в 1804 році. Відень.Європа була захоплена військовими подвигами Наполеона Бонопарта.Всі вірили в його революційні ідеї,а також захоплювалися його мужністю і волею.Бетховен не був винятком .На щойно закінченою партитурі своїй геніальній симфонії композитор написав присвяту Наполеону.Минуло зовсім небагато часу,і Бетховен був вражений несподіваною звісткою:Наполеон оголосив себе імператором Франції!Гнів музиканта був безмежний:"Тепер він буде зневажати всі людські права,все підпорядкувати своєму честолюбству,ставити себе вище інших і стане тираном!"
Посвячення Наполеону було знищено.Під заголовком "Третя симфонія" з'явилося лише одне слово:"Героїчна".
Опера в 3 действия на слова Philippe Quinault (Париж, 1779)
Philippe Do (тенор) : Amadis · Hélène Guilmette (сопрано) : Oriane
Allyson McHardy (меццо-сопрано) : Arcabonne · Franco Pomponi (баритон) : Arcalaüs
Julie Fuchs (сопрано) : Urgande / 1re Coryphee
Alix Le Saux (меццо-сопрано) : La Discorde / 2e Coryphee
Peter Martincic (бас) : La Haine / L'Ombre d'Ardan Canil
Ana Dezman (сопрано) · Martin Susnik (тенор)
Les Cavatines · Les Chantres du Centre de Musique Baroque de Versailles
Le Cercle de l'Harmonie, руководитель Jérémie Rhorer
Потрясающая опера Иоганна Кристиана Баха - музыка держит в напряжении слушателя на протяжении всего действия казалось-бы заезженного сюжета, однако, кажется, что опера по эффектности и сейчас приносила-бы неплохой доход. Это единственная опера Иоганна Кристиана написанная на французское либретто, с 1779 года она ни разу не ставилась на французских сценах, возвращение поистине лучшей оперы Иоганна Кристиана получилось таким что лучше и не пожелаешь, музыканты постарались на славу, единственные вопросы могут возникнуть лишь по визуальному ряду, а обсуждать особо нечего, полой видеозаписи пока нет в свободном доступе, зато есть звуковая запись.