Многие композитор в своем творчестве обращаются к теме русских народных песен и напевов. Например, Н. Римский-Корсаков в опере «Сказка о царе Салтане» использует мелодию русской народной песне «Во саду ли, в огороде». П. И. Чайковский также обращался к этой теме. В финале Симфонии №1 он воспользовался мелодией русской народной песни «Цвели цветики», а в финале Симфонии №4 - «Во поле береза стояла».
Қазақтың саз аспаптары — ғасырлар бойы ұрпақтан ұрпаққа мирас болып, көнеден келе жатқан мәдени мұралардың бірі. Ертеде саз аспаптарды ағаштан, түрлі өсімдіктерден, малдың терісінен, сүйегінен, мүйізінен, қылынан және басқа да түрлі заттардан жасаған. Халқымыздың жыр аңыздарынан, дастандарынан және өткен ғасырлардағы саяхатшылардың, ғалымдардың еңбектерінен көне аспаптардың сипаттамаларын, суреттерін кездестіреміз. Қазақтың музыка аспаптарын Мәскеу, Санкт-Петербург, Алматы, Семей қалаларындағы мұражайларынан да кездестіруге болады. Осы кезде байырғы аспаптардың түрлері 20-дан аса болғандығы анықталып отыр. Ертеде музыка аспаптарын жұртқа хабар бергенде, аңшылар құсты, аңды үркіткенде, бақсылар сарын айтқанда, әскери жорықтарда ұран салғанда пайдаланған.
1) Церковное богослужебное пение (тип:партесное пение) 2)IX-X века 3)-Паралитургическая музыка (лауда, кондукт, ноэль, кэрол, духовный стих и др.) -Литургическая драма -Органная музыка -Музыка для других музыкальных инструментов -Музыка для оркестра и солистов -Музыка для оркестра, солистов и органа -Музыка для хора, оркестра, солистов и органа -Хоровая -Хоровая с инструментальным сопровождением -Сольная -Сольная с инструментальным сопровождением -Молитвенно-медитативная музыка
4)А капе́лла(итал. a cappella, «как в капелле») — пение (как правило, хоровое) без инструментального сопровождения. 5)Осанна - Восторженное славословие
Многие композитор в своем творчестве обращаются к теме русских народных песен и напевов. Например, Н. Римский-Корсаков в опере «Сказка о царе Салтане» использует мелодию русской народной песне «Во саду ли, в огороде». П. И. Чайковский также обращался к этой теме. В финале Симфонии №1 он воспользовался мелодией русской народной песни «Цвели цветики», а в финале Симфонии №4 - «Во поле береза стояла».