Этикалық көзқарасы. Абайдың философиялық, әлеуметтік көзқарасын зерттеушілер ұзақ уақыттар бойы кемеңгер ақынның алуан салалы ойларының онтологиялық (бүтін дүниенің мәнін, материя мен сананың арақатынасын түсіну), гносеологиялық (нанымның мәнін түсіну) мәселелеріне ерекше мән беріп, біреулері Абайды онтологиялық жағынан «идеалист», екіншілері «материалист» деп таныса, гносеологиялық тұрғыдан біреулері «сенсуалист» десе, екіншілері «рационалист» деп, жартылай идеалист, жартылай материалист немесе жартылай сенсуалист, жартылай рационалист немесе дүниені, қоғамды таным теориясы тұрғысынан біреулері «метафизик», біреулері «диалектик» деп түсіндіріп келді.
Объяснение:
Жекеше:
мен айттым сен айттың ол айтты
мен сұраймын сен сұрайсың ол сұрайды
мен келемін сен келесің ол келеді.
мен істеймін сен істейсің ол істейді.
мен аламын сен аласың ол алады.
Көпше түрде
Біз айттық Сендер айттыңдар Олар айтты
Біз сұраймыз Сендер сұрайсыңдар Олар сұрайды
Біз келеміз Сендер келесіңдер Олар келеді
Біз істейміз Сендер істейсіңдер Олар істейді.
Біз аламыз Сендер аласыңдар Олар алады.
Объяснение:
Есімізге бірден түсетін "Асық" ойыны ол ерте заманда ата-бабаларымыз ойнаған.
Тағыда бір керемет ойын оның атауы "Қыз қуу" қыз бен жігіт атқа мініп сайысады егерде қыз бірінші болып келсе сол жігіт мəңгі құлы болады ал егерде жігіт қызды қуып жетіп алса сол қыз оның жары болады.