Я будь-коли замислювалася про сенс життя. Щоб знайти відповіді це питання, я звернулася до твору В.Г.Короленко "Сліпий музикант". До кожного людини у певний час встає питання про його подальшу долю, ставлення до людей і до світу. Світ навколо величезний, у ньому різних доріг, і майбутнє людини, його щастя залежить від правильного вибору свого життєвого шляху. Але що робити тому, кому невідомий це величезна світ, - сліпій? Герою Короленка - слепорождённому Петру - доводиться пройти чимало перешкод шляху на щастя. З дитинства він теж знав один світ, спокійний і надійний. Він знав тепло сім'ї та добре дружнє участь Евеліни. Неможливість побачити світ, красу оточуючої природи засмучувала його, але уявляв той інший світ завдяки чуйному сприйняттю його звуків. Однак до першої зустріччю із реальним світом, першим потрясінням Петруси стає зустріч із сім'єю Ставрученков . Він довідається існування іншого світу, світу поза садиби. Спочатку до цих розмов, суперечкам сліпий прислухався "висловлювати захопленого здивування, але він було не помітити, що ця жива хвиля котиться повз нього, що їй перед ним немає діла". Він почувається чужим. Ця зустріч різко загострила його страждання, заселила у душі сумніви. Дуже сильно змінюється ставлення Петруси до життя після чергової зустрічі зі сліпими звонарями під час відвідання монастиря. Одне з них - Роман - був добрим, але осліп, коли і було сім років від народження, другий - Егорий - був злим, ненавидів дітей, він ненавидів той інший світ, долю, яка настільки жорстока його обділила. Петро відчував свою схожість з Егорием , нині він вважав, що це слепорождённые злі, він заздрив сліпим жебракам, які у турботі про годівлю і теплі забувають про своєму горі. Але зустріч із справжнім сліпим жебракам потрясає її. І твёрдый , як сталь, дядько Максим пропонує Петру кинути всі переваги заможного життя і по-справжньому випробувати всі труднощі, доля нещасних. "Ти вмієш лише блюзнити зі своєю сытою заздрість чужому голоду!" - кидає Максим своєму племіннику. І Петро зрештою приєднується до бродячим сліпим музикантам. Після бродяжництва зі сліпими і паломництва до чудотворною іконі озлоблення проходить: Петро справді вилікувався, але не фізичного недуги, як від недуги душевного. На зміну злобі приходить почуття співчуття до людей, бажання нічого вдіяти. Сліпий знаходить сили у музиці. Через музику може впливати на людей, розповідати їм найголовніше, те про життя, що це важко зрозумів вона сама. Так само значної ролі у житті Петра зіграла його подруга Евеліна. Вона стала світлим плямою, усе ж надією, які до Петру подолати своє горі Ай-Петрі і знайти щастя. З дитинства вони були, суспільство так і дбайливе увагу дівчинки допомагало і підтримувало сліпого. Їх дружба багато дала і Эвелине ; як і Петро, її практично вони мали ставлення до життя поза садиби. Зустріч пройшла з братами Ставрученко був і неї зустріччю з незнайомим та очі великою світом, який був готовий узяти її. Молодих людей намагаються захопити мріями та сподіваннями, мрії опьяняют її, але в життя немає Петру. Вона розуміє страждання й сумніву Петра і робить "тихий подвиг любові": вона перша говорить про своєму почутті Петру. Заради нього одразу й назавжди закриває собі шлях, так заманливо змальований студентами. І письменник зміг нас переконати, що це був не жертва, а прояв щирої та дуже самовідданого кохання. Вважаю, що Петруся знайшов своє щастя, він подолав перешкоди, труднощі, які з його шляху. Він подолав ту злість, той егоїзм, з яким, як він вважав, живуть все слепорождённые . Сліпий музикант виконав нелегкий шлях на щастя. Але і є життя, і є щастя. Потрібно жити, попри що, долаючи труднощі, йти до запланованої мети. Адже життя у постійному прагненні, досягненні і новому прагненні.
Причин преступления Раскольникова несколько: 1. СОЦИАЛЬНЫЕ: крайняя степень нищеты самого героя и его матери с сестрой; его сердце разрывается от сочувствия и желания окружающим (Мармеладову, его жене, их детям, Соне, пьяной девушке на бульваре) . 2. НРАВСТВЕННЫЕ: желание проверить свою теорию, согласно которой сильные люди ради великой цели изменения несовершенного мира имеют право перешагнуть "через кровь" других людей. 3. ИСТОРИЧЕСКИЕ: теория Раскольникова выросла из разочарования молодого поколения после крушения революционной ситуации 60-х годов на почве кризиса утопических теорий.
Доброе отношение Жилина к Костылину. Жилин доверяет ему, считает, что тот, как и всякий порядочный офицер, должен держать слово. А уговор был, когда поехали без обоза, не разъезжаться.Встретились офицеры в плену, и ни слова упрека не услышал Костылин, хотя он один был виноват в плачевном положении их обоих.Жилин заботится о Костылине: и за себя, и за Костылина высказывает требования татарам: колодки снять, кормить хорошо, дать одежду.Жилин помнит и выполняет одну из заповедей Ветхого Завета: “Почитай отца твоего и мать твою, чтобы тебе было хорошо и чтобы ты долго жил на земле”. Он и в плену заботится о матери (“Где она деньги возьмет? Она тем жила, что я посылал ей”), о Дине. Дружески относится к беднякам – татарам.Костылин – спит, считает дни, когда деньги дойдут. Равнодушен ко всем.Толстой умалчивает об отношении Костылина к людям – тоже средство его характеристики.Жилин не насмехается над татарскими обрядами, уважительно и серьезно наблюдая чужие обычаи.Костылин – равнодушный, трусливый, ленивый.- Каким образом еще до писания пленения автор создает доброе расположение читателей к Жилину?Жилин едет навестить старую мать, он тепло распростился с солдатами и по всему видно, что это хороший человек.- В каком положении мы видим Жилина и Костылина в татарском ауле и воспринимают ли они всех жителей аула как своих врагов?Суровые условия: рваная одежда, еда – вода и хлеб, иногда и просто тесто непеченое.Жилин – в колодках, ему все интересно. Мирные татарские жители ему вовсе не враги, он им чинит все – кому часы, кому пистолет.Костылин – жил, как раб. Ни с кем не знался – все ему враги. Не готовить побег для них обоих.- Что можно сказать об отношении Жилина и Костылина к людям из эпизодов первого и второго побегов?Костылин ноет – “дороги не знает”, “не дойдем в ночь”, “сапоги ноги стерли”.Жилин – терпит нытье Костылина. Тащит его, в сердцах думает: “И черт меня дернул колоду эту с собой брать. Один я бы давно ушел”. Не таит злобы и тогда, когда беглецов поймали. Снова предлагает ему бежать, по-братски прощается с ним.Дина – верный друг Жилина. Он заботится о ее безопасности. Передавая шест, говорит: “Снеси на место, Дина, а то хватятся- прибьют тебя”.
Я будь-коли замислювалася про сенс життя. Щоб знайти відповіді це питання, я звернулася до твору В.Г.Короленко "Сліпий музикант". До кожного людини у певний час встає питання про його подальшу долю, ставлення до людей і до світу. Світ навколо величезний, у ньому різних доріг, і майбутнє людини, його щастя залежить від правильного вибору свого життєвого шляху. Але що робити тому, кому невідомий це величезна світ, - сліпій? Герою Короленка - слепорождённому Петру - доводиться пройти чимало перешкод шляху на щастя. З дитинства він теж знав один світ, спокійний і надійний. Він знав тепло сім'ї та добре дружнє участь Евеліни. Неможливість побачити світ, красу оточуючої природи засмучувала його, але уявляв той інший світ завдяки чуйному сприйняттю його звуків. Однак до першої зустріччю із реальним світом, першим потрясінням Петруси стає зустріч із сім'єю Ставрученков . Він довідається існування іншого світу, світу поза садиби. Спочатку до цих розмов, суперечкам сліпий прислухався "висловлювати захопленого здивування, але він було не помітити, що ця жива хвиля котиться повз нього, що їй перед ним немає діла". Він почувається чужим. Ця зустріч різко загострила його страждання, заселила у душі сумніви. Дуже сильно змінюється ставлення Петруси до життя після чергової зустрічі зі сліпими звонарями під час відвідання монастиря. Одне з них - Роман - був добрим, але осліп, коли і було сім років від народження, другий - Егорий - був злим, ненавидів дітей, він ненавидів той інший світ, долю, яка настільки жорстока його обділила. Петро відчував свою схожість з Егорием , нині він вважав, що це слепорождённые злі, він заздрив сліпим жебракам, які у турботі про годівлю і теплі забувають про своєму горі. Але зустріч із справжнім сліпим жебракам потрясає її. І твёрдый , як сталь, дядько Максим пропонує Петру кинути всі переваги заможного життя і по-справжньому випробувати всі труднощі, доля нещасних. "Ти вмієш лише блюзнити зі своєю сытою заздрість чужому голоду!" - кидає Максим своєму племіннику. І Петро зрештою приєднується до бродячим сліпим музикантам. Після бродяжництва зі сліпими і паломництва до чудотворною іконі озлоблення проходить: Петро справді вилікувався, але не фізичного недуги, як від недуги душевного. На зміну злобі приходить почуття співчуття до людей, бажання нічого вдіяти. Сліпий знаходить сили у музиці. Через музику може впливати на людей, розповідати їм найголовніше, те про життя, що це важко зрозумів вона сама. Так само значної ролі у житті Петра зіграла його подруга Евеліна. Вона стала світлим плямою, усе ж надією, які до Петру подолати своє горі Ай-Петрі і знайти щастя. З дитинства вони були, суспільство так і дбайливе увагу дівчинки допомагало і підтримувало сліпого. Їх дружба багато дала і Эвелине ; як і Петро, її практично вони мали ставлення до життя поза садиби. Зустріч пройшла з братами Ставрученко був і неї зустріччю з незнайомим та очі великою світом, який був готовий узяти її. Молодих людей намагаються захопити мріями та сподіваннями, мрії опьяняют її, але в життя немає Петру. Вона розуміє страждання й сумніву Петра і робить "тихий подвиг любові": вона перша говорить про своєму почутті Петру. Заради нього одразу й назавжди закриває собі шлях, так заманливо змальований студентами. І письменник зміг нас переконати, що це був не жертва, а прояв щирої та дуже самовідданого кохання. Вважаю, що Петруся знайшов своє щастя, він подолав перешкоди, труднощі, які з його шляху. Він подолав ту злість, той егоїзм, з яким, як він вважав, живуть все слепорождённые . Сліпий музикант виконав нелегкий шлях на щастя. Але і є життя, і є щастя. Потрібно жити, попри що, долаючи труднощі, йти до запланованої мети. Адже життя у постійному прагненні, досягненні і новому прагненні.