Ім’я всесвітньо відомого детектива Шерлока Холмса вперше з’явилося в повісті “Етюд в яскраво-червоних тонах”. На відміну від кримінальних романів Еміліо Габоріо, котрий тільки ескізно накреслював образ свого героя, Конан-Дойль змальовує Холмса яскравими соковитими фарбами, це не просто опис злочину і злочинця, а процес інтелектуального пошуку, який веде до розкриття таємниці злочину. Шерлок Холмс проводить своїм методом найтонший аналіз обставин, у яких скоєно злочин, вивчає характер людей, причетних до злочину, і на підставі незначних, на перший погляд, деталей робить свій остаточний і правильний висновок. Шерлок Холмс – це не лише геніальний приватний детектив, сміливий, завбачливий, із швидкою реакцією бійця, але й знавець криміналістики, причому її найновіших методів, пов’язаних з наукою, тих, які випереджають тогочасні методи поліційного розшуку.
Конан-Дойль не розлучався із своїм героєм протягом сорока років. Востаннє він згадує його в оповіданні “Левина грива” 1927 року. Створення Конан-Дойлем образу Шерлока Холмса стало основою для розвитку найпопулярнішого в наш час детективного жанру.
Конан-Дойль написав про Шерлока Холмса дев’ять книжок: чотири романи – “Етюд у яскраво-червоних тонах” (1887), “Знак чотирьох” (1890), “Собака Баскервілів” (1901-1902), “Долина жахів” (1914-1915) та п’ять збірок, що складаються з 56 оповідань – “Пригоди Шерлока Холмса” (1891-1892), “Записки про Шерлока Холмса” (1892), “Повернення Шерлока Холмса” (1894), “Його прощальний привіт” (1927), “Архів Шерлока Холмса”.
Твори про Шерлока Холмса перекладено на 76 мов! До речі, російською мовою роман “Долина жахів” було вперше і востаннє надруковано в часописі “Світ пригод” ще 1915 року.
Герой приваблює читача незвичайною цільністю, рішучістю і водночас незворушністю. Але при цьому він ще шляхетний та азартний. Книга навчає не здаватись і мислити аналітично. І це дійсно дуже корисно!
Объяснение:
може якось
Д.И.Фонвизин был писателем эпохи Просвещения, когда мыслящие люди своими трудами проближали время господства разума, справедливости, добра и милосердия. Они мечтали, что все люди будут равны в своих правах, не будет угнетаемых и угнетенных. Фонвизин видел в невежестве, предрассудках и суевериях главную причину человеческих бедствий, а в образовании, чтении хороших книг, в свободе мысли - культурный и общественный прогресс. «Умного человека легко извинить можно, если он какого-нибудь качества ума и не имеет», - говорит Фонвизин устами Стародума. «[Воспитание] должно быть залогом благосостояния государства». «Я желал бы, чтобы … не забывалась главная цель всех знаний человеческих, благонравие».
Его поддерживает Правдин. «Надобно действительно, чтоб всякое состояние людей имело приличное себе воспитание»…
Следуя своим убеждениям, Д.И.Фонвизин предавал сатирическому изображению, осмеянию те явления и жизненные реалии, которые не подходили под определение «разумных». И свое предназначение писатель видел в том, чтобы создавать литературу, идейное содержание которой служило бы воспитанием его современников в духе разума, вело бы их дорогами добра. Особенно большое внимание он уделял драматургии, театру, потому что театр был особенно любим народом, он давал возможность обращаться к сердцам и умам самых широких народных масс, пропагандировать среди них новые идеи.
Своей верой в торжество разума Д.И.Фонвизин внес неоценимый вклад в развитие идей просвещения, гуманизма, в общественный прогресс.
Объяснение:
я корова муу
Когда дети стали щелкать орехи игрушкой, он стал специально подкладывать крупные и твердые, и у Щелкунчика вывалились зубы