07.02.2020

Төрт түлік малдың пайдасы

Қазақ халқы түйе, жылқы, қой және сиыр малдарын төрт түлік деп атаған. Халық төрт түліктің әрқайсысының сақтаушы иесі бар деп ұғынып, оларды ойсылқара, қамбар ата, шопан ата, зеңгі баба деп атаған.

Қазақ халқы төрт түлік малдың ішінде түйе малын байлық ретінде де, көлік ретінде, азық ретінде де аса қатты қастерлеген. “Нар жолында жүк қалмас” деген мәтел осының айғағы.

Түйенің түбіті мен шудасы қымбат саналады:түбіттен иіріп тоқыған киім ең жылы, ең төзімді болады; шудадан жіп, арқан еседі. Түйенің сүті де асыл. Одан ашытатын қышқылтым сусынды Батыс Қазақстанда «шұбат», Түркістан жағында «қымыран» деп атайды. Ғылымның дәлелдеуінше, шұбаттың дәрілік қасиеті қымыздан да артық саналады. Түйенің етінің дәмі де ерекше. Сонымен, түйе малының пайдасы осы.

Көшпелілердің, оның ішінде қазақтың төрт түлік малдың ішіндегі қастерлеп, пір тұтатыны жылқы. “Ат ердің қанаты”, “Мінсең көлік, жесең ет” деп жылқы малын аса жоғары бағалаған.

Қой да көшпелі елдердің ерте заманнан малданған түлігінің бірі.Ол әрі киім, әрі тамақ.Киім дегенде, оның жүнінен гөрі ертедегі көшпелі халыққа терісі қымбат болған. Өйткені қыс, күз айларында жылы киім керек.Оған илеген қой терісінен тігілген ішік, тон, тұлыптан жылы киім табылмайды.Қазіргі кездегі «дубленка»аталатын сәнді тон да осы қой терісінен жасалады. Ал жүнінен неше түрлі асыл жүн маталар тоқылады.Ол үшін биязы жүнді қойлар өсіріледі.Қазақ қойының жүні киіз басуға, кілем тоқуға, байпақ, пима дайындауға жұмсалады.Негізінен қойдың азықтық және киімдік пайдасы жылқы мен түйе түліктерінен артық.

Сиыр малының да пайдасы зор. Еті мен сүтінен бөлек, сонымен қатар сиырдың мүйізінен тарақ та жасап, оны аса жоғары бағалаған.  

4,6(78 оценок)
Новые ответы от MOGZ: Қазақ тiлi
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ