ответ: Кінемато́граф (від грец. κινεμα, род. в. грец. κινεματος — рух та грец. γραφο — писати, зображати) — галузь культури та економіки, що об'єднує всі види професійної діяльності, пов'язаної з виробництвом, розповсюдженням, зберіганням та демонструванням фільмів, а також навчально-науковою роботою
♦Що, на вашу думку, є основою розвитку сюжету, «улюбленою мрією» самого автора? (Внутрішньою основою розвитку сюжету в романі «Анна Кареніна» є поступове звільнення людинивід станових забобонів, від плутанини понять, від неправди,що мучить, призводить до роз’єднання та ворожнечі. Життєві пошуки Анни завершилися катастрофою, а Левін через сумніви та відчай виходить на дорогу до добра й правди, до народу.Він думає не про економічну чи політичну революцію, а про революцію духовну, яка, на його думку, має примирити інтересий створити «згоду та зв’язок» між людьми. Це «заповітна
мрія» автора, яку у творі висловлює Левін.)
♦За яким іншим, на вашу думку, принципом, можна поділити героїв роману? (На дві нерівнозначні групи: одна, велика — ті,хто дотримується «сімейних правил», що встановлені сучасним суспільством; друга — ті, хто ці правила відкинув, переступив через них.)
♦Що ж це за «сімейні правила»? (Суспільство давно мовчки погодилося заплющувати очі на відхід від норм сімейного життя, якщо йдеться про одруженого чоловіка. Для нього це ледь не заслуга, «геройство», ознака популярності. А заміжню жінку суворо засуджують, особливо коли йдеться не про легенький флірт, а про справжнє кохання, прагнення до особистого щастя.)
♦Як герої роману ставляться до «сімейних правил»? (Ці неписані правила приймають: Стіва Облонський, який кохає Доллі, але при цьому не пропускає жодної спідниці, і сама Доллі, і Бетсі Тверська, і мати Вронського, і Каренін. Тільки двоє героїв свідомо кидають виклик суспільству — Анна та Левін.)
Илья Обломов и Андрей Штольц - главные персонажи романа Гончарова "Обломов" Оба они из одного общества,значит и их отношения к жизни и их характеры должны быть похожими ,только в романе эти люди абсолютно противоположны друг другу. У Штольца разум преобладает над эмоциями,а у Обломова-нет. Для Штольца труд-удовольствие,а для Обломова-бремя,каторга.А ведь в детстве им обоим хотелось познавать мир,оба были любопытны не в меру, оба учились в одном пансионе .Штольц-человек подвижный,деятельный,Обломов-очень ленивый,апатичный.Они вообще разные люди. Но все свои детские годы проводят вместе,а это о многом говорит,это связывает ребят..Штольц много в учебе лентяю Обломову, даже переводы за него делает .И их дружба идет с ними по жизни.являясь не только приятной обоим, но и полезной.. Они всегда рады увидеться, поделиться проблемами или трудностями, оставаясь самыми близкими людьми Позже труд для Штольца становится частью его жизни,удовольствием,а.идеал счастья Обломова - полное спокойствие и отличная еда..У Ильи много стремлений и надежд , он готовится к важной роли в обществе ,только из-за "тепличного" воспитания он остается на месте, на что-то надеясь и все планируя, но ничего не делая Все желания Обломова переходит в мир мечтаний и грез, придуманных им самим Штольц трудяга,но его называют "бесчувственным механизмом",хотя он очень любит Обломова,не взирая ни на что. Несамостоятельный Обломов знает, что если ему понадобится ,то Штольц придет к нему на даже в самой сложной ситуации. Только в обществе друг друга эти герои могли обрести душевное равновесие. Да и после смерти Обломова Штольц не перестает заботиться о семье покойного друга. Он берет к себе сына Обломова, Андрюшу, и хочет дать ему хорошее образование и воспитание:
ответ: Кінемато́граф (від грец. κινεμα, род. в. грец. κινεματος — рух та грец. γραφο — писати, зображати) — галузь культури та економіки, що об'єднує всі види професійної діяльності, пов'язаної з виробництвом, розповсюдженням, зберіганням та демонструванням фільмів, а також навчально-науковою роботою
Объяснение: