М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
чек14
чек14
11.04.2023 14:59 •  Литература

Трагізм образу митця у романі майстер і маргарита

👇
Ответ:
hgfdui
hgfdui
11.04.2023

ответ:

м. булгаков в романі “майстер і маргарита” утверджує цінності творчості і кохання та їхньої рятівної сили в долях майстра і маргарити.

образові майстра віддана найдорожча булгакову ідея безсмертя справжнього мистецтва. персонаж майстра міс­тить чимало автобіографічних елементів, у цьому образі відбилися риси гетевського фауста, письменника м. гого­ля. головним є те, що булгаківський майстер змальований як узагальнений образ митця. ідея істинності мистецтва майстра розкривається через систему протиставлень цьо­го героя офіційному

 

літературному світу. і тема роману, за який узявся майстер, і напрямок її розробки, діаметраль­но протилежний виховному курсу, що його провадила то­талітарна влада, і його дивовижна, незнайома ідеологічним догмам і приписам духовна свобода – все це суперечить офіційному еталону радянського письменника. майстер від­верто виражає почуття відрази до примітивної та бездар­ної літературної продукції, що її співці радвлади. а після подання рукопису роману на суд арбітрів радянсь­кого красного письменства він стає відкритим об’єктом для нищівної критики колег по літературному цеху. вирізняє майстра

 

з-поміж юрби берліозів та рюхіних і його пись­менницький “непрофесіоналізм”. адже за фахом і родом за­нять він був істориком, внутрішня потреба написати роман виникла у нього так само спонтанно, як зародилася любов між ним і маргаритою). найпершим доказом істинності мистецтва майстра є те, що написаний ним роман достеменно відтворював єршалаїмські події. незаперечна достовірність цього “п’ятого єван­гелія”, написаного майстром через багато століть після роз­прави над христом і на тлі розквіту войовничого атеїзму у срср„ підкреслюється розповіддю свідка цих подій воланда та сновидінням івана, котре подається як органічне продовження цієї розповіді.

тема істинності роману про єршалаїмську трагедію створює простір для численних паралелей між майстром і ієшуа. так само, як ієшуа, майстер є носієм вічної істини, так само він через служіння цій істині вступає в конфлікт із владою і проходить свій хресний шлях. однак, на відміну від ієшуа, майстрові бракує духовних сил витримати важкі випробування і в цьому є трагізм його долі. морально зла­мавшись під натиском зовнішнього світу, він кидає руко­пис у вогонь – тобто зрікається і свого мистецького дару, і своєї мистецької місії. тим часом відмова від мистецтва означає для героя відмову від життя: він знаходить приту­лок у психіатричній лікарні та заспокоюється вірою у власне божевілля. таким чином він відмовляється від боротьби, від любові, від самого себе. ось чому після смерті майстра його душа, що зазнала трагічного зриву, потрапляє не до “царс­тва світла”, а до царства “спокою”: “він,- говорить вісник божественної волі левій,- не заслужив світла, він заслужив спокій”. довгожданий, омріяний героєм спокій був водночас і знаком нагороди за його прижиттєві муки, і знаком про­щення його людської слабкості.

у романі стверджується думка про фатальну прире­ченість носіїв вічних цінностей (істинної любові, істинного мистецтва, істинної моральності) у тоталітарному суспіль­стві, а звідси й тема трагічності долі справжнього митця.

объяснение:

4,5(36 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
erka112
erka112
11.04.2023
     ответить на вопросы по «Кубок» предлагаю так:
     Автор совершенно по-разному относится к каждому из своих героев. Описывая царя, автор подчеркивает его самодержавие, осуждает его поступок и с жалостью относится к храброму парню. Жуковский с восторгом описывает отвагу пажа. Он вызывает почтение у автора, потому что не боится трудностей и не желает сдаваться. Он проявляет свою силу воли и храбрость духа. Что касается царевны, то Жуковский относится к ней с жалостью. Она несчастна. Отчаянно она пытается уговорить своего отца пощадить юношу. Но ей не удается. Именно поэтому автор соболезнует ей.
     Отношение автора к своим героям я определил по поступкам, художественным средствам, которые использовал поэт для описания каждой личности. Паж – «красавец отважный», «с любящей душой»,  «душа зажжена». То есть паж не только прекрасен внешне, но и духовно. Царь: «Но царь, не внимая, свой кубок златой В пучину швырнул с высоты». В этих строках мы видим, что царь не внимает ничьим советам и поступает так, как желает сам. Царевна: «...царевна с волненьем в груди,Краснея, царю говорит: «Довольно, родитель, его пощади!». Она не желает губить невинную душу ради забавы. Ведь она, возможно, питает особые чувства к юноше.
4,4(41 оценок)
Ответ:
юсуф37
юсуф37
11.04.2023
Главным героем в произведении Шиллера "Кубок" является паж.
Он никого не защищал, а просто выполнил указ короля.

В «Кубок» главный герой первый раз только лишь потому, что призывает Бога в трудную минуту:

И вихорь ужасный повлёк

Меня в глубину с непонятною силой…

второй раз герою не нужно было испытывать судьбу и исполнять прихоть жестокого царя.

Изначально у него не было дамы сердца и прыгал в бездну не ради нее. Но, с другой стороны, уже во второй раз паж прыгнул для того, чтобы получить в жены дочь царя. И все же это был не ее каприз, напротив, она не хотела, чтоб юноша прыгал. И была права, т.к. он уже не вернулся, как писал Шиллер: "А юноши нет и не будет уж вечно."

Эта воссоздает картину рыцарской эпохи, т.к. здесь совершается отважный поступок или, если можно сказать, дается рыцарю-пажу испытание, из которого в первый раз он вышел достойно, а во второй - лишился жизни.
4,5(86 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Литература
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ