Враження, що світ еволюціонує і ще в утробі матері
в дитину "вмонтовується" знання усіх новітніх технологій.
1. Егоїзм
Нинішнє юне покоління майже не читає і не грає в колективні ігри. У дітей, які проводять більшу частину часу на самоті перед монітором комп'ютера, набагато пізніше включаються в роботу частки мозку, відповідальні за емпатію (співпереживання).
2. "Схоплюють" усе на льоту
Оперативна пам'ять і коефіцієнт активної діяльності мозку сучасних дітей розвинені набагато краще, ніж у дорослих. Швидкість життя і швидкість реакцій перевищує норми минулих років. До прикладу, мова у юних сучасників розвивається до чотирьох років і це вже вважається нормою.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Похід у поліклініку. Як підготувати дитину?
3. Схильні до пригнічених емоцій
Рівняючи себе з "мультяшними" персонажами діти таким чином справляються зі своїми комплексами. У кожній дитині живе якась субособистість, яка чогось боїться. Взявши в руки могутнього трансформера, або безстрашну людину-павука, дитина начебто стає невразливою, отримує доступ якоїсь ресурсної силі. Через такі іграшки діти можуть проявляти пригнічені емоції.
І все, що залишається нам, батькам, - контролювати, допоки це можливо, перебування чада за комп'ютером, телевізором, і те, чим діти бавляться та у які ігри грають.
Объяснение:
Учитель французского языка восхищает главного героя тем, что коренным образом отличаясь от него, предстает перед ним некой волшебницей, существом неземным и возвышенным. А учитывая, что его успехи во французском поначалу весьма скромны, еще и неким пугающим образом. Характеризуя Лидию Михайловну следует уделить особое внимание тому, как видит ее главный герой: «Она сидела передо мной аккуратная, вся умная и красивая, красивая и в одежде, и в своей женской молодой поре, …, до меня доходил запах духов от нее, который я принимал за самое дыхание».
По мере того как развивались события в рассказе, барьер между учителем и учеником постепенно таял, обнажая истинную природу души каждого из них. Лидия Михайловна предстает образцом человечности и милосердия, решаясь одинокому мальчишке адаптироваться к жизни в городе. Узнав о его играх на деньги и целях это игры (иметь возможность купить еду), она проникается сочувствием к мальчишке и под предлогом дополнительных уроков по французскому берет над ним негласную опеку. Главный же герой, где-то подсознательно ощущает то, что Лидия Михайловна сама одинока до глубины души, что выдают обрывки ее фраз, порой задумчивый и отрешенный взгляд, он ощущает ее искренне, а порой и неуклюжее желание , что в итоге заставляет его душу открыться перед этой некогда загадочной и недосягаемой учительницей.