1. Семинариста Хому Брута на каникулах за его греховный образ жизни ведьма использовала для катания верхом, после чего Хома избил ее до смерти.
2. Перед смертью ведьма превратилась в прекрасную панночку.
3. Хома в страхе вернулся в семинарию.
4. Сотник, отец панночки, следуя последнему желанию дочери, потребовал, чтобы отходную три дня по усопшей читал Хома.
5. Хому, против его воли, привезли на хутор и заперли с покойницей в церкви.
6. Все три ночи вокруг Хомы творилась чертовщина.
7. Покойница ожила, но никак не могла найти Хому, так как ему свят круг, начерченный мелом.
8. Хома пытался бежать с хутора, но его поймали.
9. В последнюю ночь ведьма-панночка вызвала всю нечисть во главе с Вием, главной нечистой силой.
10. Вий увидел Хому, и нечисть его умертвила.
Объяснение:
Ну как то так!)
Історія драматичного мистецтва — це історія бунту та реакції, де нові форми кидають виклик старим, а старі, відповідно, стають основою для нових.
XIX століття — це століття реалізму. У кінці століття реалісти прийшли і в мистецтво драми. З’явилися нові герої, які протистоять не один одному, а ворожій дійсності.
На межі століть відбулася справжня революція в театрі й системі драматичних жанрів. Великі ідейні завдання та невтомні художні шукання, які нова драматургія покладала на себе, повернули сценічному мистецтву кінця XIX — початку XX століть впливовість і популярність у широкої публіки. Театральне мистецтво збагатилося такою оригінальною художньою формою, як «нова драма».
Объяснение: