М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
yana1028
yana1028
19.07.2021 16:51 •  Қазақ тiлi

Требуется в переводе в i тыс. до н.э. обширную территорию от семиречья и восточного туркестана до причерноморья, от алтайских гор до хорезма заселяли многочисленные племена, носившие общее название «сак». точно определить их число не представляется возможным, известны некоторые их названия по греческим источникам - дай, массагеты, исседоны т.д., по персидским - саки-хаомоварга, саки-тиграхауда, саки-парасогду м, саки- парадарайя.в начале i тыс. до н.э. в степях и горных районах казахстана полукочевое и кочевое скотоводство становится основой, а затем и господствующей формой хозяйства. саки использовали повозки на колёсах, в них они жили и кочевали по степям, в основном же они ездили верхом на лошадях. в обществах ранних кочевников казахстана существовало предание о священных дарах как о символе общественного устройства. таковыми являются генеалогический свод, связанный с именами первопредков таргитая и колаксая, а также о священных дарах, упавших с неба - чаши, секиры, плуга и ярма - олицетворяющих жречество, воинское сословие и производителей, т.е. три основные группы населения.

👇
Ответ:
lizabelova00
lizabelova00
19.07.2021
Біздің заманымыздан бұрын 1 ғасырда Жетісу мен Шығыс Қазақстаннан Қара теңіз жағалауына дейін, Алтай тауларынан Хорезмге дейінгі ұланғайыр жерді ,"сақ" деген жалпы атаумен белгілі көптеген тайпалар мекендеген. Олардың нақты санын білу мүмкін емес, олар туралы грек жазбаларында- дайлар, масагеттер, исседондар деген, ал көне парсы жазбаларында- хаомавр сақтары,тигрохауд сактары, парадария сақтары және парасоғды сактары деген әртүрлі аттары ғана кездеседі. Б.з.б 1 ғасырда жартылай көшпелі жане көшпелі мал шаруашылығы Қазақстанның жазық және таулы аймақтарында күнкөрістің басты көзіне айналады.

Сақтар өмірін ат үстінде өткізгенмен, олар көшпелі шаруашылықта және өмір сүру үшін дөңгелегі бар арбаларды пайдаланған.

Ерте заманғы көшпелі халықтардың арасында қоғамның әлеуметтік құрылымының символы ретінде қарастырылған қасиетті сый жөнінде аңыздар өмір сүрген. Онда Тарғытай мен Қолақсай деген арғы ата-бабаның аттарымен байланысты генеалогиялық жүйе мен аспаннан түскен қасиетты сый болып саналған тостаған, балта, соқа және малға кигізетін үзеңгі туралы аңыздар бар. Бұл қасиетті сыйлар, дін қызметкерлерін, әскерилерді және өндірушілер топтарын білдірген.
4,6(76 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
dashanovikova03
dashanovikova03
19.07.2021
19 ғасырдың екінші жартысында пайда болған қазақ баспасөзінің көш басында жалынды сөз-публицистика жанры тұрғаны рас. өз бастауын аса бай халық ауыз әдебиетінен алған қазақ көсемсөзі шоқан, ыбырай, абай шығармаларынан көрініс тапты. журналистика ғылымын көп зерттеген ғалым т. ыдырысов мынадай анықтама берген: "публицистика – жазушы мен журналистің пікірі, күнделікті өмірге, әрқилы қоғамдық құбылысқа пікір айтуы, кемел талантпен үн қосуы, көркемдік шабытпен терең ой тастап, жұртшылықты белгілі бір оқиғаға, құбылысқа ерте, еліктіре білуі. екінші сөзбен айтқанда, публицистика дегеніміз – саяси- көркем проза, қаламгердің қоғамдық - әлеуметтік мәселелерді толғауы". осы реттен алғанда, публицистика қашан да қоғамдық өмірдің алғы шебінен табылатыны ақиқат. "публицистика – кең мағыналы, аумақты ұғым. оны тар шеңберде тұжырымдауға болмайды. оған белгілі бір маңызды оқиғаларға арналған саяси, насихаттық, проблемалық мақалаларды да, деректі естеліктерді де, мен мәдениеттің өзекті мәселелерін қозғайтын жинақы корреспонденцияларды да, репортаждар мен сұхбаттарды да, арнаулы ашық хаттарды да жатқызуға болады. асқақ шабытпен, әсерлі жазылған газет мақаласы, сөз жоқ, көркем шығармалар жазуға итермелейді. публицтистика әрбір сөзді, әрбір пікірді елеп, сұрыптап жазатын тарих емес, ол өмірдің өзі деуге болады. алайда публицист дәуір тынысын дәл танып, күнделікті жағдайға белсенді араласатын саяси- әлеуметтік құбылысты бұқараға таптық тұрғыдан пәрменді жеткізетін жұртшылықтың талап тілегіне дер кезінде үн қосатын қоғам қайраткері. ол – жан- жақты білімді дүниедегі өзгерістерге батыл, сергек қарайтын адмзат тағдырына ойлана көз жіберіп, принципті қорытындылар жасайтын, өзінің көтерген мәселесіне байланысты қоғамдық пікір туғыза алатын жалынды қаламгер. публицистің шығармаларында "ақиқат заңдылық" басым тұрады. алайда, ескіні еске алмай, жаңаның жарқын келбетін тану қиын. олай дейтінім әрбір халықтың тарихи көшінің ұлан- ғайыр, ұзақ сапарында ұмытылмас ұлы кезеңі, биік белесі болады. қазақ халқы өз тарихында талай кемеңгерлерді туғызды. киіз туырлықты қазақтың өзіне сай, өз ортасын жарып шыққан даналары мен ақылгөйлері толып жатыр. найза ұстаған қаһарман батырлары, сөз асылын терген ақындары болды. олар халқымыздың зор мақтанышы екендігіне сөз жоқ. асыл сөздің маржанын терген, құнарлы ойдан туған құнды сөз арқылы өз толғанысын халқына жеткізе білетін де жазушы. әрбір жазушының өз шығармасындағы сөз қолданысы халқтың көңіліне бейне шамшырақтай орнағаны абзал. яғни сөз өмірдің салихалы түйіні. олай болса, сөз өнерінің бейнелілік, суреттілік қасиетінен туындайтын ң эстетикалық ой сезімін қалыптастыруға үлкен әсер ететін ең басты сипаттың бірі.
4,6(94 оценок)
Ответ:
YNOCHKA2008
YNOCHKA2008
19.07.2021
Альбина, һеҙ эшләгән ойошма республика халҡын экологик яҡтан тәрбиәләү менән шөғөлләнә тип әйтеп буламы?
– Эйе, дөйөмләштереп әйткәндә, тап шулай. Исеменән үк күренеп тороуынса, “Тәбиғәт” – махсуслашҡан тәбиғәтте һаҡлау предприятиеһы. Алдыбыҙға ҡуйылған төп маҡсат – халыҡты хозур тәбиғәтебеҙҙе тәләфләмәй ҡулланырға өйрәтеү, кешеләрҙә экологик мәҙәниәт тәрбиәләү.
– Әйтегеҙ әле: кеше экологик яҡтан мәҙәниәтле булырға теләһә, эште нимәнән башларға тейеш?
– Әлбиттә, эш үҙ өҫтөңә яуаплылыҡ алыуҙан башлана. Урамда, тәбиғәт ҡосағында сүп-сар ташламау, һыу буйҙарын бысратмаҫҡа тырышыу кеүек ябай, әммә шул уҡ ваҡытта сикһеҙ яуаплы нәмәләр тураһында бер генә минутҡа ла оноторға тейеш түгелбеҙ. Былар һәр кемдең ҡанына һеңһен ине. Аныҡ эштәргә килгәндә, бөгөнгө көндөң афәте – сүп-сар менән нисек эш итеү тураһында һүҙ алып барырға теләйем. Бөгөн тирә-яҡ мөхитте сүплеккә сығарып ташлан­ған ҡалдыҡтар шул тиклем бысрата – сәстәрең үрә торор.
Республикала махсус төҙөлгән полигондар бар – улар заманға яраҡ­лаштырып, нормалар буйынса эшләнгән. “Тәбиғәт” дәүләт унитар предприятиеһына ҡараған полигондарҙың барыһында ла сүп-сар йыйыу ҡағиҙәләр буйынса башҡарыла. Ләкин полигондар менән генә эш бөтмәй шул – иҫәпһеҙ-һанһыҙ сүплектәрҙә нимәләр сереп, ағыу сәсеп ятҡанын белеп тә бөтөп булмай. Сүплек сүплектән айырыла – унда йортоңда артыҡ булған бөтә нәмәне лә сығарып быраҡтырмайҙар.
4,4(33 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Қазақ тiлi
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ