М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
Lelka8891
Lelka8891
28.01.2022 08:58 •  Қазақ тiлi

Көп нүктенің орнына жақша ішінен қажетті себеп-салдар үстеудің қойып жазыңыз. мен атам мен әжемді қатты сағынсам да, (бекерге, шарасыздан, бос) демалысты күтуге тура келді. жазғы демалыс басталғанда (бос, басқа, шарасызданқ жүрмей ауылдағы атам мен әжеме барамын. биыл да (лажсыздан, шарасыздан, бекерге) жүрмей ауылға бардым.

👇
Ответ:
artur731
artur731
28.01.2022
Мен ата мен әжемді қатты сағынсам да, шарасыздан демалысты күтуге тура келеді. Жазғы демалыс басталғанда бос жүрмей ауылдағы атам мен әжеме барамын. Биыл да бекерге жүрмей ауылға бардым.
4,6(53 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
vashik047p08sj5
vashik047p08sj5
28.01.2022

1. Әдептілік пен қауіпсіздік ережелеріне сәйкес сіз алдымен көліктен шыққандарды босатып, содан кейін кіруіңіз керек.

2. Отыратын орындар - қарттарға, жүкті әйелдерге, кішкентай балалары бар жолаушыларға және мүмкіндігі шектеулі жолаушыларға.

3. Қоғамдық көліктерде сіз өзіңізді мәдениетті ұстауыңыз керек.

4. Бүгінде көптеген адамдар қолында гаджеттермен саяхаттайды, жеке кеңістікті құрметтейді!

5. Бөлек зат - сөмкелер, рюкзактар ​​және қолшатырлар.

6. Тұтқаны ұстап көріңіз.

Пошаговое объяснение:

1. Пандемония құрудың және бәрінен озудың қажеті жоқ. Көлікке өздігінен отыру қиынға соғатындарға: қарт адамдар, балалар, коляскалары бар аналар, жүкті әйелдер, мүгедектерге көмектесу жақсы.

Бірақ есіңізде болсын, сізге көмек бермес бұрын, адамға көмек қажет пе деп сұрау керек. Қызмет сіз мақұлдау алған жағдайда ғана маңызды.

2. Бұл тек осы санаттағы адамдарға арналған орындар туралы ғана емес. Бұл барлық жерлер туралы. Сонымен бірге, балалармен бірге қоғамдық көлікте жүрген аналар есте ұстауы керек: 7 жасқа дейінгі бала бөлек орынға отыра алмай, тізесінде отыра алады. Этикетке сәйкес 7 жастан асқан балалар да жалпыға бірдей қабылданған ережелерді басшылыққа алып, жол беруі керек.

3. Бұл кез келген жастағы барлық жолаушыларға қатысты. Балалардың мінез-құлқын оларды еріп жүретін жолаушылар бақылап отыруы керек.

Дауыстап сөйлеу, күлу, өсек айту, алкогольді ішу немесе ішу қабылданбайды. Өте нәзік және даулы мәселе: қоғамдық көлікте баланы емізу. Бұл да жаман форма деп саналады.

Бірақ, жаңа туылған нәресте сіздің уәждеріңізді түсінуі екіталай, ал егер баланы тыныштандыруға мүмкіндік болмаса және сапар ұзақ болса, тамақтануға рұқсат етіледі, ал қалған жолаушыларды ұятқа қалдырмау үшін орамалмен жабу керек.

4. Көршіңіздің иығынан оның телефонына қарау өте ұсқынсыз, сондай-ақ ол кітап оқып отырғандай.

5. Олар басқаларға қолайсыздық тудырмауы керек. Рюкзактарды иығынан алып, төмен түсіру керек, сонымен қатар үлкен сөмкелерді қолдарыңызға алып, иықтарыңызға ұстамаңыздар.

Әдептілік ережелеріне сәйкес, қолшатыр қоғамдық көлікте басқа жолаушылардың киімдерін суламау үшін бүктеліп ғана тасымалданады.

6. Бұл қауіпсіздік талаптары ғана емес, сонымен қатар басқаларға деген құрметті құрмет. Өзіңізге қаншалықты сенімді болсаңыз да, көлік күрт баяулауы мүмкін, сонда сіз бәрін ұстап алуыңыз керек. Сіздің жолыңыздағы нәрсе басқалардың көңілінен шығуы екіталай.

Сіз сонымен қатар осында қосуға болады - итермеңіз және шығуға алдын ала жүріңіз, егер жақын арада сіз аялдау керек болса, сізге түсу керек.

4,5(30 оценок)
Ответ:
skyline12345
skyline12345
28.01.2022

ақылгөй абыз, шешен, биі. Оның есімі бүгінгі ұрпаққа «Аяз би» ертегісі һәм «Аяз би әлініңді біл, құмырсқа жолыңды біл» дейтін қанатты нақыл сөз арқылы сақталып жеткен. Аяз бидің ғұмырнамасы жөнінде әр түрлі деректер бар. Майқы би Мән баласының шежіресін жазған Шапырашты Қазбек бек Тауасарұлы өзінің «Түп - тұқияннан өзіме дейін» дейтін кітабында Аяз бидің және оның серігі Құмырсқа батырды «Майқы би дәуірінде өмір сүрген, Майқы Мәнұлының оң жағында отыратын сенімді ақылгөй билер еді», - деп жазады. Сонда бұл дерек бойынша, Аяз би хижра жыл санауынан 711 жылы бұрын туып, 800 жылы дүниеден өткен, Майқы Мәнұлының замандасы болып шығады. Ал зерттеуші Балтабай Адамбайұлының «Алтын сандық» атты кітабындағы шағын мәліметте Аяз би Хиуа хандығы дәуірінде өмір сүрген тарихи адам деп, оны XI - XII ғасырға жатқызады. Бұл – әлі тереңірек зерттеуді қажет ететін мәселе.

Аяз бидің қандай би болғаны, адамгершілік қадір - қасиеті жөнінде қазақ энциклопедиясында былай жазылған: «Бұрынғы қойшы, кедей Аяз өзінің ақылдылығы, даналығы арқасында уәзір болады. Ол Мадан ханның бірнеше сынынан өтеді. Оған шөп жаманы – қоға, құс жаманы – сауысқан екенін дәлелдеп береді. Ханның тұлпарының сиырға, өзінің қара халыққа шатыстығын айырады. Шартты жұмбағын шешіп, бай қызы Меңді сұлуға үйленеді, ханның күншіл, ақылсыз қырық уәзірін өлімнен құтқарады. Аяздың даналығын, достыққа адалдығын, сертке беріктігін, қайырымдылығын, әділдігін Мадан мойындап, халық қалап, оны хан етіп көтереді».

Майқы би өзінің төңірегіне ақылды, дана, би, шешендерді, батыр, балгер, көріпкел әулиелерді көп жинап, олармен ақылдасып отырады. Майқының Әндір, Мәді деген аспан әлемін, жұлдыздар сырын болжайтын білімпаздары болған. Олар аспанға, жұлдыздарға қарап, мал - шаруа жайын, егіншілікке қолайлы мерзімді күні бұрын болжап, халыққа пайдасын тигізеді. Ал Аяз би сияқты дана билеріне өзінің оң жағынан орын береді екен. Аяз бидің Құмырсқа деген әрі би, әрі батыр жан серігі болыпты. Қайда барса да екеуі жұбын жазбай жүреді. Ол екеуі Майқы бидің сілтеуімен қазылық құрып, көбінесе ел мен ел арасындағы елшілік, бітімгершілікпен айналысады. Сондықтан да Майқы би Аяз би мен Құмырсқаға көбінесе арқа сүйеп, оларға сенеді. Ол екеуімен Майқы би халық тағдыры, ел жағдайы, шаруа қамы жөнінде жиі - жиі ақылдасып, ой - пікір алысып отырады. Кейде дәл жауап айта алмай, шалыс басқан заматта оларға ескерту жасап түзеп, бағыт беріп жібереді екен. Бір жолы ол екеуі жарыса сөйлеп, Майқының алдын кес - кестей беріпті, сонда Майқы би оларға былай депті:

Билер бүгін Майқының алдын кесесің,

Ертең жұрттың төбесін тесесің.

Майқының да айтатын кебі бар,

Айтуға аузының да ебі бар.

Хан сөзінің қашанда бәрі дұрыс,

Әзір сөзіме болма бұрыс,

Ақылым алжыған жоқ,

Ондайды болжағам жоқ,

Орынсыз ауыз ашсаң,

Екі би басарсың шоқ.

Аяз би әліңді біл,

Құмырсқа жолыңды біл.

Ел арасында «Аяз би әліңді біл, Құмырсқа жолыңды біл» деген нақыл сөз содан қалса керек

Объяснение:

арен жаздым коп берш лайк басындарш багаландарш

4,4(100 оценок)
Новые ответы от MOGZ: Қазақ тiлi
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ