кейбір патшалықта, даңқты мемлекетте, ежелгі өзеннің жанында, үлкен ауылда үрейлі бор тұрды. Саңырауқұлақтар мен жидектер сол жерде болған-көрінбейтін, бірақ тек жергілікті тұрғындарға қуаныш болмады, себебі ескі қарға ормандары - зұлым шұңқыр мекендеді. Жадна орманға ешкімге соққы бермеді: трясинаға кімді бастайды, кімді мүлдем шығарады.
Жазда ең жидек кезінде ол бүлдіргішті жеуге ойлады, иә, бұл бермеңіз: ескі Ягаға себетке жидектер келмейді, жапырақтардың астында тығылып, Шөпке батқан. Әрбір жапырақтың астында әр бұтаға табынбаңыз.
Сол кейде орманда кішкентай қыз болды. Тағы затемно үйден шықты, корзинку-жидек теріп, иә азғантай подкормиться. Оған жидектер көрсетіледі:
- Мұнда біз, бізді жақындаймыз!
Қыз жидектер егіліп, толық себетке ие болды және үйге барғысы келді, оған мыстан Яга қалай атылды, өз кілтін алды, ИЯ, қалай киіндірді:
- Неге маған бірде-бір жидек тимеді! Сіз оларды жинадыңыз!
Филиалына қыздың корзинку, және аттанды - өзі избушку, терроризмге нежданной өндіру. Ал қыз көбікке кіріп, реніштен ащы жылады.
Келе жатыр Кемпір, корзинкой покачивает, а ягодки жерден суда жүзу сабағы болып табылады иә скок на травку, суда жүзу сабағы болып табылады иә скок, және повыпрыгивали және покатились кері полянку.
Қыз отыр, қатты жабысады және кенеттен шөптен естиді:
- Дайында-ка, қалқам, платочек!
Ол шляпаны алып, алдыңа кебеді, жидектер сол жерге тегістелді. Олардың қызын торапқа байлап, үйге қуанышты жүгірді.
Ал әжем Яга өз-өзіне үйшікке келді, қарап - жидектер жоқ! Бір иіс қалды. Швырнула ол жүрегінде корзинку, затряслась, затопала аяқпен:
- А-а-а! Сізге түбі де, қақпағы да!
Ругалась, ругалась, иә от злобы және машинаны қосқан кезде, сонымен бірге треском және тықырды, онымен бірге рассыпалась және оның избушка. Бұл жерде батпақ пайда болды,ал оның шетінде көп жидекті бұталар өсті, онда ауыл балалары жыл сайын Ұйықтаған бүлдірген.
Мұнда ертегі соңы.
Образцы первых стихов вопросов о том, где люди собрались и развлечения şığarılğan.Olardı , чтобы узнать сделать поэтов bolğan.Öleñ люди будут настроены на это.
Есть несколько видов соревнований: bədik горячий спор с мате, животных и конкурс человеческие существа, таможенные айтысах, девочки и мальчики выделим эти дебаты по айтысах ,.
Казахская благосостояния народа, обычаи и связанные с рождением конкуренции на загадочные вопросы aytıs.Bul форма развлечения, собралось много вопросов здесь aytılğan.Jumbaq изобретательность и zerektikke kurılğandıqtan конкуренция является одним из самых сложных видов sanaladı.Jumbaq поэта swırıpsalmalıqtañ другие вопросы воображения осознания, знаний и требует мобильности.
Aytıstağı таинственная реальность alınadı.Zaman, обновленными о всех развитых содержание общества загадка.
Айтыс , хранящиеся в памяти страны из века в век, сегодняшняя эпоха искусства в местах , недоступных нашим оценкам, мы считаем , что популяризации поэзии.