Елбасымыздың «Ұлы даланың жеті қыры» атты мақаласын оқып сүйінгенімді ішіме бүкпей айтуды жөн көріп отырмын. Елбасымыз қашан да мемлекетіміздің, халқымыздың алдында тұрған міндеттер мен парызымызды дөп басып көрсетіп отыратыны баршаға мәлім.
Елбасымыз Батыс Еуропа мен Шығыс елдерінің бірегей өркениетін айта отырып, біздің туған жерімізде, Қазақстанда да бірегей өркениет дамығанын тайға таңба басқандай көрсетіп беріпті. Жалпы Қазақстан тарихы да заманауи ғылым тұрғысынан қарағанда мақтанышымызды оятатындай ұғынықты болуы қажеттігін нақты нұсқапты. Қазақстандағы өркениеттің басым көпшілігі бұрын шетжұрттардан келген дегендей түсінік болғаны рас. Елбасы атап көрсеткендей кейінгі жылдары жерімізден табылған тарихи жәдігерлер біздің бабаларымыздың көне заманнан бері ең озық, ең үздік өркениетті жасағанын бұл жәдігерлер тарихымызға тың көзқараспен қарауға мүмкіндік ашып отырғанын Елбасы нақты баяндаған. Тағы бір таңқалғаным ата-бабаларымыз талай техникалық жаңалықтарды ойлап тауыпты ғой. Біз ара-тұра жылқыны ең бірінші біздің бабаларымыз қолға үйреткенін еститін едік. Жылқыны қолға үйрету арқылы мәдениеттің негізін қалапты. Атқа міну арқылы бүкіл әлемде аса күшті қуатқа ие болғанын Елбасы айшықтап дәлелдепті. Тіпті, өкшелі саптама етік, шалбар секілді киімдерді де а сында біздің ата-бабаларымыздың ойлап тапқаны осы мақалада кеңінен баяндалыпты.
Ал қазіргі әлемге мәшһүр Алтын адамның табылуы біздің де көзқарасымызға тың серпін әкелгені даусыз. Сондай-ақ, ежелгі сақтар, ғұндар, түркілер өз жерімізде өмір сүргенін біз жақсы білеміз. Соған орай Елбасы «Ұлы даланың өркениеттері» тарихи реконструкциялар клубын құрып, соның негізінде Астанада және Қазақстанның өзге өңірлерінде осы тақырыптар бойынша фестивальдар өткізуді орынды нұсқап отыр. Мұның өзі туристік жобаға айналады деп ойлаймын. Мені аса қызықтырған мақаладағы «Дала фольклоры мен музыкасының мың жылы» бөлімі. Дала фольклорының антологиясын жасап, «Ұлы даланың көне сарындары» жинағын басып шығаруды ұсынғаны құптарлық мәселе. Халықаралық мәдениетте кино өнері ерекше орын алатыны белгілі. Елбасымыз Қазақстанның өркениет тарихының үздіксіз дамуын көрсететін деректі-қойылымдық фильмдердің, телевизиялық сериялар мен толықметражды көркем картиналардың арнайы циклын өндіріске енгізу қажеттігін де атап өтіпті.
Жаңа тарихи кино туындылардың жанрларын барынша кеңейту қажеттігін көрсете отырып, оны да ұғынықты дәлелдегені мені айрықша сүйіндірді.
Қазір жиі айтыла бастаған Алатаудың баурайы алма мен қызғалдақтың «тарихи отаны» екені ғылыми тұрғыдан дәлелденген. Тіпті,ы ежелде өскен қызғалдақтың кейбір түрлері әлі күнге дейін біздің жерімізде кездеседі. Бүкіл әлемге таралған бұл жәдігерлерді насихаттау үшін Елбасымыз өлкетану музейлерінің жанынан тарихи-археологиялық қозғалыстар құру маңызды екенін ашық айтқан.
Жалпы Елбасымыздың бұл мақаласында шешімін күткен, халқымыздың көкейінде, арман-ойында жүрген көптеген мәселе сөз болған.
решение дано одинаковые буквы за одинаковое время разное за разное "дом моды" и "вход" сделана 50 минут "в дымоход" сделана за 35 минут за сколько сделает минут "выход" возьмем таблички "дом моды вход" и "в дымоход" возьмем одинаковые буквы каждогой таблички чтобы рассчитать сколько уходит время на буквы " м в од" и " " д о о м ы д в х д о м м ы д в х ДОМ МОДЫ ВХОД . Расставим В ДЫМОХОД в "буква в букву МОДЫ ВХОД Получается, что буквы ДОМ гравировщик делает за 50 - 35 = 15минут В ДЫМОХОД В Ы ХОД М/у В ДЫМОХОД и ВЫХОД разница в те же буквы ДОМ Получается 35 - 15 = 20 мин на табличку ВЫХОДя
впервые причастность охотников и собирателей каменного века к изобразительному искусству была засвидетельствована знаменитым археологом эдуардом ларте, нашедшим в 1837 г. в гроте шаффо пластинку с гравировкой. он же обнаружил изображение мамонта на куске мамонтовой кости в гроте ла мадлен (франция).
характерной особенностью искусства на самом раннем этапе был синкретизм.
деятельность человека, связанная с художественным освоением мира, способствовала одновременно и формированию homo sapiens (человека разумного). на данной стадии возможности всех психологических процессов и переживаний первобытного человека находились в зародыше - в коллективном бессознательном состоянии, в так называемом архетипе.
в результате открытий археологов обнаружилось, что памятники искусства появились неизмеримо позднее, чем орудия труда, почти на миллион лет.
памятники палеолитического, мезолитического и охотничьего неолитического искусства показывают нам, на чем в тот период сосредоточилось внимание людей. роспись и гравюры на скалах, скульптуры из камня, глины, дерева, рисунки на сосудах посвящены исключительно сценам охоты на промысловых животных.
главным объектом творчества палеолитического мезолитического и неолитического времени были звери.
и наскальные рисунки и фигурки нам уловить самое существенное в первобытном мышлении. духовные силы охотника направлены на то, чтобы постичь законы природы. от этого зависит и сама жизнь первобытного человека. охотник до мелочайших тонкостей изучил повадки дикого зверя, именно поэтому художник каменного века так убедительно сумел показать их. сам человек не пользовался таким вниманием, как внешний мир, поэтому так мало изображений людей в пещерной живописи и столь близки в полном смысле слова палеолитические скульптуры.
главной художественной особенностью первобытного искусства была символическая форма, условный характер изображения. символами являются как реалистические изображения, таки условные. часто произведения первобытного искусства представляют собой целые системы сложных по своей структуре символов, несущих большую эстетическую нагрузку, с которых самые разнообразные понятия или человеческие чувства.