Одиночество - это скука, это жизнь человека в одиночку, когда человек живёт и не касается других людей. Таких людей очень много. Но все-таки, почему человек стал одиноким? Какие причины повлияли на него? Первой причиной одиночества является предательство. Предательство происходит, когда человек, который дорог другому человеку предает его. И этот человек не может дальше продолжать свою жизнь, ведь он уже привык к этому человеку, который его предал. Такой человек, которого предали, не сможет больше доверять не кому в своей жизни и он попросту остается одиноким. Второй причиной одиночества является обособленность от других людей, то есть человек полностью отделяется от общества и уходит в свой мир. Он не переносить других людей, о ни ему кажутся не такими, какими хочет видеть он. Поэтому он ищет себе такого человека, который похож на него, но не может найти и остаться один. Третьей причиной является плохие качества человека, такие как грубость, не уважение, самолюбие, нет чувства стыда, наглость, самовластность, тяга к деньгам, а не к людям. От такого человека все отворачиваются и в итоге он остаться один-одинешенек. Четвёртой причиной является большая лень, когда человек не чего не предпринимает, у него накопилось много дел, но он не чего не предпринимает, люди на него надеяться, а он не чего продолжает не делать. От такого человека отворачиваются все, кто были рядом, и он остаться одним, одиноким и грустным человеком. Вот что значит быть одиноким.
Начнем с того, что поэма - крупное или среднее произведение в стихотворной форме лиро-эпического характера. "Мертвые души" - проза, однако очень часто Гоголь пишите лирические отступления, своеобразные рассуждения, описания чувств. Насчёт эпоса все понятно: Чичикова ездит по поместьям и скупает мертвые души. Таким образом получаем следующее: сюжет есть, прослеживается четкая конструкция, лирическая часть - тоже есть за счёт отступлений. Интересный факт, что Гоголь самолично окрестил "Мертвые души" поэмой. Хоть есть и некоторые вопросы насчёт этого (форма-то всё-таки прозаическая), за автором всегда остаётся последнее слово касательно жанра. Вот, собственно, и ответ. А почему Гоголь "Мертвые души" причисляет к поэмам никто точно с уверенностью сказать не может.
Національне і глобальне в сучасній культурі
На сучасному етапі розвитку, напевне не знайдеться сфери суспільного
життя, котре не зазнало би впливу процесу глобалізації. І культура не є
винятком. Глобальні соціальні реалії нівелюють кордони національних
культур, їхні релігійні,політичні та етнічні традиції. З огляду на це теоретики
глобалізації задають слушне запитання – чи призведе прогресуюча
гомогенізація культур до їх сплаву в « глобальну культуру», або локальні
культури залишаться, зміниться лише контекст їхнього існування. Відповідь
на це запитання предпологає з’ясувати, що саме розуміється під глобальною
культурою. Отже мета нашої статі проаналізувати науковий дискурс з
особливостей становлення та існування глобальної культури.
Дослідження з даної проблематики викладені в працях таких вчених як
Аппадурай А., Бергер П., Гідденс Е., Ірхін Ю., Неклесса О., Робертсон Р.,
Смит Е.,Спайбі Т., Хантінгтон С.
В рамках статті ми зробимо короткий огляд двох протилежних концепцій
світової наукової дискусії з приводу глобальної культури. Представники
першого напряму ( Бергер П., Робертсон Р.,Спайбі Т.,Хантінгтон С.)
розглядають феномен глобальної культури як органічне следствие
універсальної історії людства, вступившего в 15 сторіччі в епоху
глобалізації, яка в свою чергу сприймається як процес стискання світу, його
перетворення в єдину соціокультурну цілісність[]. Один із засновників цього
підходу Робертсон Р. вважав, що глобалізація має декілька вимірів і один з
них це культурний, який в сутності є процесом світової експансії
стандартних символів, естетичних і поведінкових патернів, що продукуються
західними ЗМІ та транснаціональними корпораціями.[]Яскраво ілюструє цей
процес відверте висловлювання американського історика Стила Р.
«Культурний тиск за до Голлівуду та Макдональдсів відчутний у
кожному куточку світу, і цей тиск підриває інщі суспільства. Відрізняючись
від інших загарбників, нас не задовольняє підлеглість всіх – ми наполягаємо
на тому, щоб вони стали схожими на нас.»[] Бергер і Хантінгтон прямо
заявляють, що глобальна культура американська за своєю ґенезою та
сутністю, але вона не пов’язана з історією США. Головним фактором її появи
та розповсюдження є англійська мова. Вони виділяють в ній два рівні
функціонування – елітарний та популярний. Елітарний рівень представлений
практиками,ідентичністю, віруваннями та символами міжнародного бізнесу
та клубами міжнародних інтелектуалів. Популярний рівень – це культура
масового вжитку. []
Спайбі Т. виділяє істотні частини без яких американська культура не
змогла би стати «першою всесвітньою, дійсно глобальною культурою»[] Це
передусім еволюція засобів комунікації – від вітрильних судів до розробок в
області аеронавтики; від електричного телеграфу до Інтернету; від радіо до
телевізійного і супутникового мовлення.
Принципово іншої позиції дотримується Сміт Е. Соціокультурна динаміка
образу глобальної культури трактується ним, як історія формування
ідеологічної парадигми культурного імперіалізму – тобто поширення
національних сентиментів та ідеологій до вселенських масштабів,
нав’язування їх в якості всезагальних цінностей та досягнень всесвітньої
історії.[] Тобто відбувається культурна експансія. В цьому контексті Ірхін Ю.
визначає характерні риси цієї експансії:
1.перенесення образу життя та орієнтації;
2.розповсюдження західної культури як універсальної, котра виключає інші
види культури;
3.бажання досягнути культурного внедрения політичних і інщих цілей;
4.однобічний поток інформації від «центру» до «перефирії»
5.формування в залежних країнах прозахідної культурної еліти, яка повинна
слугувати фундаментом належного впливу.
Головною перепоною для цієї експансії є історично закріплені національні
культури. «Одне слово, безчасова глобальна культура не відповідає поточним
потребам і не навіює спогадів. Якщо пам’ять — чільний момент в
ідентичності, ми не можемо побачити ні глобальної ідентичності в розвитку,
ні прагнень до неї, ані жодної колективної амнезії, яка б до замінити
наявні «глибокі» культури космополітичною «поверхневою» культурою.
Остання залишається мрією небагатьох інтелектуалів. Вона не зачіпає жодної
струни серед величезної маси людей, поділених на звичні спільноти за
класом, статтю, регіоном, релігією і культурою».[]Концепція Сміта Е.
націлена на розвінчання авторитетного наукового міфу сучасності про
історичність феномену глобальної культури,органічність її структури та
функцій.[]
Объяснение: