М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
Falkon5511
Falkon5511
27.02.2023 18:05 •  Қазақ тiлi

Ер үмітін ер ақтар билз шығарма побольше слов

👇
Ответ:
А ң жаратылу тарихына үңіліп қарасақ, Жаратушы Алла ең алдымен «Адам» атаны жара- тып, «Хауа» ананы оның қисық қабырғасынан жаратқан. Яғни, әйел еркек атаулының қабырғасынан жаралған әлсіз жаратылыс. Осы себепті кез-келген әйел ерлердің көмегіне мұқтаж, жылулығына зәру. Расында ерлердің ісін әйел қанша талпынғанмен жүзеге асыра алмайды. Себебі, бұл өмірдегі қай салада болмасын еркектің мысы басым. Бірде басылымның бас редакторы Қаныбек ағайдан мынадай оқиға естідім. Ашаршылық алапаты жайлап, халық аштан қырылып жатқан қайғыға толы жылдар екен. Қара халық үшін бір уыс бидай табылмас азық болатын сол кезеңдерде, бір отбасының отағасы атқа мініп, отба- сын асырау үшін тамақ табам деп жол жүріп кетеді. Аядай ғана қуыс кепеде жаңа туған ана мен өмірге енді ғана есік ашқан шарана қалады. Содан кеш батып, қараңғы бола бастағанда үйде ер адамның жоғын сезіп, кепенің айнала- сын бір топ қасқырлар қоршап алады. Бұрын-соңды ешбір жыртқыш жоламайтын еді, бұл не болғаны деп қорыққан отанасы не істерін білмей, абдырап қалады. Әлі мен қауқары жоқ жас ана жыртқышқа жем болдық деп үмітін үзіп тұрғанда түз тағысы жердің астын қазбалап ішке кіріп үлгереді. Бірақ, сол мезетте жыртқыштар сыртқа аты- лып, қайта қашып шығып кетеді. Әлгі әйел жемтік таппай жүрген аң бізді қалай аясын, қалайша кері қайтты деп таң қалып тұрғанда, анадай жерде үйге қарай келе жатқан ер адамды көзі шалады. Содан барып, қасқырлар еркектің исін сезіп қашқан екен ғой, – деп пайымдайды. Иә, бұдан ұғатынымыз – ер адамның қасиетінің жоғарылығы, әйелге қарағандағы үстемдігі. Адам тұрмақ, хайуан да одан сескенетіндігі. Бұл бір ғана мысал. Қазақ жігіттері мен ерлері туралы жырласам жыл таусылмас, сірә! Дана қазақтың «қасиет анадан, өсиет атадан» деген сөзі бекер айтылмаған ғой. Мектептің мың мұғалімі жабылса да, бір әкенің тәрбиесін бере алмайды екен. Ерлерге тән өр рух пен қазаққа тән текіліктің сыры осында. Кешегі ел басына іс түскен аласапыран заманда ақ білектің күшімен, ақ найзаның ұшымен ержүрек ерлер елді қорғады, жерді қорғады. Отан үшін жан алысып, өзегімен от кешкен батыр бабалардың ерлігі тарихтың таңбасындай ел жадында мәңгілікке сақтаулы. Сол зұлмат заманда сұм соғысты көзбен көріп, жанқиярлықпен жан тапсырып, жеңіс туын желбіреткен батыр бабалардың ұрпағы бүгінде бар. Оған дәлел – бейбітшілік за- манда ерлікке пара-пар игі іс жасаған бейбіт күннің батырларының көбеюі. Әрине, бұның бәрі біздер үшін үлкен қуаныш. Себебі, кез-келген нәзік жанды оқыс оқиға орын алса, ең бірінші ер-азаматына арқа сүйеп, соған сенім артады. Сондықтан, әйел атаулының ғана емес, күллі халықтың арқа сүйер панасы – ер-жігіттер. Иә, біз ерлерді батыр бабалардың жалғасы деп білеміз, соларға сенеміз. Осыдан бес жыл бұрын әскерге барудан қашатын қазақ жігіттері көбейген еді, ал, қазір отан алдындағы борышын өтеуге асығатын қазақ азамат- тары көбейді. Қысқасы, біздің елде қалың қолға қарсы тұратын қаһармандардың жалғасы жетерлік. Еңбегі орасан ерлерімді қанша ұлықтасам да артық ет- пес. Қызметтің әр саласында жүргендер мен ауа райының аптаған ыстығы мен суығына шыдап, табиғаттың тылсым күшіне төтеп берген дала диқандары мен жеті қат жер- де жүрген кеншілердің, ғарыштың ғаламатына жол ашқан әуедегі азаматтарымның еңбегі де ерлікке пара-пар. Олай болса, халықты қазақы тәрбие мен намысқа жетелейтін, арлы болуды аңсап, жігерін жонып, жалы- нымен көпті жылытатын жігіттердің саны артсын! «Ел үмітін ер ақтар, ер атағын ел сақтар» дегендей, халық артқан үкілі үмітті арқалап, сенім үдесінен шығатын ер- лер көбейсін. Құрметті әйелдер қауымы! Тектілік пен сырбаздықтың сардары болған Отаншыл ұландарды ұлықтап, қадірін білейік.
4,7(95 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
Даня1221
Даня1221
27.02.2023
День народного единства был учрежден в память о событиях 1612 года, когда народное ополчение под предводительством Кузьмы Минина и Дмитрия Пожарского освободило Москву от польских интервентов. Исторически этот праздник связан с окончанием Смутного времени в России в XVII веке. Смутное время - период со смерти в 1584 году царя Ивана Грозного и до 1613 года, когда на русском престоле воцарился первый из династии Романовых, - было эпохой глубокого кризиса Московского государства, вызванного пресечением царской династии Рюриковичей. Династический кризис вскоре перерос в национально-государственный. Единое русское государство распалось, появились многочисленные самозванцы. Повсеместные грабежи, разбой, воровство, мздоимство, повальное пьянство поразили страну.
В сентябре 1611 года "торговый человек", нижегородский земский староста Кузьма Минин обратился к горожанам с призывом создать народное ополчение. На городской сходке он произнес свою знаменитую речь: "Православные люди, похотим Московскому государству, не животов наших, да не токмо животов - дворы свои продадим, жен, детей заложим и будем бить челом, чтобы кто-нибудь стал у нас начальником. И какая хвала будет всем нам от Русской земли, что от такого малого города, как наш, произойдет такое великое дело".
По призыву Минина горожане добровольно давали на создание земского ополчения "третью деньгу". Но добровольных взносов было недостаточно. Поэтому был объявлен принудительный сбор "пятой деньги": каждый должен был внести в казну ополчения пятую часть своих доходов на жалованье служилым людям.
По предложению Минина на пост главного воеводы был приглашен 30-летний новгородский князь Дмитрий Пожарский. Пожарский не сразу принял предложение, согласился быть воеводой при условии, что горожане сами выберут ему который начальствовал бы над казной ополчения. И Минин стал "выборным человеком всею землею". Так во главе второго земского ополчения стали два человека, избранные народом и облеченные его полным доверием.
Под знамена Пожарского и Минина собралось огромное по тому времени войско - более 10 тысяч служилых поместных людей, до трех тысяч казаков, более тысячи стрельцов и множество "даточных людей" из крестьян.
Во всенародном ополчении, в освобождении Русской земли от иноземных захватчиков участвовали представители всех сословий и всех народов, входивших в состав русской державы.
С чудотворной иконой Казанской Божией Матери, явленной в 1579 году, Нижегородское земское ополчение сумело 4 ноября 1612 года взять штурмом Китай-город и изгнать поляков из Москвы.
Эта победа послужила мощным импульсом для возрождения российского государства. А икона стала предметом особого почитания.
В конце февраля 1613 года Земский собор, куда входили представители всех сословий страны - дворянство, боярство, духовенство, казачество, стрельцы, черносошные крестьяне и делегаты от многих русских городов, избрал новым царем Михаила Романова (сына митрополита Филарета) , первого русского царя из династии Романовых. Земский собор 1613 года стал окончательной победой над Смутой, торжеством православия и национального единства.
Таким образом, День народного единства по сути совсем не новый праздник, а возвращение к старой традиции.
В День народного единства в разных городах нашей страны политические партии и общественные движения организуют митинги, шествия и концерты, благотворительные акции и спортивные мероприятия.
4,6(46 оценок)
Ответ:
333307
333307
27.02.2023

Салт етістік[1] — табыс септікті сөзді қажет етпей, түрлі қосымшалы сөздермен тіркесіп келетін етістік түрі

Сабақты етістік[1] — табыс септігіндегі сөзді керек ететін етістік түрі.

Болымды етістік

Етістік негізгі түбірде де, туынды түбірде де қимылдың іс-әрекеттің болуын білдіреді.

Болымсыздық есімдік, қ. Есімдік. Болымсыз етістік — қимыл, іс-әрекеттің болмауын, жүзеге аспауын білдеретін етістік.

Зат есімнің жіктелуі

Зат есімдер сөйлемде баяндауыш қызметінде жұмсалғанда жіктеліп қолданылады. Жіктік жалғаудың 3-жағы және жекеше, көпше түрлері бар. Әдетте 1—2-жақтарда адамға байланысты зат есімдер жіктеледі де, 3-жақта кез келген зат есім бола береді:

Заттың біреуге тән екендігін білдіретін жалғау ларды тәуелдік жалғаулар деп атайды

4,6(59 оценок)
Новые ответы от MOGZ: Қазақ тiлi
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ