Қазақ ұлтының тілі - тарихы мен бүгіні және болашағы бар ұлттық құнды қазына. Ұлтсыз тіл жоқ, тілсіз сол тілде сӛйлейтін, сол тілді дамытатын, динамикалық прогресске ӛсіретін халық жоқ. Осы себепті қазақ халқының тағдыры да қазақ тілімен тікелей байланысты. Осы кезекте тӛртінші билік кӛзі болып табылатын бүгінгі таңда ең үлкен сұранысқа ие, ӛзекті бұқаралық ақпарат құралдарының алатын орны ерекше. Кез келген ұлттың тілі, жағдайы, әлеуметтегі ӛзгерісі сол ұлттың бұқаралық ақпарат құралдары, соның ішінде телехабарлардан, газет-журналдар тілінен кӛрініс табады. Ал телехабарлар тілі - кӛпшілік кӛрермен қауымға бағытталған, ой- санасына негізделген ауызша әдеби сӛйлеу тілі. Қоғамның жан-жақты дамуымен бірге тілдің сӛздік қоры мен жиынтығы, сонымен бірге структуралық құрамы да арта түсуде. Академик Мұхтар Әуезовтің айтқанына назар аударар болсақ: "Халық арасында небір жаңа сӛз, жаңа терминдер туып жатады, бұл - табиғи процесс. Солардың шала туғандары ӛліп, мезгілін біліп туғандары қанаттанып, азаматтық сӛздер қатарына қосылады. Құдайға шүкір, сӛздік қоры жағынан қазақ тілі ешкімнен де кедей де кем де емес, әдебиетіміздің қаулап ӛсуінің бір себебі осында жатқан сияқты", [1]. Ауызша сӛйлеу тіліне негізделген бұқаралық ақпарат құралдарының тілдік дамуға тигізер әсері мен септігі зор екендігі туралы пайымдалып тұрғаны мәлім. Себебі, тіл - тарихи құбылыс, ол әрбір кезеңдерде ӛзіндік сипатта қолданыс табады. Бұқаралық ақпаратта тіл мезгіл сайын ӛзгеріске, жаңашылдыққа ұшырайды. Телехабарлар тілін, оның стильдік ерекшеліктерін зерттеу бүгінгі таңда ӛзекті мәселе болып отыр.
Сүт - бір адамның нәрінің ең маңызды азық-түліктерінен. Айрықша ол бала-шаға, құрсақты пайдалы, әйелді және егде возраста адамдарын асыраймын. сүт және ұлы көпшілік ақ түрлілікті в нәрге енеді, дәмді жақсартады, біздің асымыздың алғауын жоғарылат- және алып емдәмдік және емдік мағына имеют. Академик И. П. Павлов: " айтты...Адами астың сұрыптарының арасында асқан жағдайда сүт болады..., өзінің табиғатының, қайнаулы ас жеңіл сіңімділікпен және алғаумен, ша салыстыр- мен астың сырттың көріністеріні . Ша пікірге диетологтің, физиологтердің, педиатриялардың сүтте және ақ алып мағына бала-шағаның умственного және физикалық дамуы үшін имеют. "Бой 1200 айдың сендер күнделікті іш- жастардың бір литрын болсаңдар, сол сендер себе өмірдің" жүз жасын қамсыздандырасыңдар! - олай . Қашан әзірбайжан долгожителя Меджида атта- Агаевасының, үшін стосорокалетний межені, сұрады, бұл ол жейді, ол сүтті, сүзбені, қатықты және көкөністерді ат қойды. Селе Дуго-далада Югославияда стодесятилетнюю шаруасын Ирбишу Хрвачич сұрады, бұл ол жеу предпочитает. Үшін барлық өзінің өмірінің ол ешқашан ауырмады және дәрігерлерге деген айналмады. "Мен ақты" ылғи предпочитала - долгожительница жауап берді. бер терең қадімнен түрлі айуанаттың сүті как аман, олай және аурулы адамдармен в асқа деген қолданыламын. Ескі мысырлыктар машының сүтін емдік мақсаттарда қолданды. Ескі Римның және Грецияның ғалымдары - Геродот, Аристотель, Плиний - сүтті чахотки шипасы үшін ұсынды. Гиппократ жастардың бөлек-бөлек көріністеріне түрлі емдік ұрғашылыктарды қосымша жазды, олай айталық, түбіті және кобыльему - жазу сипат чахотку, сиырға - жаз- подаграны және қаназдықты, есектікіндей - многие қыңқыл-сыңқылдар. Туралы жастардың емдік ұрғашылыктарында Аляның және бн Сина (Авиценна) ұлы тәжік зиялы ӘбуіТн атады. ол жазды, не сүт және ақ алды аспен үшін бала-шаға және егде возраста адамдарының болып табыламын. Айрықша пайдалы ол ешкі және есектікіндей сүтті есептеді және оны тұзбен және балмен ішу ұсынды. В орталарды ғасырларды шипа сүтпен ұмытқан және ғана соңында XVI ғасырдың болды дәрігерлер тағы қолдан- сүт терапияда стали.
менің саған айтатыным ештеңе. өзің тап. өтірік алдаймын. кешір бірақ мен жауабын білейін. саубол!