Объяснение:
Насте 12 лет, она золотая курочка на высоких ножках, как называет ее автор ей лицо усыпано веснушками , как золотыми монетками. Только носик был чистенький. Волосы у нее были ни светлые, ни темные. Девочке очень трудно справляться с хозяйством, но ей это удается. Настя ведет себя подобно матери: ни спорит с Митрашей, всегда улыбается. Настя добрая и заботливая девочка, поэтому не хотела пускать брата по другой тропе, она рассудительная, и потому пошла по широкой тропе. Она нашла полянку, обсыпанную клюквой, и с жадностью к кислой ягоде забыла обо всем на свете.
Митраша на 2 года младше сестры. Он был коротенький, плотный, лобастый, мужичок в мешочке. Как Настя был в золотых веснушках, а носик чистенький, Митраша сильно любил сестру, и очень любил подражать отцу. Митраша очень смелый и не побоялся пойти по опасной дороге, которую показывал компас. Мальчик даже сумел подстрелить волка в свои десять лет.
Автор хорошо относится к Насте и Митраше. Он использует ласковые слова когда говорит о них: мужичок в мешочке, ножки, монетки, носик. Говоря о Насте он называет ее ласково “золотая курочка” – этими словами он подчеркивает красоту и доброту Насти. О Митраше он говорит ,о его хитрости и смелости
Кохання Ромео і Джульєтти
Від часу створення трагедії В. Шекспіра «Ромео і Джульєтта» минуло не одне століття, але до цього часу глядачі хвилюються, стежачи за долею закоханих із Верони, а актори, що отримали роль у трагедії, сприймають це як найяскравішу подію у своєму творчому житті. «Ромео і Джульєтта» (1595) належить до першого етапу творчості видатного драматурга, коли письменник створює в основному ліричні комедії. У двох же трагедіях (друга, крім названої,- «Юлій Цезар»), незважаючи на велику кількість похмурих сцен, перемагає все ж світла основа, перемогу святкують честь і справедливість.
Головні герої «Ромео і Джульєтти» молоді, чисті серцем, живуть відчуттям величезної радості буття, а потім – безмежного щасливого почуття. Оптимізм автора в цей період його творчості виявляється сильнішим за людиноненависництво і користолюбство.
Основний леймотив трагедії – розвінчання світу феодальних відносин, ворожих людині, таких, що спотворюють її природні почуття. Ворожнеча вельможних родин Монтеккі і Капулетті, від якої страждає вся Верона, тому що вона розлючує жителів міста, робить загальне життя нестерпним. Крім того, ця ворожнеча являє собою фікцію захисту родинної честі, яку немовби захищають обидва табори. Можливо, колись цей конфлікт і мав реальну підставу, але зараз навіть пам’ять про нього щезла. Ця ворожнеча – пережиток давнього, проте воно ще має силу і здатне заважати утвердженню нової моралі, нового порядку.
Таким чином, у трагедії стикаються дві суспільно-моральні сили: дух феодальної жорстокості й помсти і принципи кохання, гармонії прийдешньої епохи Відродження. Але передусім «Ромео і Джульєтта» – найвизначніший гімн коханню. Юнак і дівчина з ворогуючих родин полюбили одне одного. Їх кохання – не тільки пристрасне почуття, яке не визнає ніяких перешкод, але й почуття, що нескінченно збагачує душу. Шекспір дуже поетично показує народження й розвиток цього високого почуття. Ось Ромео бачить Джульєтту на балу, і її краса вразила юнака:
Ее сиянье факелы затмило. Она подобна яркому берилу В ушах арапки… Любил ли я хоть раз до этих пор? О нет! то были ложные богини, Я истинной красы не знал доныне!
Нічна сцена в саду, коли Джульєтта, сидячи біля вікна, мріє про Ро-мео, а він стоячи внизу, чує її зізнання, і їх наступна бесіда, під час якої вони порозумілися,- важко знайти у світовій літературі епізоди, що дорівнюють цьому за силою виявлення почуттів.
Кохання перетворює героїв. Ніколи не вибачив би дотеперішній Ромео пихатому Тібальду в’їдливість і грубість. Люблячий Ромео стає терплячім. Кохання робить його розсудливим і по-своєму мудрим. Тільки коли Тібальд накидається на добродушного Меркуціо, Ромео береться за зброю. Джульєтта по-дитячому безпосередня й відверта. Її почуття ще дрімають. Покохавши Ромео, вона починає краще розумітися на людських взаєминах – краще, ніж її батьки, які бажають бачити нареченим Джульєтти вельможного Париса. Адже ще деякий час тому вона була ладна придивитися до Париса. І, можливо, якщо б не сталася зустріч із Ромео на балу, відбувся б ще один шлюб, досить щасливий, на підставі доччиної слухняності перед бажанням батьків. Але Джульєтта визнає за краще вмерти, ніж одружитися з нелюбим. Дівчина першою починає розмову про одруження, у її
Словах, звернених до обранця, відчувається душевна зрілість і гідність люблячої жінки:
Повір мені, і я вірніша буду, Ніж ті, що хитро удають байдужість.
Те, що Джульєтті лише тринадцять років, ще раз доводить: великі почуття доступні й юним душам. «Любви все возрасты покорны»,- скаже про це пізніше геніальний російський поет. Відданість коханому, віра в Ро-мео, рішучість, горде усвідомлення власної правоти – усе це робить Джуль-єтту найяскравішим символом найпрекраснішого людського почуття.
Герої боряться за право вільного вибору в коханні, однак вони оточені сліпою й ненависною ворожнечею. Із тією ж рішучістю, з якою Джульєтта п’є снодійне зілля, що запропонував їй чернець Лоренцо,- береться вона і за кинджал, тому що знала: коханий наклав на себе руки, бо переконався у її смерті. Розділити з ним його долю – у цьому вбачала Джульєтта свій обов’язок. Дівчина гине, тільки-но зазнавши щастя кохання, про яке мріяла і яке виплекала у своєму серці. Без Ромео життя втрачає смисл, бо двічі кохати неможливо…
Кохання Ромео і Джульєтти – нестримне, чисте й героїчне – триває лише декілька днів і протистоїть давнім поглядам і відносинам середньовічної закляклості, під владою якої перебувають Капулетті й Монтеккі. Це справжній бій за вільне життя й права людини. Трагічна загибель дітей примирила нарешті ворогуючі родини, але якою ціною! Своєю смертю закохані немовби купують перемогу нового життєвого принципу – принципу миру, дружби, кохання. Горе втрати примушує Монтеккі і Капулетті зрозуміти, що безглуздою ворожнечею вони знищили власне майбутнє. У загибелі закоханих народжується нова істина: людські почуття святіші й значніші за вікові станові забобони. Так було й так буде завжди, доки живе людина.
Объяснение:
Митраша был моложе сестры на два года. Он небольшого роста, но
очень плотный, лобастый, затылок широкий. Это упрямый и сильный парень.
Лицо мальчика было усыпано золотыми веснушками, а носик его, чистенький,
глядел вверх. Митраша упрям, но очень трудолюбивый и целеустремленный.
Учителя в школе называли его "Мужичок в мешочке", потому что в своём
десятилетнем возрасте он уже выполнял всю мужскую работу в доме. Мама
умерла от болезни, отец погиб на войне. И они с сестрой остались
сиротами. Митраша обладал чисто мужскими волевыми качествами и был
похож на своего отца. Он выучился у отца столярному делу. У мальчика
были нужные для этого инструменты. Митраша делал различную деревянную
посуду: бочонки, шайки, лохани. Он всегда вспоминал о советах папы и они
ему
Мальчик бывал на всех собраниях, старался понять общественное
мнение. Митраша любил природу, пытался воспользоваться ее благами, но
когда он оказался в лесу, где все общее, то он пожадничал и, сам того не
замечая, попал в беду.
Мальчик сильно любил сестру Настю. Подражая отцу, он наставлял
её, учил. Но когда сестрёнка не слушается, "Мужичок в мешочке" начинает
хорохориться и злиться. Митраша - прекрасный человек, который в
дальнейшем будет очень хорошим и трудолюбивым мужчиной.
Настя наоборот была вся в мать. Автор шутливо называет её
золотой курочкой. Всё дело в том, что вся она отливала золотом. Веснушки
на лице были золотые, волосы такого же цвета, лишь носик один был
чистенький и глядел вверх.
Это были очень умные дети. Они часто выполняли общественную
работу танкистам, работали на колхозных полях, на лугах, на
скотных дворах. У детей было много домашних животных, но они всё равно
хорошо с ними справлялись.
Во многом Настя и Митраша похожи, но есть у них и различия. С
одной стороны Настя благоразумная, ведь она пыталась отговорить брата
пойти по заболоченной дороге. С другой она поступила эгоистично, когда в
ходе ссоры с Митрашей бросила его и ушла вместе с корзинкой для клюквы.
"Мужичок в мешочке" был очень упрям и из-за этого он и попал в
беду, но благодаря своей находчивости он себя. Именно смекалка
мальчику попав в Слепую елань, он смог подозвать
собаку, и она его. Митраша был очень смелый, не зря же все в
деревне удивились, когда узнали, что именно он подстрелил серого
помещика. Даже взрослые не смогли бы поверить, что десятилетний мальчик
подстрелил волка.
А "золотая курочка" из-за своей жадности тоже чуть не попала в
беду. Если бы она не опомнилась, её бы укусила змея. На фоне
гармоничной природы, на фоне разнообразных богатств, освоенных
человеком, жадность Насти воспринимается как упрек писателя тем, кто
отступает от истинно человеческого. Зло, с которым она сталкивается в
природе, заставляет девочку оглянуться на себя и понять, какую ошибку
она совершила, поддавшись вначале обиде, а затем азарту сбора ягоды.
Тревога, отчаяние, страх за брата охватывают душу девочки. Именно через
восприятие окружающей природы Настя в полной мере осознает свой
поступок:
Автор очень хорошо относится к своим героям. Михаил Пришвин
использует уменьшительно-ласкательные суффиксы для описания Митраши. Он
называет его "Мужичок в мешочке", детей -"умненькие детки, любимцы", "их
чистенькие носики".
Герои рассказа мне понравились, но некоторые их действия нет.
Если-бы Митраша не был таким упрямым, а Настя не поступила эгоистично с
ним, то возможно не было бы тех несчастий, которые
им довелось увидеть. Но так как они поняли свои ошибки их можно простить.