Алтын сақаның бас қаһарманы, идеялық нысанасы - халықтың арман-мұраты. Мұнда да халықтың аңсары ертегінің басты арқауы. Қазақ ертегілерінің бас қаһармандары аңшы-мерген, жауынгер-батыр, кенже бала, тазша бала, жалғыз бала және басқа әлеуметтік теңсіздіктегі бұқара өкілі. Бұлардың бәрі - халық арманынан әр кезде туған идеал кейіпкерлер. «Алтын сақадағы» бала сондай кейіпкер. Онда классикалық батырлық ертегіге тән белгілердің бәрі бар. Бала жұртта қалып қойған алтын сақасын алып келуге барып, жалмауыз кемпірге кез болған бала кемпірдің алдағанына сенбей, сақасын ат үстінен іліп алып, қаша жөнеледі. Мыстан кемпір тұра қуады. Осымен оқиға шиеленісе түседі. Бұл ертегіде де сайыста кейіпкер өз күшімен емес, керемет достарының арқасында жеңуі - батырлықтан гөрі қиял-ғажайып ертегінің заңдылықтарына жақындау.
Объяснение:
В стихотворении переплетаются реалистические картины строителей железной дороги и фантастические. В своем мнимом сне маленький Ваня, наслушавшись рассказов об несчастных людях, видит как, эти восставшие призраки, стоят вокруг несущегося поезда, слышит, как они поют песню о своей нелегкой доли. Их страшное пение слышит вся страна, но Некрасов говорит Ване, что не надо бояться своих братьев.
Мальчик увидел призрачный образ белорусского мужика, у которого были на руках язвы и опухшие ноги. Очень реалистичен этот образ, который показывает, как тяжелый труд забрал у человека здоровье и силы. И мальчишка понимает, что благодаря этим людям, которые не своего здоровья и даже жизни, он и все пассажиры поезда могут пользоваться таким отменным сооружением, как железная дорога, которая сократила путь с Москвы до Питера.