Денсаулық, ден-сау-лық, 3 буын, 9әріп, 9дыбыс
Д-дауыссыз, ұяң
Е-дауысты, жіңішке, езулік, ашық
Н-дауыссыз, үнді
С-дауыссыз, қатаң
А-дауысты, жуан, езулік, ашық
У-дауыссыз, үнді
Л-дауыссыз, үнді
Ы-дауысты, жуан, езулік, қысаң
Қ-дауыссыз, қатаң
Дәрумен, дә-ру-мен, 3буын, 7әріп, 7дыбыс
Д-дауыссыз, ұяң
Ә-дауысты, жіңішке, езулік, ашық
Р-дауыссыз, үнді
У-дауысты, жуан, еріндік, қысаң
М-дауыссыз, үнді
Е-дауысты, жіңішке, езулік, ашық
Н-дауыссыз, үнді
Объяснение:
Асқазан, ас-қа-зан, 3буын, 7әріп, 7дыбыс
А-дауысты, жуан, езулік, ашық
С-дауыссыз, қатаң
Қ-дауыссыз, қатаң
А-дауысты, жуан, езулік, ашық
З-дауыссыз, ұяң
А-дауысты, жуан, езулік, ашық
Н-дауыссыз, үнді
1) Өлең жасаушы ақын, өлеңде шығарма жасаушы жазушы.2) Абай Құнанбаев,Мұхтар Омарханов,Сәбит Мұқанұлы,Сәкен Сейфуллин,Бақыт Кенежанов!3) АҚШ-та тұратын қазақ текті орыс ақыны Бақыт Кенжеев Алматыға бірінші халықаралық жазушылар форумына ұшып келді. Қазақстанда ол өзін үйдегідей сезінеді — мұнда оның көптеген таныстары бар, ал шығыс қонақжайлылығы қонаққа-мұхиттың арғы жағынан келген жерлеске де, шетелдікке де ұнайтыны анық. Ол көп әзілдейді және журналистермен ықыласпен сөйлеседі.4)
Біз оларды шұңқырларға көтереміз,
Біз денені ілмектермен шайқаймыз,
Чтоб лопнули мойында өзектері,
Қарғыс қан ағып кетуі үшін.
Объяснение:
на русском вот
1)Поэ́т-стихотворец, писатель, создающий произведения в стихах.2)Абай Кунанбаев,Мухтар Омарханов,Сабит Муканович,Сакен Сейфулин,Бакыт Кенежанов!3)Русский поэт казахского происхождения, проживающий в США, Бахыт Кенжеев прилетел в Алматы на Первый международный форум писателей. В Казахстане он чувствует себя как дома – здесь у него много знакомых, а восточное гостеприимство гостю — то ли земляку из-за океана, то ли иностранцу — явно по душе. Он много шутит и охотно говорит с журналистами.4)
И мы подымем их на вилы,
Мы а петлях раскачнем тела,
Чтоб лопнули на шее жилы,
Чтоб кровь проклятая текла.
Алдымен әже тәрбиесі арқылы бала жақсы-жаманды ажыратып, үлкен-кішіні тани бастайды. Мінез-құлық, тіл теориями қалыптасып, бала үй шаруасына бейім, елгезек тілалғыш, мейірімді болып өседі. Әженің алдын көрген балаға былайғы жұрт тәрбиелі бала деп баға береді. Әже тәрбиесі көбіне «олай істеме, былай істе», «бүйтсең жаман, өйтсең жақсы»деген вербалды сипатта, ақылгөйлік мазмұнда болып, әженің мейірімі мен жүрек жылуына бөленіп өседі. Осылайша жас бала қазақы ортадағы моральдық-этикалық нормалармен таныса отырып, адами тұлғаның қалыптасуына ғана емес, дәстүрлі ырым-тыйымдар жүйесінің қағидаттарын біртіндеп бойына сіңіре бастайды.