М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
Deliya2000
Deliya2000
03.03.2020 14:04 •  Литература

Напишите содержание рассказа александра александровича бестужева-марлинский "вечер на бивуаке" надо

👇
Ответ:
Kseniya05
Kseniya05
03.03.2020
Краткое содержание, ил как?
4,7(75 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
ttyt3
ttyt3
03.03.2020
Тема родины и свободы в поэме м.ю. лермонтова "мцыри"ничего в жизни мцыри не способствовало пробудившейся в нем жажде свободы: еще совсем маленьким мальчиком он попадает в плен.  свобода , вот что, по  лермонтову, является первоосновой человеческой жизни. во многих его произведениях появляются размышления о свободе, особенно о свободе внутренней. «я ищу свободы   и покоя! » – вот как ставит поэт для себя эту проблему. "мцыри"   – это не только произведение, в котором повествуется о мальчике, выросшем в неволе, тоскующем по своей  родине   и стремящемся к свободе. это прекрасный и искренний гимн свободе, который затрагивает самые потаенные уголки души читателя
4,4(38 оценок)
Ответ:
DizzyWarriorr
DizzyWarriorr
03.03.2020

Объяснение:

«Епічний театр» (нім. episches Theater) — театральна теорія драматурга і режисера Бертольта Брехта, що зробила значний вплив на розвиток світового драматичного театру[1]. Теоретично розроблені Брехтом методи побудови п'єс і спектаклів: поєднання драматичної дії з епічною розповідною, включення в спектакль самого автора, «ефект очуження» як б представити явище з несподіваного боку, а також принцип «дистанціювання», що дозволяє акторові висловити своє ставлення до персонажа, руйнування так званої «четвертої стіни», що відокремлює сцену від залу для глядачів, і можливість безпосереднього спілкування актора з глядачем — міцно увійшли в європейську театральну культуру.

Свою теорію, що спирається на традиції західноєвропейського «театру вистави», Брехт протиставляв «психологічному» театру («театру переживання»), який пов'язують зазвичай з ім'ям К. С. Станіславського, саме для цього театру розробив систему роботи актора над роллю. При цьому сам Брехт, як режисер, в процесі роботи охоче користувався і методами Станіславського і корінну відмінність бачив у принципах взаємин між сценою і залом для глядачів, в тому «надзавданні», заради якого ставиться спектакль. В останні роки Брехт готовий був відмовитися від терміну «епічний театр», як занадто розпливчастого, але більш точної назви для свого театру не знайшов [2]. Ідеї Брехта захопили найбільших театральних режисерів другої половини XX століття, Жан Люк Годар переніс їх і в кінематограф [3]; але сформульовані драматургом принципи були розраховані на тих, хто, за його словами, «заслуговує звання художника», і найменш продуктивним виявилося буквальне слідування його теоретичним есе.

4,7(90 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Литература
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ