1.Чи задумувались ви коли-небудь над таким питанням: "Для чого живе людина?"Щоб відповісти на це питання, насамперед, ми повинні задуматись над тим, для чого я живу? Що в житті я повинен зробити? Яка моя місія?"Взагалі, людина - це центр Всесвіту, адже ще раніше зазначалось, що людина є творцем світу всіх культурних та багатьох інших цінностей. Спрямування будь-якої творчої дії людини на певну мету надає її діяльності характер свідомо визначеної діяльності. Звісно, мета людини зумовлена задоволенням її життєвих потреб. За період розвитку людини, як у фізичному плані так і в розумовому, відбулося в світі багато змін. Це призвело до виникнення багатьох сучасних технологій, до розвитку економіки та культури - за все це ми завдячуємо саме людям, які спрямували всі свої сили на ці досягнення. Тому з наукової точки зору людина живе для науково-технічного прогресу.У руслі релігійної думки вважається, що пріоритетом творчості володіє тільки Бог. Він є творцем світу і людини. В цьому положенні є певний сенс, адже визначити загальну доцільність людських дій, життя і творчості не так просто, бо ми зазвичай ставимо перед собою конкретні цілі, до реалізації яких прагнемо. Для чого живе конкретно людина, сказати ми не можемо, скільки б ми не думали над цим питанням. Тому ми зупиняємося на загальній думці, що людина живе для того, щоб творити, для того, щоб любити і пізнавати навколишній світ. Сучасне пізнання стверджує необмеженість людського розвитку. Можливості людини невичерпні. Зараз ми не використовуємо й малої частки своїх здібностей. А тому мусимо постійно дбати про розширення їх реалізації.Всім відомо, що ідеальний світ створити неможливо. Але ми повинні прагнути хоча б покращувати його і вдосконалювати. З усього цього ми доходимо до висновку: мета людини - це прожити життя так, щоб воно було чогось варте, прожити так, щоб щось після себе залишити, цінне для людства та наших близьких, для продовження роду людського. 2.Людина - жива істота, але на відміну від інших істот, вона має найвищу свідомість. Людина має розум, вона може замислюватися над сенсом життя, творити, працювати, досягати мети. У кожної людини на різних етапах життя є свої цілі та бажання.Багато років філософи всього світу намагаються знайти відповідь на питання, для чого живе людина на Землі.Я вважаю, що людина живе для того, щоб самовдосконалюватися. Ми вчимося, опановуємо нові знання, працюємо, творимо та винаходимо різні речі. Людина працює, ростить дітей, навчає їх, передає їм свій досвід. Кожне нове покоління стає більш розвинутим, чим його попередники, завдяки чому з’являються нові технології.Життя людини на Землі можливо умовно поділити на чотири стадії - дитинство, юність, середній вік і старість. Для кожної стадії притаманні свої цілі. Найбільш продуктивною стадією, на мою думку, є середній вік та старість, коли людина вже має певний досвід життя і здатна передати його наступним поколінням.
Яркие свечи, прекрасные дамы, – так, казалось бы, говорят о светском вечере, но писатель создает совсем иные образы: прядильная машина, сервированный стол. Почти каждый из присутствующих скрывается за той маской, какую хотят видеть на нем окружающие, произносит фразы, каким “ и не желает, чтобы верили”. На наших глазах разыгрывается старая пьеса, а ведущие актеры – хозяйка и важный князь Василий. Но именно здесь читатель знакомится со многими героями произведения.Л. Толстой, как и его любимые герои, относится к ним отрицательно. Срывая маски, автор использует метод сопоставления и контраста. Князь Василий сравнивается с актером, его манера говорить – с заведенными часами. Метафора “сервировала своим гостям сначала виконта, затем аббата” вызывает неприятное чувство, которое усиливается при упоминании куска говядины. “Снижая образы”, писатель говорит о преобладании физиологических потребностей над духовными, когда должно быть наоборот. “Улыбка у него была не такая, как у других людей, сливающаяся с неулыбкой” Одним из основных видов времяпрепровождения членов высшего света были светские приемы, на которых обсуждались новости, положение в Европе и многое другое. Человеку новому казалось, что все обсуждаемое важно, а все присутствующие очень умные и думающие люди, всерьез заинтересованные предметом беседы. На самом же деле в этих приемах есть что-то механическое, равнодушное, и Толстой сравнивает присутствующих в салоне Шерер с разговорной машиной. Человека умного, серьезного, пытливого не может удовлетворить такое общение, и он быстро разочаровывается в свете. Однако основу светского общества составляют те, кому такое общение нравится, для кого оно необходимо. У таких людей вырабатывается определенный стереотип поведения, который они переносят и в личную, семейную жизнь. Поэтому в их отношениях в семье мало сердечности, больше практичности и расчета. Типичная петербургская семья — семья Курагиных
РиЯркие свечи, прекрасные дамы, блестящие кавалеры – так, казалось бы, говорят о светском вечере, но писатель создает совсем иные образы: прядильная машина, сервированный стол. Почти каждый из присутствующих скрывается за той маской, какую хотят видеть на нем окружающие, произносит фразы, каким “ и не желает, чтобы верили”. На наших глазах разыгрывается старая пьеса, а ведущие актеры – хозяйка и важный князь Василий. Но именно здесь читатель знакомится со многими героями произведения.Л. Толстой, как и его любимые герои, относится к ним отрицательно. Срывая маски, автор использует метод сопоставления и контраста. Князь Василий сравнивается с актером, его манера говорить – с заведенными часами. Метафора “сервировала своим гостям сначала виконта, затем аббата” вызывает неприятное чувство, которое усиливается при упоминании куска говядины. “Снижая образы”, писатель говорит о преобладании физиологических потребностей над духовными, когда должно быть наоборот. “Улыбка у него была не такая, как у других людей, сливающаяся с неулыбкой” Одним из основных видов времяпрепровождения членов высшего света были светские приемы, на которых обсуждались новости, положение в Европе и многое другое. Человеку новому казалось, что все обсуждаемое важно, а все присутствующие очень умные и думающие люди, всерьез заинтересованные предметом беседы. На самом же деле в этих приемах есть что-то механическое, равнодушное, и Толстой сравнивает присутствующих в салоне Шерер с разговорной машиной. Человека умного, серьезного, пытливого не может удовлетворить такое общение, и он быстро разочаровывается в свете. Однако основу светского общества составляют те, кому такое общение нравится, для кого оно необходимо. У таких людей вырабатывается определенный стереотип поведения, который они переносят и в личную, семейную жизнь. Поэтому в их отношениях в семье мало сердечности, больше практичности и расчета. Типичная петербургская семья — семья Курагиных.
2.Людина - жива істота, але на відміну від інших істот, вона має найвищу свідомість. Людина має розум, вона може замислюватися над сенсом життя, творити, працювати, досягати мети. У кожної людини на різних етапах життя є свої цілі та бажання.Багато років філософи всього світу намагаються знайти відповідь на питання, для чого живе людина на Землі.Я вважаю, що людина живе для того, щоб самовдосконалюватися. Ми вчимося, опановуємо нові знання, працюємо, творимо та винаходимо різні речі. Людина працює, ростить дітей, навчає їх, передає їм свій досвід. Кожне нове покоління стає більш розвинутим, чим його попередники, завдяки чому з’являються нові технології.Життя людини на Землі можливо умовно поділити на чотири стадії - дитинство, юність, середній вік і старість. Для кожної стадії притаманні свої цілі. Найбільш продуктивною стадією, на мою думку, є середній вік та старість, коли людина вже має певний досвід життя і здатна передати його наступним поколінням.