М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
Zasov
Zasov
21.03.2020 13:47 •  Литература

Сколько строк в строке может быть в стихотворении?

👇
Ответ:
damila3434
damila3434
21.03.2020
Даже одно слово, наподобий :Ура,тишина...
4,4(15 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
Соняllik
Соняllik
21.03.2020

Розповіді Гоголя з циклу «Вечори на хуторі біля Диканьки» є яскравим прикладом романтизму в творчості Гоголя. Романтизм "Вечорів ..." - це, перш за все прояв глибокого інтересу до особливостей національного менталітету, духовності та самобутності української історії, народності художнього мислення, малювання оригінальних характерів індивідуумів, що визначало християнсько-філософську концепцію людського буття.

Ознаки романтизму:

У самій назві: «Вечори» - час доби, як межа, час нечистої сили і всього магічного. Поблизу «Диканьки» - ідея втечі, тобто Диканька - центр всесвіту, а герої втекли від нього в прилегле село.

Відображення сторони життя України, її національного характеру, побуту і звичаїв

Принцип народності: не зовнішні атрибути життя, а інтерес до «духу народу»

Романтичний ідеал: мрія про добрі стосунки, народну єдність - утопія

Двоемирие: боротьба добра і зла - людей і нечистої сили. Диканька - центр, в якому ці 2 світу воюють.

Відсутність реалістичного опису. Ні слова про кріпацтво і Катерина II тут милостиво дарує черевички - це романтизм.

У листах до матері Гоголь часто натякає на "великий труд", над яким він багато і наполегливо працює. Уже після приїзду в Петербург він починає дошкуляти своїх рідних проханнями: регулярно надсилати йому відомості і матеріали про звичаї і вдачі українців, зразки української народної творчості - пісні, казки, оповіді, а також всякого роду старовинні речі: шапки, сукні, костюми. Ці матеріали на додаток до власних життєвих вражень були використані Гоголем у великому циклі повістей, що вийшли під загальною назвою "Вечори на хуторі біля Диканьки". За порадою Плетньова Гоголь видав обидві частини цієї збірки під інтригуючою псевдонімом наївного і лукавого оповідача пасічника Рудого Панька. Восени 1831 року виходить 1-ша частина збірника з українського життя "Вечори на хуторі біля Диканьки" (в наступному році з'явилася 2-га частина), захоплено зустрінута А. С. Пушкіним.

В першу частину "Вечорів ..." увійшли чотири повісті: "Сорочинський ярмарок", "Вечір напередодні Івана Купали", "Майська ніч" та "Пропала грамота". Через шість місяців, на початку березня 1832 року з'явилася і друга частина ( "Ніч перед Різдвом", "Страшна помста", "Зачароване місце").

Світ, що відкривався в "Вечорах на хуторі біля Диканьки", мало мав спільного з тією реальною дійсністю, в умовах якої жив Гоголь. Це був веселий,

радісний, щасливий світ поетичної казки, в якому переважає світле мажорне початок. В "Вечорах" рясно введені елементи української народної фантастики, легенди. Поруч з людьми діють відьми, русалки, відьми, чорти. Справжнє життя і легенда сприймалися читачами "Вечорів" як єдине ціле.

Разом з тим "веселість" гоголівської книги виявляла різні відтінки - від безтурботного подтруніванія до похмурого комізму, близького до чорного гумору. При всій повноті і щирості почуттів гоголівських персонажів світ, в якому вони живуть, трагічно конфліктний: відбувається розірвання природних і родинних зв'язків, в природний порядок вторгаються таємничі реальні сили (фантастичне спирається головним чином на народну демонологію).

"Вечори" "слідують двом різнорідним традиціям: німецька романтична демонологія (відьми, чорти, заклинання, чаклунство) і українська казка з її споконвічним дуалізмом, боротьбою Бога і диявола". Біс - це істота, в якому зосередилися заперечення Бога, вічне вульгарність. Перша повість збірника "Вечорів на хуторі біля Диканьки" - "Сорочинський ярмарок" - відкривається дивовижним, повним захоплення описом України, батьківщини М.В.Гоголя. Сюжет повісті, проте, дуже скоро починає хилитися до нечистої сили, до "дивним події", що трапилося на ярмарку: між товаром з'явилася "червона свитка". Це диявольська одяг навіть і "хтось ударив по ній на шматки" не дає людям спокою: "якраз під час ярмарку чорт зі свинячим личиною ходить по всій площі, хрюкає і підбирає шматки своєї свитки".

Завершує "Вечори на хуторі ..." повість "Страшна помста". І тут в одній із глав - хрестоматійно відоме, божественне опис Дніпра. Але все сюжетне наповнене жахом, загибеллю людей і якщо не торжеством нечистого, чаклунського духу, то історіями його злих справ.

У творах і листах М.В.Гоголя слова чорт, диявол, чаклун, відьма, образи нечистої сили зустрічаються дуже часто. У цьому сенсі його твори сильно відрізняються від творів інших письменникі!

4,8(92 оценок)
Ответ:
olgagk1
olgagk1
21.03.2020
Герой произведения, от имени которого ведется рассказ, едет домой на беговых дрожках. В дороге его настигает сильная гроза. Рассказчик вынужден остановиться, так как «не видит ни зги». Внезапно в сплошной пелене ливня появляется высокий местный лесник, который предлагает переждать грозу в своей избе.

Дверь ветхого домика открывает босая девочка лет двенадцати. Это дочь лесника по имени Улита. Изба оказывается пустой, низкой и закопченной, практически без мебели. Посередине висит люлька, в которой тяжело дышит ребенок. Освещается это убогое жилище тусклой лучиной.

Герой внимательно разглядывает лесника. Это рослый крепкий мужчина с черной курчавой бородой и смелыми карими глазами. Его зовут Фома, а прозвище люди дали – Бирюк. Выясняется, что рассказчик много слышал об этом человеке. Окрестные мужики Бирюка боятся. Его нельзя ни подкупить, ни обмануть. Лесник зорко охраняет свои владения и не дает никому спуску.

Жена Бирюка сбежала в город с проезжим мужчиной, оставив лесника с двумя детьми. Кроме хлеба никакой еды в избе нет. Бирюк не может даже напоить гостя чаем.

Постепенно гроза стихает, и лесник предлагает проводить рассказчика. С собой Бирюк берет ружье. Он слышал, что в лесу рубят дерево. На обратном пути хочет разобраться в этой истории. Герой предлагает идти вместе.

Оставив рассказчика в укрытии, Бирюк подкрадывается к нарушителю и хватает его. Рядом лежит поваленное дерево и стоит телега с «дрянной лошаденкой». Лесник связывает мужика в лохмотьях с растрепанной бородой.

Бирюк приводит нарушителя в свою избу, усаживает в углу комнаты. У него нет чулана, где можно запереть вора. Пойманный на горячем мужик упрашивает лесника, чтобы тот его отпустил. Он объясняет свой поступок острой нуждой. Но Бирюк вначале неумолим.

Внезапно нарушитель начинает ругать лесника, обзывает его кровопийцей, зверем и душегубом. Он кричит, что лучше бы Бирюк убил его, поскольку все равно придется помирать с голоду. Рассказчик тоже просит отпустить несчастного.

Внезапно Бирюк развязывает мужика и выталкивает за дверь с пожеланием убираться и больше не попадаться ему на глаза. Герой благодарит лесника и замечает, что Бирюк – хороший человек. Когда крестьянин уезжает, лесник просит нового знакомого никому не сообщать о происшествии, а затем провожает рассказчика до опушки леса.
4,8(11 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Литература
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ