М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
polufabrikat17
polufabrikat17
15.01.2022 02:51 •  Литература

Напишите контрольное сочинение на 2 стр. о "роль мефістофеля в пошуках сенсу буття фауста"(на украинском языке).

👇
Ответ:
taisia2305
taisia2305
15.01.2022
Учнівський твір за трагедією Йогана Гете «Фауст».Основоположник німецької літератури нового часу, мислитель і вчений, Йоган Вольфганг Гете в історії світо вої культури залишив свій слід передусім як поет. Творчіст-Гете віддзеркалила найважливіші тенденції і протирічч епохи. У підсумковому філософському творі-трагедії «Фа уст» митець виклав свої роздуми про сенс життя, який він вбачав у діяннях в ім’я людини. Трагедія «Фауст» – це пристрасне уславлення відвічного потягу людства до знання, істини, шлях пошуку якої поєднаний з трагічними помилками. Трагедія відкривається «Прологом на небі», де зіштовхуються два філософських погляди на сенс людського буття. Суперечка Бога з Мефістофелем про гідність людини, про її можливості і сенс існування закінчуються згодою Господа на експеримент, який Мефістофель збирається провести з доктором Фаустом. Оптимістичний погляд Бога, заснований на вірі в людський! розум, творчі сили, дозволяє творцю стверджувати, що Фауст залишиться вірним йому, а Мефістофель потрібний хіба для того щоб не давати людям заспокоюватися і задовольнятися малим:Людина не всякчас діяльності радіє, Понад усе кохає Супокій; Потрібен їй супутник ворушкий, Щоб бісом грав і збуджував до дій. Так, Фаусту судилося багато чого випробувати, здолати різноманітні спокуси, щоб знайти себе, усвідомити власну’ велич і покликання. Вчений-енциклопедист, розчарований у наукових пошу-ї ках, у попіуках істини, звертається до магії. Глибокий відчай Фауста, якого не можуть задовольнити схоластичні теорії, приводить його до відчуття душевного спустошення. Мефістофель також має енциклопедичну освіченість. Вівд мудрий і знає людську натуру, вміє скористатися людськими слабкостями, завжди спокійний, пристрасті і емоції, його не хвилюють, людей він просто зневажає:Я так люблю живих людей,Як любить кіт живих мишей.Мефістофель живе без ілюзій, без надій і без віри. Фаус спочатку байдужий до земних втіх і радощів, спокус і обіцяі нок диявола виконати будь-яке бажання. Його хвилює пошум сенсу людського буття, власний досвід і переживання. Але) він погоджується віддати душу Мефістофелю в тому випадку, коли перестане шукати, задовольниться тим, що має. І диявол приймає цю умову.Спокуси реального життя, молодість, кохання… Фауст не встояв проти чар кохання, але Маргарита не змогла дати йому відчуття безмежного щастя. Тягар провини за загублене життя коханої лягає на Фауста. На схилі своїх літ герой наближається до втілення свого ідеалу: вищий сенс буття він бачить у служінні людям, у вічному потязі до знання, в пошуках досконалості. Трагедія «Фауст» написана Гете не про одну людину, вона присвячена сучасному і майбутньому людства, його бідам, надіям. Цей твір є відображенням вічної суперечки Фауста і Мефістофеля, добра і зла, які живуть у кожному з нас. Заклик Фауста не заспокоюватись, не впадати в са-мовдоволену сплячку, а діяти, змінюючи життя і самого себе на краще, актуальний і сьогодні: Лише той життя і волі гідний, Хто б’ється день у день за них. Тільки в праці і вічному пошуку можливий розвиток і вдосконалення людини, без нього настає духовна смерть – ось, мабуть, один із головних висновків безсмертної трагедії. 
4,7(87 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
главный13
главный13
15.01.2022

вершиною французького середньовічного епосу стала «пісня про роланда». поема збереглася в декількох записах, але найкраще зберігся так званий оксфордський рукопис, датований 1170 р. автором «пісні» вважають жонглера турольда, про що вказано в останньому розділі рукопису: «тут і кінець настав турольда джесті»1. в основу епосу покладені достовірні історичні події. король франків карл великий2 у 778 р. здійснив невдалий похід на іспанію. він захопив кілька іспанських міст, обложив сарагосу, але вимушений був повернутися на батьківщину. у ронсевальській ущелині на карла напали баски, незадоволені, що французьке військо проходило їхніми селами і полями. перебивши всіх франків і пограбувавши обози, баски зникли так само раптово, як і з’явилися, відійшовши таємними, тільки їм відомими стежками. французам не вдалося здолати войовничий народ, і в битві загинуло чимало славних воїнів, серед яких у хроніках згадувався й хруотланд, маркграф бретані. карл навіть не зміг помститися нападникам і рушив далі. проте в народній уяві загиблі рицарі карла перетворилися на могутніх, легендарних героїв. у героїчному епосі ці події набули іншого забарвлення: невдалий завойовницький похід обернувся на визвольні змагання франків проти маврів, карл оспіваний як король-визволитель, а маркграф бретанський став народним героєм роландом, символом патріота, який віддає своє життя за визволення батьківщини. у «пісні» оповідається про те, як король карл сім років веде праведну війну із сарацинами (маврами). у уііі-хі ст. боротьба з маврами вважалася «богоугодною справою», тому що вони, будучи мусульманами, постійно загрожували християнській європі. майже всі іспанські міста захопив король франків, не підкорилася йому тільки сарагоса. володар сарагоси марсілій радиться зі своїми васалами, як їм позбутися французького війська. мудрий бланкандрін радить марсілію послати до карла гінців з багатими дарами й обіцянкою, що всі сарагосці приймуть християнство, якщо франки знімуть облогу міста. король карл радо приймає цю пропозицію. за порадою роланда до сарацинів відряджають його вітчима ганелона. ганелон погоджується, але підозрює роланда у підступі проти нього і вирішує помститися. так він стає на шлях зради. ганелон, змовившись із марсілієм, вмовляє карла повернутися на батьківщину. відхід франкського війська мав прикривати загін роланда. у ронсевальській ущелині на двадцятитисячне військо роланда напало стотисячне військо марсілія. франки, що бились як герої, загинули. карл, почувши заклик роландового рога, поспішає на , розбиває сарацинів й навертає тих, хто залишився живим, на християнство. поема закінчується стратою підступного зрадника ганелона. темою поеми є боротьба проти іноземців та іновірців. провідна думка «пісні про роланда» — немає нічого вищого за інтереси батьківщини, за її волю і долю. за часів середньовіччя ця думка була дуже важливою, адже середньовічні держави потерпали від набігів завойовників та чвар між феодалами. якнайкраще образові народного героя, який встав на захист вітчизни, відповідав образ славного рицаря роланда, створений народною уявою. граф роланд — мужній і могутній воїн, відданий своєму королеві й сповнений патріотичних почуттів, рицар без страху і докору. роландові притаманні доблесть і рішучість, які йому стати найкращим полководцем карлового війська. як почесний обов’язок прийняв граф наказ короля прикривати тил франкського війська; тільки про свою «красуню-францію» думає він, коли вирішує прийняти нерівний бій. закони лицарської честі забороняють роландові благати про , він воліє краще загинути, ніж порушити кодекс честі. пропозиція олів’єра затрубити у ріг оліфант сприймається роландом як визнання слабкості, негідної хороброго рицаря. він воліє прийняти нерівний бій із сарацинами, який загрожує загибеллю всьому ар’єргарду. суворий характер роланда наділений привабливими рисами постійності у дружбі, вірності служіння франції та її правителеві. роланд — ідеальний рицар, вірний васал свого сюзерена і захисник «істинної» віри — християнства. в образі короля карла втілені ідеалізовані народні уявлення про мудрого і справедливого правителя. у поемі він зображується двохсотрічним сивобородим старцем, надзвичайно мудрим і розсудливим, лагідним до друзів і суворим до ворогів і зрадників. властива йому мудрість не заважає тій пристрасті, з якою він ставиться до свого племінника роланда. карлові особливо важкі не ті величезні втрати, яких зазнав ар’єргард у бою із сарацинами, а загибель дванадцяти перів і насамперед роланда, за смерть якого він готовий мстити сарацинам, незважаючи на нові жертви. король в поемі є представником усього християнського світу в його боротьбі з іновірцями, непереможним вождем франків, борцем за визволення своєї країни.

4,6(55 оценок)
Ответ:
Алёна738
Алёна738
15.01.2022

В романе “Война и мир” Толстой разделяет людей по нравственному принципу, особенно выделяя отношение к патриотическому долгу.

По мнению Толстого, русский народ глубоко патриотичен. При занятии французами Смоленска крестьяне сжигали сено, чтобы не продавать его своим врагам. Каждый по-своему старался причинить боль врагу, чтобы они почувствовали ненависть истинных хозяев земли. Купец Ферапонтов сжег собственную лавку, чтобы она не досталась французам.

Истинными патриотами показаны жители Москвы, которые уходя из родного города, покидают жилища, так как считают невозможным остаться под властью самозванцев.

Настоящими патриотами являются русские солдаты. Их патриотизм и героизм показан в сценах под Шенграбеном, Аустерлицем, Смоленском, Бородиным.

Героями и истинными патриотами у Толстого становятся внешне ничем не примечательные люди. Таков капитан Тушин и солдаты его батареи.

Герои этой войны - представители различных сословий, имеющие мало общего, но объединенные общей целью защиты родины. Это дьячок, “взявший в месяц несколько сот пленных”, гусар Денис Давыдов, “которому принадлежит первый шаг” в узаконивании партизанской войны, старостиха Василиса, “побившая сотни французов”, и, конечно, Тихон Щербатый.

Кутузов в романе - выразитель идеи патриотизма.

Толстой показывает, что патриотические чувства охватывают людей различных политических взглядов: передовую интеллигенцию (Пьер, Андрей) , фрондирующего старого князя Болконского, консервативно настроенного Николая Ростова, кроткую княжну Марью. Патриотический порыв проникает и в сердца людей, казалось бы далеких от войны - Пети, Наташи Ростовых.

Истинному патриотизму основной массы русских людей Толстой противопоставляет ложный патриотизм высшего дворянского света, отталкивающим своей фальшью, эгоизмом и лицемерием. Это люди фальшивые, патриотические слова и дела которых становятся средством достижения низменных целей. Беспощадно срывает Толстой маску патриотизма с немецких и полунемецких генералов на русской службе, “золотой молодежи” типа Анатолия Курагина, карьеристов вроде Бориса Друбецкого.

Толстой гневно обличает ту часть высшего штабного офицерства, которая не принимала участия в боях, а старалась устроиться при штабах и ни за что получать награды.

Лжепатриотическая атмосфера царит в салоне Анны Павловны Шерер, Элен Безуховой и в других петербургских салонах: «...спокойная, роскошная, озабоченная только призраками, отражениями жизни, петербургская жизнь шла по-старому; и из-за хода этой жизни надо было делать большие усилия, чтобы сознавать опасность и то трудное положение, в котором находился русский народ. Те же были выходы, балы, тот же французский театр, те же интересы дворов, те же интересы службы и интриги. Только в самых высших кругах делались усилия для того, чтобы напоминать трудность настоящего положения» . Действительно, этот круг людей был далек от осознания общероссийских проблем, от понимания великой беды и нужды народа в эту войну. Свет продолжал жить своими интересами, и даже в минуту всенародного бедствия здесь царят корыстолюбие, выдвиженчество, службизм.

Лжепатриотизм проявляет и граф Растопчин, который расклеивает по Москве глупые "афишки", призывает жителей города не оставлять столицы, а затем от народного гнева, сознательно отправляет на смерть безвинного сына купца Верещагина.

Таким лжепатриотом является и Берг. Уже начальная фраза повествования,

красноречиво характеризует систему ценностей этого героя: "Берг.. . был уже полковник с Владимиром и Анной на шее и занимал все то же покойное и приятное место начальника штаба... "

Это представление персонажа построено в точном соответствии с иерархией ценностей героя (чин, награды, место) .

Таков, наконец, Друбецкой, который, думает о наградах и продвижении по службе, желает "устроить себе наилучшее положение адъютанта при важном лице.

Объяснение:

4,7(22 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Литература
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ