Філософсько-етичний сенс зустрічі янгола з людьми в оповіданні Габріеля Гарсіа Маркеса "Стариган із крилами"
Хто може однозначно розрізнити, де закінчується абсурд реальності, а де починається фантазія будь-якого письменника? З одного боку, життя настільки різноманітне, що в ньому можуть бути надзвичайні збіги обставин, чи ситуації, що не вкладаються у звичні рамки, а з іншого — хіба свідомі письменники-реалісти завжди дотримувалися лише фактів? Художнє слово тим і відрізняється від документу, що там завжди можна знайти певне узагальнення, реалістичні твори спокій-но можуть містити в собі символічний зміст, але є ще питання, що саме вважає реальністю митець. Для атеїста Бог — вигадка, для віруючого — частина дійсності. Крім того, не слід плутати реалізм зображуваного факту з реалізмом ідеї: вони часто-густо не співпадають. Стовідсотково символічні твори можуть напрочуд влучно відобразити реальні тенденції та сутність явищ, або навпаки: зовні реалістичні можуть виявитися відвертою брехнею.
"Я реаліст, — казав про себе Габріель Гарсіа Маркес, — бо вірю, що в Латинській Америці все можливе, все реальне... і вважаю, що завдання письменника полягає в тому, щоб домогтися відповідності між літературою та дійсністю". Хоча ці слова стосуються роману "Сто років самотності", вони є справедливими для усієї творчості цього письменника, стиль якого був названий "магічною літературою".
Реалізм Маркеса — у внутрішній правдивості. А от щодо фантастичного компонента... Краще розглянути це на конкретному прикладі.
Кожна віруюча людина впевнена в існуванні янголів. Принаймні теоретично. Чому б янголу не завітати на землю? У Біблії ми неодноразово чули про такі випадки. То фантастична ця історія, чи ні? Вже важко стверджувати однозначно. А те, що відбувається в оповіданні "Стариган із крилами" навколо цієї надзвичайної, але не такої вже фантастичної для віруючих події — цілком реальне.
Як сучасна людина реагуватиме на диво? Беззаперечно саме так, як це робили люди, що побачили цього старигана із крилами: хтось бачить лише видовище, таке саме, як жінка, що перетворилася на паука, хтось не вірить своїм очам, хоча ніби й не дивується і шукає відповідні пояснення, а в цілому диво виявляється чимось зайвим у буденному житті.
Объяснение:
бил случий когда ми с моими друзьями пошли к речке купаца. Ми сним поспорили к изнас круче. Ми думали что ми круче и решили спор на 100 гривень. но так как у нас нечево не вишло мо решили з дятькай поспорить на 1000 гривен ми думали уделаем но пошло не паплану на нас дед уделал так что ми не мечтали он бил рекорспеном . мо поспорили сним еще на поджопники но здерева в речку .Когда он нс уделлал нам пришлось отдать деньги и проигать. нам били да такой степени смешно что ми от смеха чють не упали сами в речку.
Объяснение: отакая история
2) [Дерсу сказал] , (что это не тучи, а туман) и (что завтра будет день солнечный и даже жаркий) (В. Арсеньев) .
3)(Если бы мне иметь сто жизней) , [они не насытили бы всей жажды познания] , (которая сжигает меня) (В. Брюсов)
4)[Она пришла в ужас'], (когда узнала) , (что письмо нёс отец) (Ф. Достоевский)
5) [Вода обрушилась так страшно] , (что, (когда солдаты бежали внизу) , им вдогонку уже летели бушующие потоки) (М. Булгаков)
6)Мальчишки, притихшие, глядели вслед грузовику, /1 пока тот не отъехал за перекресток, /2 пока не рассеялась поднятая им пыль, /3 пока сам он не стал клубом пыли /4 (Жуховицкий) .
[ ]1, (пока – союз) 2, (пока – союз) 3, (пока – союз4.
7)Отец мой говорил мне, /1 что он не видывал таких хлебов /2 и / что нынешний год урожай отличный /3 (Аксаков) .
[ гл.] 1, (что – союз) 2 и (что – союз) 3.
8)Когда он подъезжал к заднему двору, /1 Егорушка напряг своё зрение, /2 чтобы получше рассмотреть его /3 (Чехов) .
9)Напиши этому разбойнику, что ты пошутил, что у нас и денег-то таких не водится (Пушк. )
10)Ни на кого я не сержусь, а оплакиваю, что мне целый век суждено в людях ошибаться (Писемск. )
11)Это такая радость, что вы у нас ночуете (Чех. )
12)К чести нашей народной гордости надобно заметить, что в русском сердце всегда обитает прекрасное чувство взять сторону угнетенного (Гоголь)
13)История - врун даровитый, бубнит лишь, что были царьки да князьки (Маяк. )