Кожний окремий художній твір є принципово алегоричним, бо у прямому сенсі він є таким вже тому, що відноситься до одного з видів мистецтва. Схематизація творів, у яких використовується інакомовлення, є поєднанням двох значень. Вона обирається в якості головної ознаки класифікації і дозволяє незвичайним чином описати закономірності виникнення нових напрямків у літературі минулого століття і в сучасних творах.Яскравим прикладом використання інакомовлення е літературні твори, у яких сюжетна лінія підпорядковується зіткненню двох різних точок зору на одне і те ж явище. Така лінія може бути психологічно-реалістичною, коли існування того чи іншого персонажу у творі обумовлюється прагненням автора до правдоподібності зображення подій. Другий варіант використання інакомовлення є суто символічним, коли персонаж і його поведінка є лише засобом відображення ідей автора, а насправді існування такого герою ні в літературі, ні в реальному житті немає ніякого сенсу. Буває й так, що ці два використання інакомовлення поєднуються у одному творі. Саме широким використанням інакомовлення і відрізняється література епохи символізму від творів інших етапів розвитку літературної діяльності людства.Інакомовлення – це втілення абстрактного поняття в конкретному художньому образі. Більше, ніж у будь-якому іншому жанрі, алегорія є засобом художнього розкриття явищ у байці. Інакомовлення представляє особливий інтерес у тому випадку, якщо воно розглядається не тільки як локальна фігура або прийом, а як і цікава можливість використати його для побудування літературного чи мистецького твору взагалі. Коли ми прислухаємося до внутрішньої форми слова, в його семантиці ми чуємо гармонійне поєднання двох, пов’язаних між собою значень.У хрестоматійному розумінні інакомовлення являє собою загальну закономірність еволюції літературної діяльності людства і означає неминучість різноманітних змін художніх форм і постійне відокремлення від банальних літературних прийомів. Інакомовлення більш зрозуміле у відношенні форми до форми слова, ніж форми до змісту, бо воно не тільки відокремлює об’єкт у художньому творі і його тему, але й є прийомом, за до якого ідеї автора знаходять своє втілення у творі. Це і є іносказання – слово або вислів, сказані по-іншому. Однак поняття інакомовлення на відміну від поняття відокремлення досить ярко виражає ще один, досить змістовний аспект – розповідний і описовий. Подібна риса інакомовлення не вичерпує зміст усього твору, а навпаки, змушує думати про інший зміст, який стоїть за тим чи іншим словом.Єдність обох трактувань змісту інакомовлення і різної форми вираження одного слова характеризує цей художній прийом в цілому. Зміна форм у літературі та мистецтві, інакомовлення у першому значенні тягне за собою використання інакомовлення у іншому значенні. Символізація, один із видів інакомовлення, властива для мистецтва і літератури взагалі, вона притаманна багатьом митцям, і не одному окремому автору. Якщо казати про XX століття, то воно характеризується наступом епохи символізму, який приходить на зміну реалізму.
Впервые значение активного отдыха научно обосновал И. М. Сеченов. Он заметил, что работо руки после сильного утомления восстанавливается быстрее, если другой, неутомленной, рукой выполнять нетрудную физическую деятельность.
После И. М. Сеченова феномен активного отдыха изучали многие ученые. Было установлено, что активный отдых применим не только к физической деятельности, большой эффект достигается при умственном труде. Мы уже писали о том, что переключение с одного вида деятельности на другой широко применяли в своей работе К. Маркс, В. И. Ленин и многие другие выдающиеся мыслители, ученые и деятели искусства.
Быстро и наиболее полно восстанавливается работо после сильного умственного утомления, когда человек переключается на физическую деятельность: прогулки, езду на велосипеде, ходьбу на лыжах и т. д. Используя это средство, необходимо помнить, что физическая деятельность в данном случае является вс средством для отдыха, поэтому ее интенсивность должна быть не очень высокой, а структура движений хорошо знакомой, чтобы выполнять их автоматически, без напряженного внимания.
Ослабить утомление, крепко уснуть и повысить работо позволяют упражнения, вызывающие мышечное расслабление. К сожалению, люди утрачивают не напрягать мышцы, когда в том нет необходимости. Понаблюдайте за собой, когда вы сидите на интересной лекции или ответственном собрании. Вы заметите, что мышцы плеч, живота, спины, рук напряжены. Зачем? Ведь этого не требует поза. Гораздо удобнее сидеть свободно, расслабленно. Более того, чтобы поддерживать мышцы в напряженном состоянии, мозг должен посылать этим мышцам миллионы электрических импульсов, непроизводительно тратить нервную энергию. Следовательно, мышечное расслабление является важнейшим навыком, который необходимо поддерживать и повседневно совершенствовать. Большую в этом может принести аутогенная тренировка.
Ich bin Scüler.Ich gehe in die Schule №__,in die Klasse___A.Meine Schule liegt nicht weit von meinem Haus.Ich gehe in die Schule nur 15 Minuten.Hier verbringe ich viel Zeit.Hier lernen meine besten Freunde. Meine Schule ist groß und neu.Sie hat 3 Stockwerke.Im Erdgeschoss brfinden sich die Garderobe,die Mensa und die Klassenräume der Grundschule.Im ersten Stock sind die Sporthalle,das Direktorkabinet und die Klassenräume für Chemi,Russisch,Physik und Literatur.Im zweiten Stock befinden sich die Klsssenräume für Englisch,Mathematik,Erdkunde und Biologie.In meiner Schule unterrichten die besten Lehrer. Ich liebe sehr meine Schule.
Я ученик.Я учусь в школе №__,в__А классе.Моя школа расположена недалеко от моего дома.Я иду в школу 15 минут.Здесь учатся мои лучшие друзья.Моя школа большая и новая.Она имеет 3 этажа.На первом этаже расположены гардеоб,столовая и классы начальной школы.На втором этаже спортзал,кабинет директора и классы химии,русского языка,физики и литературы.На 3-ем этаже классы английского,математики,географии и биологии.В моей школе преподают лучшие учителя.Я люблю свою школу.