М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
Отлишник88
Отлишник88
03.09.2022 11:19 •  Математика

Сколько минут состовляют 6/5 часа

👇
Ответ:
nadyalewoxtphe
nadyalewoxtphe
03.09.2022

6/5*60=72(мин.)

вот надеюсь

4,4(59 оценок)
Ответ:
vikakittenlove
vikakittenlove
03.09.2022

72 минуты

Пошаговое объяснение:

1 час = 60 мин  6/5 часа переведем в минуты

6/5* 60 минут = 1,2 часа *60 минут =72 минуты

4,8(89 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
Kiosshi
Kiosshi
03.09.2022

василь острозький був молодшим сином князя  костянтина острозького  (старший  —  ілля) від другого шлюбу з князівною олександрою  семенівною слуцькою. походив з роду  острозьких  — найбагатшого і найвпливовішого князівського роду тодішніх білорусі та україни  xvi  — початку  xvii століття. серед його предків генеалогічна традиція кінця  xvi  — початку  xvii століття  називає  руса  і давньоруських князів  —  рюрика,  володимира святославича,  ярослава мудрого  та  данила галицького.

після смерті батька в  1530  році виховувався матір'ю в  турові. молодим дістав гарну  освіту, про що свідчить його листування та промови в сенаті. після смерті в  1539  році старшого брата  іллі  вступив у багаторічну боротьбу за батьківську спадщину, що тривала аж до  1574  року.

з середини  1540-х років в офіційних документах василь острозький починає іменуватися батьковим ім'ям  — костянтин. залишившись фактично єдиним спадкоємцем свого багатого батька, отримав у володіння величезні маєтності на  волині, київщині,  поділлі  та  галичині, які давали щорічно прибуток понад 1  мільйон злотих. костянтин василь острозький володів також значними земельними маєтками в  угорщині  та  чехії.

у 18 років (1543—1544) розпочав військову службу під керівництвом  маршалка  волинської землі князя  федора санґушка. політичну кар'єру почав  1550  року, отримавши від великого князя литовського посаду старости володимирського і маршалка волинського. найкращий захисник від татарських нападів після смерті батька[3].

в  1559  році к. в. острозький став  воєводою київським, що значно сприяло посиленню його впливу на політичне життя україни. не прагнучи військової слави, проводив енергійну колонізаторську політику в порубіжних землях київщини та  брацлавщини, засновуючи нові  міста,  замки  та  слободи. економічна потужність маєтностей княжого роду та його неабиякий політичний вплив швидко робить к. в. острозького «некоронованим королем русі»[4], що проводить відносно незалежну політику в руських землях. у  1560-х роках к. в. острозький виступав за рівноправне входження русі до складу державного утворення  речі посполитої.

1569  року став сенатором. був фактичним провідником русі-україни під час  люблінської унії  1569  року, підписав її[3].

1572  року згасла  династія  ягеллонів  — к. в. острозький в  1573—1574  роках був одним з можливих кандидатів на польський престол, чию кандидатуру підтримувала і  османська імперія  (цьому завадило те, що вважався «вождем схизматиків»), згодом і на московський  — після смерті останнього рюриковича царя  федора i івановича, в  1598  через спорідненість з московськими  рюриковичами.

в  1574  році переніс князівську резиденцію з  дубна  до  острога, де розпочалася перебудова  острозького замку  під керівництвом італійського архітектора  п'єтро сперендіо.

у  вересні  1574  року мав суперечку з  юрієм язловецьким[5].

1579  року замок і місто  чернігів  намагались здобути частини війська короля  стефана баторія  під командуванням князів к. в. острозького та  михайла вишневецького. взяти не змогли, тому підпалили[6].

15  (18) жовтня  1592  року отримав свідоцтво сейму щодо попередження ним урядників речі посполитої про упадок та руйнування укріплень  києва,  білої церкви, зокрема, що замки в містах знаходяться «у вкрай незадовільному стані»[7].

1594  року зять  христофор перун радзивілл  подав позов на нього від імені дружини та свого старшого сина через різні погляди на спадок, який задовільнив земський суд у  слонімі. перед її розглядом в  коронному трибуналі  24 серпня  1594  року уклав з тестем угоду, за якою радзивілли отримували, зокрема,  глуськ,  тернопіль, права на  копись[8].

у  латинській катедрі  тарнува  коштом князя к. в. острозького було встановлено наприкінці xvi  ст. виготовлений скульптором паллавіні надгробок батьку  янові-аморові  (верхній ярус) та сину  янові криштофові  (нижній) тарновським[9].

4,4(8 оценок)
Ответ:
alinasun230503
alinasun230503
03.09.2022

ответ: д.фонвизин как писатель эпохи просвещения и философ верил в то, что наступает

столетие господства разума, справедливости, добра и милосердия, когда все люди

будут равны в своих правах, не будет угнетаемых и угнетенных.   он видел в невежестве,

предрассудках и суевериях главную причину человеческих бедствий,

а в образовании, чтении хороших

книг, в свободе мысли — культурный и общественный прогресс. «умного

человека легко извинить можно, если он какого-нибудь качества ума и не имеет», - говорит фонвизин устами

стародума. «[воспитание] должно быть залогом благосостояния государства». «я желал бы, чтобы … не забывалась главная цель всех знаний человеческих, благонравие».

его поддерживает правдин. «надобно

действительно, чтоб всякое состояние людей имело приличное себе воспитание»…

следуя

своим убеждениям, д.и.фонвизин предавал сатирическому изображению, осмеянию те

явления и жизненные реалии, которые не подходили под определение «разумных». и

свое предназначение писатель видел в том, чтобы создавать , идейное

содержание которой служило бы воспитанием его современников в духе разума, вело

бы их дорогами добра. особенно большое внимание он уделял драматургии, театру,

потому что театр был особенно любим народом, он давал возможность обращаться к

сердцам и умам самых широких народных масс, пропагандировать среди них новые

идеи. своей верой в торжество разума д.и.фонвизин внес неоценимый вклад в

развитие идей просвещения, гуманизма, в общественный прогресс. (198 слов)

4,7(6 оценок)
Это интересно:
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ