М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
leryush1
leryush1
04.05.2023 23:11 •  Қазақ тiлi

Переведите на казахский: я живу не далеко от школы, поэтому хожу туда пешком. я иду с одноклассниками. нас обычно шесть человек. мы идем в школу через висновку. когда нам нужно торопится,то через мусрепова.

👇
Ответ:
ясмина115
ясмина115
04.05.2023
Мен мен мектепке жақын тұрамын, сондықтан оған жаяу барамын. Мен сыныптастарыммен жүремін, біздер алты адамбыз.  Біз мектепке Весновка арқылы барамыз. Асыққан кезде Мүсірепов арқылы.  
4,5(69 оценок)
Ответ:
Мен мектептен алыс емес жерде тұрамын, сондықтан жаяу жүремін. Мен сыныптастарыма барамын. Әдетте алты адам бар. Біз Висновка арқылы мектепке барамыз. Бізге тезірек апару керек болғанда Мүсірепов арқылы. Вот)
4,7(60 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
privitvsim
privitvsim
04.05.2023

ответ:Халқымыз үйге келген қонақты құрметтеп, үнемі төрге отырғызған.

Еретректе қыз бала он екіге толғаннан кейін оған оң босағадан арнайы орын берген.

Жастар отау құрғанда айтылатын басты тілектердің бірі - "Шаңырағың биік болсын!"

Үйдің сол жақ қанатын сол босаға деп атайтын болған.

Үйге қонақ келгенде дастарқан жаю қонақжайлылық белгісі есептеледі.

Апамның сандығында неше түрлі маталар мен әшекей бүйымдар бар.

Есік жақта тұрған сөмкемді әкеліп бересің бе?

Жаңа түскен келін табалдырықты оң аяғымен аттайды.

Объяснение:

4,7(54 оценок)
Ответ:
artemgavrev
artemgavrev
04.05.2023

Доспамбет жырау (1490–1523) — жырау, қолбасшы, батыр. Доспамбет жырау қазақ халқының қалыптасу кезеңінде өмір сүрді. Кіші Ноғай ордасында әскери қолбасшы болды. Дешті Қыпшақты көп аралаған, Бақшасарайда, Стамбұлда болған. Қырым ханының жағында көптеген әскери жорықтарға қатысқан. Доспамбет жырау тайпааралық ұрыстардың бірінде 1523 жылы Астрахан маңында қаза тапты. Доспамбет жырау жырларынан оның мұрат-мақсаты, түсінік-талғамы, дүниеге көзқарасы анық аңғарылады. Отан қорғау, елге, жерге деген сүйіспеншілікті бейнелейтін жырларында қырым, ноғай, қазақ жұртының іргесі бүтін, ешкімге бас имейтін ел болып отырған заманды аңсау сарыны байқалады. Жырау ол заманды қайтып келмес бақытты өмір ретінде толғайды. «Айнала бұлақ басы таң», «Тоғай, тоғай, тоғай су», «Азау, азау дегенің», «Арғымаққа оқ тиді», «Қоғалы көлдер, қом сулар», «Айналайын, Ақ Жайық» т. б шығармалары бар. Жырау өткен өмірді жырлағанда туған ел, өскен жерге деген ыстық махаббатын келер ұрпақ болашағымен байланыстыра сипаттайды. Олардың да ертең еліне қорған, тірек болуын қалайды. Доспамбет жырау өз басын өлімге тігіп, сан рет қанды шайқастарға қатысқан ата қонысын үлкен сүйіспеншілікпен толғайды. Жырау ел қорғау, жорық тақырыбына арналған жырларында елі мен жері үшін өлген ердің арманы жоқ деп, отаншылдық рухты бәрінен биік қояды. Ол серілік пен сақилықты, дарқандықты, қонақжайлылықты ата-бабадан келе жатқан асыл дәстүр ретінде дәріптейді. Доспамбет жырау шығармалары қазақ поэзиясы тарихында өзгеше көркемдігімен, екпінді ырғағымен ерекшеленеді. Жырау айтайын деген ойының қуатын еселеп арттыру үшін қайталауларды жиі қолданады. Сөйтіп, оларды ұтымдылықпен пайдаланып, ойдың әсерлілігі мен, өткірлігін күшейте түседі. Доспамбет жыраудың ерлік пен елдікке үндейтін толғаулары Бұқар жырау, Махамбет сынды өзінен кейінгі ақындарға елеулі әсер еткені байқалады. Бұл дәстүр толыса, кемелдене келе жаңа сипатқа ие болды. Жыраудың шығармалары біздің заманымызға толық жетпеген. Оның жырларының көпшілігі жорық үстінде қолма-қол айтылған. Сондықтан ел жадында сақталғандары ғана бізге жеткен. Осы азғана жырларының өзінен-ақ оның жырды түйдек-түйдегімен ағытатын дауылпаз жырау болғаны аңғарылады. Доспамбет жыраудың жырлары ертеректе 1893 жылы М. Османовтың «Ноғай уа құмық шығырлары» атты жинағына енген. Кейін 1896 жылы

В. Радловтың «Халық әдебиетінің үлгілері» деген жинағына басылды. Оның жырлары «Ертедегі әдебиет нұсқалары», «Алдаспан», «XV-XVIII ғасырлардағы қазақ поэзиясы», «Бес ғасыр жырлайды», т. б. сан алуан хрестоматия, жинақтарда үздіксіз жарияланып келді.

4,7(45 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Қазақ тiлi
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ