Да, так как в продуктах массовой культуры можно встретить детали культур разных народов и стран - иностранные песни, иностранные шоу по телевизору, участие в таких шоу гостей из разных стран, тем более все люди на планете, в основном, склонны к одному и тому же - у массовой культуры разных стран одни и те же особенности.
ответ:
природа - это мир, в котором мы живем. и как природа активно влияет на нас, так и человек активно влияет на природу и окружающую среду вокруг нас. а нам нужно чтобы она процветала.
первые люди обращались с природой намного бережнее. мало того, в былые времена не было столько техники, производств и заводов, которые сейчас наносят колоссальный вред природе.
именно поэтому на данные момент придумали заповедники, парки и скверы . это территории, где в естественном состоянии охраняется весь природный комплекс. в их пределах запрещена любая деятельность человека. заповедники и начиональные парки сохраняют в нетронутом виде живую природу,спасают целые виды животных и растений от вымирания,служат хранилищем естественного ( природы). если бы не было заповедниов, то на земле не осталось бы живого места.
ответ: ілля́ юхи́мович рє́пін (стар. рѣпинъ [4], ріпин[5]; 24 липня (5 серпня) 1844, слобода осинівка біля чугуєва, харківська губернія, російська імперія — 29 вересня 1930, куоккала[ru], терійокі, фінляндія) — український художник-живописець. син солдата, в юності працював іконописцем. займався в малювальній школі під керівництвом і. м. крамського, продовжив навчання в петербурзькій академії мистецтв.
з 1878 року — член товариства пересувних художніх виставок. академік імператорської академії мистецтв. професор — керівник майстерні (1894—1907) та ректор (1898—1899) академії мистецтв, викладач школи-майстерні тенішевої; серед його учнів — б. м. кустодієв, і. е. грабар, і. с. куліков[ru], ф. а. малявін, а. п. остроумова-лєбєдєва[ru], м. і. фешин. безпосередній наставник в. о. сєрова.
уже з самого початку свого творчого шляху, з 1870-х років, рєпін став однією з ключових фігур реалізму в російській імперії. художнику вдалось вирішити завдання відбивання в живописному творі всієї різноманітності довколишнього життя, у своїй творчості він зумів охопити всі сторони сучасності, зачепити теми, що турбували громадськість, гостро реагував на злобу доби. рєпінській художній мові була властива пластичність, він сприймав різні стилістичні напрямки від іспанців і голландців xvii століття до олександра іванова[ru] та сучасних французьких імпресіоністів.
розквіт творчості рєпіна припав на 1880-і роки. він створює галерею портретів сучасників, працює як історичний художник і майстер побутових сцен. у жанрі історичного живопису його приваблювала можливість розкрити емоційну виразність пропонованої ситуації. стихією художника була сучасність, і, навіть створюючи картини на теми легендарного минулого, він залишався майстром наболілої сучасності, скорочуючи відстань між глядачем і героями своїх творів. останні 30 років життя рєпін прожив у фінляндії, у своїй садибі пенати в куоккалі. він продовжував працювати, хоча вже не так інтенсивно, як колись. в останні роки він перейшов на біблійні сюжети. у куоккалі рєпін написав мемуари, низка його нарисів увійшла до книги спогадів «далеке близьке». рєпін був близьким другом українського історика дмитра яворницького.
объяснение:
Вполне возможно. Массовая культура отображает интересы массы, понятные представителям других национальных культур. Потому они и сближаются.