литературное произведение Полтава написано великим русским поэтом Александром Сергеевичем Пушкиным в 1828 году. посвящен одному из значимых событий в истории нашей страны, в поэме описывается героизм русского солдата в труднейших сражение молодой стороны по мнению автора в этой битве Литовская армия показала свою самостоятельность, твердость характера, смогла на равных биться с лучшей армией Европы того времени и победить Пушкин своём произведении яркими красками восхваляет личность молодого царя и проводит параллель между патриотом Петром I и гетманом Украины предателем Мазепой.
Молодой царь находился в окружении единомышленников чего нельзя сказать об украинском Мазепа увеличивай людей о собственной выгоде, Петр же думает о благе для государства.
Объяснение:
"Божественна комедія" — найвидатніше творіння Данте Аліг'єрі. Цей твір став підсумком розвитку художньої, філософської і релігійної думки Середньовіччя і першим кроком до доби Відродження. Головною його ідеєю стає постійний пошук людиною нового шляху в житті.
За своєю формою цей твір — своєрідна подорож у потойбічний світ, здійснена поетом у художній уяві. Комедією він називається тому, що має щасливий кінець, а титул "Божественна" отримав з легкої руки Джованні Бокаччо.
Комедія складається з трьох частин: "Пекло", "Чистилище" і "Рай". Це символічне зображення реального життя, внутрішньої боротьби автора та віри, яку ніколи не втрачав Данте. Кожна частина має 33 пісні, але "Пекло" має ще одну додаткову, завдяки якій загальна кількість пісень дорівнює ста. Всі частини закінчуються словами "зоряні стелі", бо зірка для автора — це символ небесної мети, незвичайний орієнтир у подорожі.
Перша частина під назвою "Пекло" починається розповіддю про внутрішній стан поета, який у середині життя збився з правильного шляху. Спроба вийти на вірну дорогу через похмурий ліс, який символізує Італію, робиться на світанку. Автор зустрічається із Верґілієм — улюбленим поетом автора, який і стає його поводирем колами пекла.
Починаючи з четвертої пісні, ми дізнаємося про розташування і структуру пекла, яке складається з дев'яти кіл. Чим матеріальніше гріх людини, тим легше покарання, але чим глибше він проникає вдушу людини, тим страшніша кара. І, якщо на поверхні землі в перших колах знаходяться душі нехрещених немовлят, порушників шлюбної вірності і черевоугодників, то в глибині землі страждають зрадники та насильники. У центрі — володар пекла Люцифер. Побачивши пекло, поет краще розуміє необхідність керування в своїх вчинках вірою, надією, обов'язком і любов'ю.