На мою думку, варто йти на самопожертву заради інших людей, незалежно від того, чи близька та знайома тобі ця людина, чи оцінить вона твій вчинок, чи віддячить за такий крок. Самопожертва потрібна у цьому світі. Вона доводить, що ще існує проста людська безкорисливість і доброта. Жертовність заради інших – це вищий прояв любові. Біблія говорить, що немає більшої любові, ніж та, коли ти віддаєш за брата душу свою, а отже, і своє життя. Яскравим прикладом людини, яка здатна пожертвувати найдорожчим заради інших, може слугувати Климко – головний герой однойменної повісті Григора Тютюнника. Хлопець, залишившись сиротою, ріс у свого дядька Кирила, який зумів виховати в ньому такі людські риси, які цінуються понад усе, – здатність любити і турбуватися про ближнього від усього серця – аж до самопожертви. Климко вирушив у небезпечну мандрівку заради чужих людей, щоб потім виміняти сіль на їжу для друга, а найголовніше – на молоко для маленької доньки своєї вчительки. Повертаючись додому, хлопчина гине від фашистської кулі, рятуючи життя невідомому полоненому. Мало кому під силу взяти на себе той хрест, який з гідністю проніс герой повісті. Піти на самопожертву, не замислюючись, заради чужих людей – вчинок героїчний, на який здатен далеко не кожен. Трагічна загибель студентського куреня під Крутами 1918 року стала символом патріотизму й жертовності в боротьбі за незалежну Україну. Триста курсантів військової школи, студентів та гімназистів, рішуче відстоюючи право українського народу жити у власній державі, вступили в нерівний бій із добре озброєним і вишколеним противником і протягом кількох днів стримували на підступах до Києва величезну більшовицьку армію. У масштабах всесвітньої історії ця битва зовсім невеличка. Вона не є зразком військового мистецтва. Однак це символ нескореного духу нашої нації. Отже, самопожертва немислима без гуманності, тільки за умови великої любові до людей жертовність не є даремною.
Объяснение:
Город Калинов. Это город скопления "хозяев" жизни и злости с перемешкой в виде немногочисленного, доброго населения. Обитатели Калинова в своем большинстве - это малообразованные купцы, мещане и крестьяне.
Богатые обитатели Калинова, которым доступны книги и газеты, не отличаются образованностью. Кабаниха и Дикой, главные, фигурирующие персонажи города и самые властные. Они являются как раз "хозяевами" жизни. Это те люди, которые получили все самое необходимое. Деньги, уважение, имение, власть. Они считают себя как бы повелителями города, где все должны им подчиняться. Это очень сильно сказывается на репутации и характеристике города. В Калинове влиятельные, богатые люди не уважают представителей власти. Так например, купец Дикой обращается с городничим как со своим приятелем.
Жители города спять по 3 часа в сутки, т.к не хватает времени даже на отдых и идут работать за малую зарплату. Купцы города между собой ругаются, пытаются избавиться друг от друга (в бизнес стороне).
Город Калинов живет своей скучной и однообразной жизнью. Малограмотные жители Калинова получают сведения о мире не из газет и книг, а от странниц, таких, как, например, Феклуша.
Можно сказать, что город Калинов, это сумма некого сброда плохого слоя населения, который правит городом и простых, бедных, никому не нужных крестьян.
Но не все так плохо в этом городе. К счастью, есть и светлые штрихи, например, влюбленные парочки, гуляющие ночью по городу
Объяснение:
3. Жилин делал кукол для хозяйской дочери, а Костылин скучал.