1.Какими, как правило, были успехи Бадыноки на охоте?
2.Сколько раз стрелял Бадыноко в животное, которое каждый раз вставало и убегало?
3.К какому народу принадлежит Бадыноко?
4.Как звали хозяина животного, за которым гнался Бадыноко?
5.С какого животного хозяин хаты выбрался из пещеры великана?
6.Сколько братьев было у хозяина хаты, в которую забрёл Бадыноко?
7.Какой «трофей» после убийства великана Бадыноко принёс хозяину хаты?
8.Какое «неубиваемое» животное однажды повстречалось Бадыноке на охоте?
9.Какой физический недостаток был у хозяина животного, за которым гнался Бадыноко?
10.Что великан «подарил» хозяину хаты, в которой остановился Бадыноко?
Ива́н Алекса́ндрович Хлестако́в — главный герой комедии «Ревизор» Н. В. Гоголя. Один из самых известных образов русской литературы. От его фамилии происходит понятие «хлестаковщина», обозначающее непомерное враньё-хвастовство.
На рисунке П. Боклевского
« Хлестаков, молодой человек лет двадцати трёх, тоненький, худенький; несколько приглуповат и, как говорят, без царя в голове, — один из тех людей, которых в канцеляриях называют пустейшими. Говорит и действует без всякого соображения. Он не в состоянии остановить постоянного внимания на какой-нибудь мысли. Речь его отрывиста, и слова вылетают из уст его совершенно неожиданно. Чем более исполняющий эту роль покажет чистосердечия и простоты, тем более он выиграет. Одет по моде.
Объяснение:
Твори Івана Франка хвилюють і захоплюють сучасного читача. Написані геніальним майстром слова, вони згустком болю письменника, для якого доля свого народу була головною проблемою життя і творчості.
Саме в поемі "Мойсей", яка є вершиною літературної спадщини Каменяра, поет осмислює Історичну долю українського народу, трагічні шляхи його буття
Поема починається прологом, в якому визначається адресат - український народ:
Народ мій, замучений, розбитий,
Як паралітик той на роздорожжу
Людським презирством, ніби струпом, вкритий!
Цей ліричний зачин звучить як заповіт автора, його лірична сповідь, пророче послання своєму народові.
І. Франка переосмислив біблійну легенду про Мойсея і євреїв, розглянувши її в зв'язку з долею українського народу, з його звільненням від гніту. Зображуючи древніх ізраїльтян, письменник мав на увазі своїх знедолених земляків-українців. Автор пише, що сорок років євреї блукали по пустелі, щоб знайти обітовану Палестину. Цей тернистий шлях ізраїльтян нагадує читачеві трагічні сторінки історії українського народу, віками боровся за свою свободу.
У поемі Мойсей показаний як вождь народу, але одночасно і як самовіддану його слуга, має на меті привести ізраїльтян до нового, щасливого життя. Хоча фізично Мойсей досить слабкий, і "в очах його все щось горить, як дві блискавки в хмарі".
Йому бридке оте низьке, напівтварина існування, яке охопило його табір. І коли народ, підбурювані Датан і Авіронові, перестав вірити Мойсеєві, той закликає людей не коритися обставинам, а йти далі.