Прочитала я недавно басню Крылова "Волк и Ягненок". Как будто про нас с сестрой написано. Я у неё вечно виновата получаюсь. Об мой портфель споткнется - я виновата, не туда его положила. Портфель вообще-то в моей комнате лежал. Не сделала он уроки - я его отвлекала. Чем, интересно? Наоборот, я её не отвлекала, когда она на компьютере монстров стреляла полдня и весь вечер. Забыла, что мама попросила хлеба купить - я не напомнила. Так я не слышала, когда она ей это говорила!
Вот уж действительно, "у сильного всегда бессильный виноват".
ответ:
почитай басню
объяснение:
крылова «волк и ягнёнок»,это может быть темой твоего рассказа. ну или возьми что то оттуда
ответ: В одной деревеньке жил был дед Иван добрый дед не богатый но умный, так же жил в деревне богач Никитич был он хитёр но глуп.
И вот произошла одна история не любил Никитич деда Ивана и решил он его на слух не добрый посадить. Спрятал он свою Бурёнушку и обвинил во всём Ивана
Прочитал я недавно басню Крылова "Волк и Ягненок". Как будто про нас со старшим братом написано. Я у него вечно виноват получаюсь. Об мой портфель споткнется - я виноват, не туда его положил. Портфель вообще-то в моей комнате лежал. Не сделал он уроки - я его отвлекал. Чем, интересно? Наоборот, я его не отвлекал, когда он на компьютере монстров стрелял полдня и весь вечер. Забыл, что мама попросила хлеба купить - я не напомнил. Так я не слышал, когда она ему это говорила!
Вот уж действительно, "у сильного всегда бессильный виноват".
Смысл фразы: гораздо проще «свешать всех собак» на «младших» по должности или по возрасту, нежели признать собственные ошибки и промахи.
Возникновение фразы: из басни И.А.Крылова (1769— 1844 гг.) «Волк и Ягненок» (1808 г.):
«У сильного всегда бессильный виноват,
Тому в истории мы тьму примеров слышим,
Но мы истории не пишем,
А вот о том, как в баснях говорят...»
ответ:Алегоричним є художній образ, який приховує реальну особу (явище, предмет) за до конкретних асоціацій.
Алегоричний образ білого коня стає символом індивідуума, що відрізняється від оточення, виділяється з натовпу. І читач розуміє, що насправді думки, що спадають на думку Шепталові, то роздуми людини — неординарної, особливої... Таку людину часто називають "білою вороною". І, на наш погляд, білий колір коня є своєрідним натяком на цей вислів.автор створює досить поетичний образ коня , який прагне свободи, але залишається в неволі, хоче самовиразитися, але, скутий сірим буденним життям, залишається серед натовпу, дозволивши собі лише один день вільного життя.
Объяснение:
На перший погляд, оповідання Володимира Дрозда "Білий кінь Шептало" сприймається як певна казка про скривдженого гордого коня, який смиренно вибачає цю кривду людям і з "винуватою довірливістю" повертається до них після стихійної втечі.
Може, кінь вже й заспокоївся, але моє серце, розтривожене душевними злетами і падіннями Шептала, не зможе заспокоїтися ще довго. Ні, це зовсім не казка з мирним закінченням. Це — оповідь-символ, де за алегорією криється спотворене обличчя цілого моїх співвітчизників. Під тиском суспільних обставин вони виробили захисну ідею життя: "Супроти вітру довго не пробіжиш і розумніше до часу прикинутися скореним, лишившись в душі вільнім, аніж бути скореним насправжки".
Але чи не лукавлять вони, кажучи "до часу", "прикинутися скореним, лишившись в душі вільним"? Письменник через поведінку коня Шептала доводить, що, хоч у душі вони і відчувають свою винятковість, але "владна Степанова рука" примушує їх не зважати на "п'янкий дух забутої волі, що крізь сотні поколінь". Ні усвідомлення своєї "чистої, прекрасної білизни", ні глибокий розум, що дається тільки "білим коням", ні відважна одчайдушність, ні тріумф об'єднаної з природою душі на свободі — ніщо не в змозі подолати гірку правду життя приниженої особистості: "А справді, кому й що доведеш? Тільки собі гірше зробиш. Краще вже й надалі прикидатися сіреньким та покірненьким голову між двох жердин загороді" і задрімавши після "нерозумної блуканини".
І ми розуміємо, що перед нами — людська душа, трагедія її деформації, роздвоєння в умовах такого ж деформованого суспільства. Скільки таких особистостей, переживши "найкращі хвилини життя", ладні знов "ласкаво ткнутися мордою в його [Степанові] замахорчені долоні, хай навіть ударить, висварить"!
Объяснение:
как-то у белки было день рождения тогда ,она позвала всех своих друзей и начали они играть .Играли они в разные игры,но их самой любимой игрой была эстафета мартышка была судьей остальные никакая поделена на две группы. Каждый раз когда они играли в эту игру, тот кто был чуть меньше ,или же слабый , бегал помедленней и всегда заяц винил ёжика в том что он поражение команды.(У Сильного всегда бессильный виноват.)