Відповідь:
7 перше фото - рококо, друге фото - класицизм, третє - бароко, четверте - бароко
8 перше фото - класицизм "Амур і Психея"; друге - класицизм, фонтан Діана; третє - рококо "Зима"; четверте - бароко " Жертвоприношення Авраама"; п'яте - бароко, статуя Св. Терези.
Бароко відрізняється буйством і динамічністю форм. Для класицизму характерні стрункість і рівновага всіх деталей. Бароко ставить в основу розкіш, пишність, блиск, пихатість, багатство обробки.
9 Перша картина - романтичний стиль, інші три написані в стилі реалізм.
10 перша ілюстрація - це скульптура (вид скульптури: скульптура маленьких форм), відноситься до стилю рококо; друга - живопис або графіка (я не пам'ятаю, більше підходить живопис), стиль романтизм; третя - живопис, виконаний в стилі бароко; четверта - фонтан, який відноситься до скульптури, виконаний в жанрі бароко; п'ята - архітектура нового часу: класицизм
Відповідь:
7 перше фото - рококо, друге фото - класицизм, третє - бароко, четверте - бароко
8 перше фото - класицизм "Амур і Психея"; друге - класицизм, фонтан Діана; третє - рококо "Зима"; четверте - бароко " Жертвоприношення Авраама"; п'яте - бароко, статуя Св. Терези.
Бароко відрізняється буйством і динамічністю форм. Для класицизму характерні стрункість і рівновага всіх деталей. Бароко ставить в основу розкіш, пишність, блиск, пихатість, багатство обробки.
9 Перша картина - романтичний стиль, інші три написані в стилі реалізм.
10 перша ілюстрація - це скульптура (вид скульптури: скульптура маленьких форм), відноситься до стилю рококо; друга - живопис або графіка (я не пам'ятаю, більше підходить живопис), стиль романтизм; третя - живопис, виконаний в стилі бароко; четверта - фонтан, який відноситься до скульптури, виконаний в жанрі бароко; п'ята - архітектура нового часу: класицизм
Постимпрессиони́зм (фр. postimpressionisme, от лат. post — «после» и «импрессионизм») — художественное направление, условное собирательное[1] обозначение неоднородной совокупности основных направлений в европейской (главным образом — французской) живописи[2]; термин, принятый в искусствознании для обозначения магистральной линии развития французского искусства[3] начиная со второй пол. 1880-х гг. до нач. XX в
Объяснение: