Як Робінзон Крузо, я люблю море, але бачу його рідко. Ми живемо в місті, розташованому далеко від тих місць, звідкіля відпливають у далекі країни кораблі, де кричать чайки й пахне рибою і водоростями. Але часто уявляю собі, що я, подібно Робінзону Крузо, опинився на безлюдному острові...Коли я отямився, море вже не штормило. Наближався вечір, і треба було подумати про їжу і нічліг. Я набрав хмизу, послав свою куртку і приліг. Було твердо й незручно. Я довго не міг заснути — мучив голод. Десь удалині прокричав якийсь птах. Мені стало страшно.Вранці я став міркувати над тим, що мені тепер робити. По-перше, треба подбати про їжу. Це, як мені здавалося, буде нескладно: у морі повно риби, у лісі є горіхи, ягоди, пташині гнізда, де можна знайти яйця. Адже саме їх почав їсти Робінзон, коли привезені з корабля припаси закінчилися. По-друге, треба розкласти вогонь, знайти яку-небудь посудину, щоб зварити юшку... Але я ж на безлюдному острові! Звідкіля тут посудина? Навіть бляшанки не знайти... Я вирушив обстежувати місцевість. У заростях дикої ліщини назбирав горіхів. Наткнувся на кущі з ягодами, схожими на суниці. Що робити далі? Звичайно, кращим порадником тут може бути тільки Робінзон Крузо. Він побудував собі житло, сам спорудив собі меблі. Я знаю, що Робінзон робив із глини посуд. Він зшив собі одяг, навіть виготовив парасольку. За прикладом Робінзона я повинний був би приручити диких кіз, вирощувати злаки. Але я цього нічого не вмію. У мене немає необхідного життєвого досвіду, знань, майстерності.
Бүген бу-иң яхшы театр коллективлары ил. Высокохудожественный репертуар нигезләнгән бу иң яхшы әсәрләрендә рус һәм дөнья классика һәм заманча драматургия; профессиональ тотрыклы труппа, остросовременная режиссура һәм сценография, чуждые рухына эзләнүләр һәм экспериментлардан, эшлиләр театры уңайлы һәм кызыклы Россиядә дә, шулай ук аннан читтә. Актив Халыкара фестивальләрдә, уңышлы гастрольләр вакытында Франция, Финляндия, Төркия, Болгария, Македония, Мисыр, Литва, Украина, Чехия, Мәскәүдә, Санкт-Петербургта, эре шәһәрләрендә Россия тудыра театрга гына түгел, ә киң танылу да эшлиләр, аның аерылгысыз бер өлеше, дөнья театр процессының.
Театр ия уникаль Кече сәхнәсе белән трансформируемым зрительным залы. Күләмле реконструкциядән соң ачылган төп сәхнә.