М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
safaannainfinity
safaannainfinity
12.08.2022 13:01 •  Қазақ тiлi

Морфологиялық талдау жасап беріңіздерші! 25 беремін! 1. жаман атқа жал бітсе, жанына торсық байлатпас. жаман ға мал бітсе, жанына қоңсы қондырмас . 2.арғымақ аттың аз оттар да, көп жусар. азамат ердің аз ұйықтар да, көп жортар. 3.жайылымы болмаса, мал азады, қайырымы болмаса, жан азады. 4.қарға сұңқар болмас, есек тұлпар болмас. 5.жаман қойшы жайлауын бір күн жейді, жақсы қойшы жайлауын мың күн жейді. өті! тезі!

👇
Ответ:
Ученик0005205
Ученик0005205
12.08.2022
1.жаман аныктауыш, атка пысыктауыш,жал бастауыш, битсе баяндауыш,жанына пысыктауыш, торсык бастауыш, байлатпас баяндауыш,жаман аныктауыш,адамга пысыктауыш, мал бастауыш, битсе баяедауыш,жанына пысыктауыш, консы толыктауыш,кондырмас баяндауыш.
2.аргымак бастауыш, аттын толыктауыш, баласы толыктауыш, аз аныктауыш, оттар да баяндауыш, коп пысыктауыш,жусар баяндауыш,азамат бастауыш, ердын баласы толыктауыш,аз аныктауыш уйыктар да баяндауыш, коп пысыктауыш, жортар баяндауыш.
3.жайылымы толыктауыш, болмаса баяндауыш,мал бастауыш,азады баяндауыш,кайырымы толыктауыш,болмаса баяндауыш, жан бастауыш, азады баяндауыш.
4.карга бастауыш,сункар толыктауыш ,болмас баяндауыш,есек бастауыш,тулпар толыктауыш, болмас баяндауыш.
5.жаман аныктауыш, койшы бастауыш, жайлауын толыктауыш, бир ,кун толыктауыш,жейди баяндауыш,жаксы аныктауыш,койшы бастауыш, жайлауфн мын толыктауыш, кун толыктауыш, жейди баяндауыш.
Бул жерде бастауыш бир сызыкпен, баяндауыш еки сызыкпен, толыктауыш сызык сызык кылып, аныктауыш ирелен, пысыктауыш сызык нукте кылып сызамыз
4,4(43 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
Региша10
Региша10
12.08.2022

Мырза Хайдар Дулаттың «Тарих-и Рашидиі» әдеби жәдігер

Орталық Азияның XVI ғасырдағы атақты тарихшысы, әдебиет майталманы Мұхаммед Хайдар Дулаттың (1499-1551) өмірі мен шығармашылығын зерттеу мен зерделеу әдебиеттану, тарих, философия, дінтану, лингвистика ғылымдары алдындағы үлкен міндет.

Мырза Хайдардың «Тарих-и Рашиди» еңбегінің құндылығы оның қазақ тарихы мен әдебиетін және мәдениетін өткен түркілік дәуірмен, исламдық тарихи кезеңмен сабақтастыра алуы болды.

Тақырыптың өзектілігі. «Тарих-и Рашидидің» әдеби-көркемдік жағы әлі де болса толық зерттеу нысанына айнала қойған жоқ. Еңбекті зерттеген ғалымдардың көпшілігі оған әдеби шығарма ретінде емес, тарихи еңбек ретінде қарап, бағалады.

Фольклортанушы, академик С.Қасқабасов: «Жыраулар өз шығармаларында идеалды әміршінің бейнесін жасады, -дей келіп, – өздерінің монолог түріндегі айтылатын толғауларында жырлаулар маңызды мемлекеттік мәселелермен қатар заман мен қоғам, адам мен заман, тұлға мен тобыр, сондай-ақ имандылық пен қайрымдылық, өмірдің өткіншілігі мен адамның опасыздығы, өлім мен өмірдің қайшылығы сияқты моральдық, этикалық, фәлсафалық проблемаларды көтеріп, қоғаммен байланыстыра жырлап отырады» деп жазған болатын [3, 8 б.]. Осы айтылған ғұлама пікірдің Мырза Хайдар шығармашылығына түгелдей қатысы бар. Өйткені, ХVІ ғасырда өмір сүрген Асан Қайғы да, Қазтұған да, Шалгез де Мырза Хайдардың замандасы, ұлысы басқа болғанымен ұлты бір қандастары. Олар да Мырза Хайдар Дулат секілді Әз Жәнібек хан, Битемір, Ораз-Мұхаммед сынды қазақ хандары мен Ноғай әмірлерінің сарайы маңында тіршілік етіп, әміршісі мен заманының күрделі де келелі мемлекеттік маңызды тақырыптарын сөз етті.

Мырза Хайдар «Тарих-и Рашиди» еңбегінде 1346-1546 жылдар аралығындағы Орталық Азия, Тибет, Ауғанстан, Кашмир, Иран, тіпті Иракқа да қатысты көптеген тарихи оқиғаларды, сондай-ақ автор өзі өкілі болып табылатын қазақ өмірінің де бірқатар деректерін сол дәуір шындығына сай баяндайды. Ғұмырнамалық әдеби еңбегін жазу барысында Мұхаммед Хайдар қоғамдық шындықты басты принцип ретінде ұстайды, сонымен бірге өз шығармасының көркемдік-әдеби жағына мұқият назар аударады

4,6(78 оценок)
Ответ:
Lkjgcvb
Lkjgcvb
12.08.2022
Абай - ұлы ақын!
  Абай - қазақтың дара туған ақыны. Ол ерекше ақын. Ол ел үшін, халық үшін биліктен бас тартты. Әкесі қатал болғанымен, ол ерекше болды. Оның ерекше ақындық қасиетке баулыған әжесі мен анасы болды. 
  Оның әрбір өлеңдерінде астарлы ой жатыр. Ол өлеңдерінің бірін тұспалдап, астарлы оймен жазса, ал енді бірін анық, ашық жеткізе біледі.
   Оның 45 ғақлиясы, яғни 45 қара сөзібар. Оның әрбір қара сөзі білім, өнер. тәрбие туралы айтады. Оны оқыған адам ерекше сезімге ие болады.
   Міне, осындай ерекше дара туған ақынын қазақтар мақтан тұтады!
4,8(100 оценок)
Новые ответы от MOGZ: Қазақ тiлi
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ