М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации

1. Івана Фірцака нарекли Кротоном на честь:

А уславленого античного борня;

Б відомого у світі актора і циркача;

В культуриста Чехословаччини:

Г чемпіона Британії.

2. Іван змушений був залишити батьківську родину А хотів побачити світ;

Б виїхав до міста для здобуття освіти;

В тато казав, що син їсть за чотирьох;

Г у такий б намагався продемонструвати вл.

3. Вуйко Микулець приїхав до столиці, щоб:

А відвідати сина військовослужбовця;

Б продати деякий крам;

В влаштуватися на роботу;

Г купити харчі.

4. Під час першого перепочинку в місті Іван найперше згадував:

А рідні гори;

Б батьків:

В домашні страви;

Г свою кирпату сусідку Мару сі ту.

5. Верховинський хлопець під час роботи на станції роздратував одного кучерявого молодика тим, шо:

А багато розповідав про рідне село;

Б чимало їв та пив;

В брав на свої течі вдвічі більше, ніж решта вантажників.

Г зневажливо ставився до нього.

6. Доктор Брякус мріяв, як у центрі столиці буде:

А вулиця названа на його честь;

Б організованій басейн, де розводили б риб;

В відкрито музей природи;

Грозташований розкішний будинок - власний спортивний клуб.

7. Зі щоденника Брякуса можна було зрозуміти, що Сила для нього - це:

А загадка природи;

Б головний шансу житті;

В засіб для збагачення;

Г пацієнт для дослідження.

8. Укажіть цирковий номер, який мав демонструвати Сила, вперше вийшовши на арену:

А робити фокуси;

Б їздити з акробатичними вправами на білому коні:

В танцювати на блискучій кулі;

Г боротися з глядачами.

9. Придуманий номер Сили, від чого публіка цирку була в захваті - це. А «Непередбачуванин рубікон»;

Б «Краса і велич»;

В «Зстізяе серце»;

Г «Три несподіванки».

10. Хто з циркових артистів ніколи нікому не вірив?

А імпресаріо ПандорськпГі:

Б акробат Фандіго;

В карлик Піня;

Г Мілена.

11. Президент вирішив відвідати цирк через те, що:

А з дитинства любив цирк;

Б хотів познайомитися з силачем;

В захоплювався дикими тваринами;

Г поважав мадам Бухенбах.

12. На згадку про знайомство із Силою президент подарував Івану:

А новий, величезного розміру піджак:

Б путівку на відпочинок до багатого чорноморського пансіонату;

В грошову премію;

Г фото, де глава держави тиснув руку артисту-велетню.

👇
Открыть все ответы
Ответ:
Ilyaky
Ilyaky
28.05.2023
Краса у житті людини... Про неї мріють, її чекають, нею захоплюються. Про красу думав і писав у своєму щоденнику знаменитий М. Реріх, людина надзвичайно високої культури, гуманіст, мислитель, художник. У самий розпал другої світової війни, 31 березня 1942 р., коли на карту була поставлена доля людства і здавалось, що духовні цінності втратили всякий смисл, він написав:

«...Людина прагне її, знаходить і приймає красу без усяких умов, а так тому тільки, що вона краса, і з благоговінням схиляється перед нею, не питаючи, чим вона корисна і що можна на неї купити? І, можливо, у цьому й полягає найбільша таємниця художньої творчості, що образ краси, створений нею, стає одразу кумиром, без усяких умов. А чому він стає кумиром? Тому що потреба краси розвивається найбільше тоді, коли людина в розладі з дійсністю, у негармонії, у боротьбі, тобто, коли найбільше живе, тому що людина найбільше живе саме в той час, коли чого-небудь шукає і досягає: тоді в ній і проявляється найбільш природне бажання всього гармонійного, спокою, а в красі є і гармонія, і спокій.

Чи можна зараз говорити про красу, про прекрасне? І можна, і потрібно. Через усі бурі людство пристане до цього берега. У грозі і блискавці воно навчиться шанувати прекрасне. Без краси не будуть збудовані нові фортеці і твердині».

Із словами Реріха перегукуються слова діячів української , культури. І, можливо, саме сьогодні, у наш тяжкий час, коли зовсім поруч під кулями і снарядами гинуть діти та жінки, а думки людей зайняті не вічними істинами, а пошуком шматка хліба, варто прислухатися до закликів берегти, плекати красу, культ якої є однією з найхарактерніших рис, притаманних нашій національній культурі.

«Що ж говорити про місце краси в нашій духовності, в нашій творчості, в нашім побуті? Це річ настільки очевидна, що не вимагає обговорення. Чи візьмемо наші вишивки, чи наші писанки, чи наш народний стрій, чи пісню, чи хату, чи — донедавна ще мережані ярма для волів, а ще й досі цяцьковані у гуцулів речі і приладдя — все це просякнене характеристичним панестетизмом, якого родовід не підлягає сумніву і з огляду на його многовікову закоріненість, і з огляду на його форми, і з огляду на разючі, часом, аналогії.

У якого іншого з сучасних нам народів вживається, наприклад, слово «гарний» не в значенні лише «красний» (красивий — прим, авт.), а в значенні внутрішньої якости, добрости, вартости («гарна людина», «гарний врожай», «гарна пшениця»)? І коли пригадаємо собі античногрецьке, властиво, неперекладальне, поняття «калоскагатос», що одночасно означало комплекс «красного й доброго», знову ж напотикаємо праджерело тієї властивосте… наша етика таки зовсім по старогрецькому є органічно злита з нашою естетикою. «Негарний вчинок» або «негарне поступовання» — вирази, які свідчать, що естетика і тут є ніби критерієм етики».

(Є. Маланюк. «Нариси з історії нашої культури»)

«Україна здавна славиться народним мистецтвом. Дівоче вбрання і козацька люлька, топірець гуцула і спинка саней, бабусина скриня і мисник на стіні, вишитий рушник і звичайний віконний наличник — будь-яка ужиткова річ під рукою невідомого художника чи художниці ставала витвором мистецтва. І водночас творилася пісня, з'являвся народний живопис, бриніла бандура, ця українська арфа... Людина оточувала себе красою, знала в ній смак, художньо оздоблювала життя, заполонена одвічним бажанням творити».
4,4(18 оценок)
Ответ:
ShuMaksik
ShuMaksik
28.05.2023
Климко – сирота, головний герой автобіографічної повісті Григора Тютюнника. Образ Климка втілює ідеал людини. У маленькій сирітській душі Климко носив стільки доброти, милосердя і співчуття до знедолених і стражденних, що не побоявся в одинадцять літ вирушити в далеку дорогу по сіль, аби тільки до близькій людині — своїй учительці — не померти з голоду. Скільки натерпівся й намучився за свою двотижневу дорогу маленький лицар, скільки разів ризикував бути вбитим, замерзнути десь на полі під копицею — адже йшла війна і заходити в села було небезпечно. Та хлопчик ішов: його вело дорогою поневірянь милосердя. Зовнішність Климка: «Климко йшов босий, у куцих штанчатах, старій матросці, що була колись голубою, а тепер стала сіра, та ще й в дядьковій Кириловій діжурці. Тій діжурці, як казав дядько, було «сто літ», і не рвалася вона лише тому, що зашкарубла від давньої мазути» Риси характеру Климка: а) щирий, добрий, працьовитий; б) мужній, вольовий; в) благородний, чуйний, уважний, турботливий г) винахідливий. Прагнення Климка  а) прагнення навчитися; б) відповідальний за доручену справу; в) шанобливе ставлення до дружби Значення образу Климка а) залишився сиротою, так само як і автор твору; б) виховувався у дядька, який теж загинув від німецької бомби; в) риси характеру.
4,4(80 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Українська література
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ