М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации
konotopnastya
konotopnastya
24.05.2022 05:43 •  Математика

Втреугольнике одна сторона 36 см, а другая на 4 см меньше , а третья на x больше первой стороны . надите периметр треугольника. составте выражение для решения и найдите его значение при x = 4 и x = 8

👇
Ответ:
бринн
бринн
24.05.2022
1 сторона: 36 см
2 сторона: 36-4=32 см 
3 сторона: 36+х см 

36+32+36+х=104+х (см) -периметр треугольника
при х=4 периметр равен 104+4=108 см
при х=8 периметр равен 104+8=112 см периметр
4,8(82 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
arzumirzeyeva
arzumirzeyeva
24.05.2022
через 1 час, после выезда легкового авто:
Автобус проехал за 2 часа в пути 80*2=160 км, а машина за 1 час в пути 100 км, значит, 160-100=60 км расстояние между ними через час после выезда легкового авто;
через 2 час, после выезда легкового авто:
Автобус в пути 3 часа; расстояние он проехал 3*80=240 км
Легковое в пути 2 часа; расстояние проехала 2*100=200 км
через 3 час, после выезда легкового авто:
Автобус в пути 4 часа; расст: 4*80=320 км
Машина в пути 3 часа; расст 3*100=300 км
через 4 часа, после выезда легкового авто:
Автобус в пути 5 час; расст: 5*80=400 км
Машина в пути 4 час; расст 4*100=400 км ДОГНАЛА МАШИНА АВТОБУС
через 5 часов, после выезда легкового авто:
Автобус в пути 6 час; расст: 6*80=480 км
Машина в пути 5 час; расст 5*100=500 км ОБОГНАЛА МАШИНА АВТОБУС

Расстояние между автобусом и машиной с каждым часом в пути сокращается.
Вывод: для нахождения скорости сближения надо из большей скорости вычесть меньшую.поидет?
4,7(58 оценок)
Ответ:
MAXXB
MAXXB
24.05.2022

У апавяданні «Літоўскі хутарок» антычалавечая сутнасць вайны паказана праз трагедыю адной мірнай сям'і. Сюжэт апавядання просты: хутарок, дзе жыве сям'я Яна Шымкунаса, за кароткі час некалькі разоў пераходзіць то да немцаў, то да рускіх і з'яўляецца полем бою дзвюх армій.

А баі былі такія, што, як казаў палкоўнік па тэлефоне, забітых «няма сілы падабраць» : «Ляжаць цэпкамі, калонамі. Бог іх ведае, ці забіты так, ці параненыя спаўзліся ў адзін груд. Трупаў не менш трох тысячаў на адной маёй пазіцыі». Вайна паказана Гарэцкім не толькі як трагедыя вынішчэння жыцця, яго плоці. Нікому з пісьменнікаў да Гарэцкага не ўдалося з такой пераканаўчасцю і мастацкай сілай паказаць як вынішчэнне вайной асобнай душы, так і масавае выніцгчэнне душ.

Глыбіні філасофскай думкі садзейнічае кампазіцыя апавядання і вобраз Шымкунаса. У пачатку апавядання добры, далікатны і мудры Шымкунас паказаны як чалавек, перакананы ў тым, што і рускія, і кайзераўскія салдаты такія ж людзі, як яго Блажыс, што недзе таксама вымушаны ваяваць і разам з іншымі пайшоў «спраўляць крывяныя хаўтуры» . Таму на пытанне феерверкера Сініцы, «куды паненкі схаваюцца, як прыйдзе германец» , дачка Шымкунаса адказвае, што не будзе хавацца, бо «прусы - народ дужа прыгожы» .

Так думае не толькі наіўнае дзяўчо, але і мудры Шымкунас, мяркуючы, што пагроза лёсу можа прыйсці толькі ад шалёнага снарада. Мудры Шымкунас не ведаў, што калі «два ворагі-асілкі» сыходзяцца, то перастаюць дзейнічаць, руйнуюцца і ўсе вечныя законы людскасці. Сапраўды, няма добрых ці кепскіх народаў, ёсць людзі, якіх вайна справакавала на нялюдскасць. Той, хто, як Шымку - нас, не толькі пабачыў «ашклянелыя вочы, рукі са сціснутымі кіпцямі і ўзнятыя ўгору, кроў», але і сам прайшоў праз пекла вайны, не раз зазіраў смерці ў вочы, аддае ёй спачатку сваю душу, хаця плоць яго пакуль яшчэ жыве.

Сапраўды, і рускія, і кайзераўскія салдаты да блізкай сустрэчы са смерцю - яшчэ людзі, нават «добрыя людзі». Шчыра супакойвае Шымкунаса рускі салдат, што «мірных жыхароў чапаць забараняецца» і што за ўсе панесеныя страты ім заплацяць. А нямецкі салдат праз перакладчыка Глюкмана прапануе Шымкунасу пакаштаваць іхняга хлеба. У пятым раздзеле апавядання пераканаўча паказана, як чалавек на вайне, кіруючыся яе законамі, пераступае парог, за якім ужо перастае быць чалавекам. Ні баяцца, ні саромецца больш няма чаго - вайна ўсё спіша. «Ці магу я саромецца гэтых дзікароў», - кажа адзін.

А другі свае брыдкія, жывёльныя намеры апраўдвае нават тым, што гэта будзе садзейнічаць «паляпшэнню заняпалых народау» і прывіццю «высшай культуры фізічным шляхам» . I наладжваюць пір у час чумы: «танцуюць немцы ў Марыампалі пад грамафоны, мірным людзям за ўсё-ўсякае штых да грудзей, а дзяўчын ды маладзіц крыўдзяць» ..

4,5(44 оценок)
Новые ответы от MOGZ: Математика
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ