М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации

Будь ласка ДО Укажіть різновид повісті Григора Тютюнника «Климко»
А. Автобіографічна
Б Історична
В Соціально-побутова
Г Пригодницька.
2. З якого навчального предмета Климко мав «посередньо»?
А З читання
Б З математики
В З історії
Г З письма.
3. За які харчі ворожка погодилася поворожити Климку?
А За сухарі
Б За німецькі галети
В За сало
Г За картоплю
4. Укажіть термін за його визначенням. «Характерна риса або подробиця, яка має відносно самостійне значення, підкреслює важливість чогось, особливість».
А Символ
Б Мотив
В Художня деталь
Г Контраст
5. Укажіть слова, які найточніше відображають головну думку поезії Л. Костенко «Чайка на крижині»
А Одвічна проблема реалізації творчої особистості.
Б Уславлення, оспівування «крилатості», любові до рідного краю, перебуваючи за його межами.
В Перемога вільного високодуховного життя над обивательщиною, буденністю.
Г Уславлення поетесою картин рідного краю.
6. Який рядок у вірші Л. Костенко «Крила» повторюється?
А «А як же людина»
Б «Крилатим ґрунту не треба»
В «Людина нібито літає»
Г «А крила має»
7. Укажіть народний вислів, який не відповідає змісту оповідання «Скарб»
А Коли нема щастя зранку, не буде й до останку.
Б Добре танцювати тому, кому щастя на дудку грає.
В «Дай, Боже, щастя Настя.
Г Дурень спить, а щастя в головах лежить.
8. Укажіть причину, чому після смерті батьків Павлуся доглядали наймит із наймичкою.
А Вони дуже любили Павлуся.
Б У них не було вибору, бо треба десь жити
В Мати Павлуся перед смертю дозволила їм одружитися, господарювати.
Г Павлусь сам по х залишитися й допомагати йому.
Д Наймичка була Павлусеві за сестру.
9. Установіть відповідність між героями оповідання та їхніми репліками.
1. – Нате вам за працю, а се наші гроші, бо самі так розсудіть: хто б їх у чужу хату вкинув, якби не сам Бог того схотів!
2- Будь ласкав… хоч що-небудь дай за те, що принесли твому хазяїнові скарб!
3 - … Як Бог милосердний пошле йому щастя, то без нас житиме ще лучче, як теперечки!
4 – Бісові груші… які спілі і над самісінькою головою висять, а ні одна ж то не впаде в рот
А мати Павлуся
Б наймичка
В Павлусь
Г наймит
Д сільські парубки​

👇
Открыть все ответы
Ответ:
сергей940
сергей940
24.03.2023

Жили були кіт та собака. І жили вони погано, постійно сварилися. Одного разу трапилася з ними така пригода.Кіт з"Їв у господині сметану. А господиня зібралась його наказати. Стало жалко собаці котика, та і вірішил він зробить щось ще поганіше, щоб господиня забулася про те, що зробив котик. І він придумав ось таке. Він стягнув со стола великій шмиаток м"яса, та и побіг з ним по селу. Господиня побачівши таке-побігла за собакой, а котик тим часом піджидав собаку в околиці села. Собака добіжав и пригостив котика смачним м"ясом. Так вони стали жити в мирі .

4,7(91 оценок)
Ответ:
lineage29201682
lineage29201682
24.03.2023

Доля творчоï спадщини кожного письменника складається по-рiзному. Велику роль у цьому вiдiграють суспiльно-полiтичнi умови й оточення, в якому народжується i формується талант письменника. Видатний поет XX сторiччя, талановитий, оригiнальний, та, на жаль, майже зовсiм ще не оцiнений прозаïк i публiцист, цiкавий критик та лiтературознавець, незрiвнянний перекладач з вiрменськоï, грузинськоï, татарськоï, болгарськоï та iнших мов, невтомний популяризатор кращих досягнень свiтовоï культури на Украïнi. Творча особистiсть Павла Григоровича Тичини була багатогранною i складною. Художня спадщина поета має велику цiннiсть, залишаючись в золотому фондi нашоï культури. Але не можна обминути й тих, якi писалися на вимогу часу чи пiд тиском обставин. Так, в часи громадянськоï вiйни, молодий Тичина не зразу розiбрав ся у глибокiй сутi громадсько-полiтичних подiй, тим бiльше, що днi стояли суворi, всi сили революцiï вiддавались нещаднiй боротьбi з ворогами. Написання вiрша "На Аскольдовiй могилi" було тяжкою помилкою поета, спровокованого пропагандою Центральноï Ради. Але до честi Павла Тичини треба сказати: вiн швидко розiбрався, що й до чого. Переживши тяжкi днi болiсних роздумiв i жалю, перемiшаного з жахом, поет прокляв i цей вiрш, i тих, хто його спровокував на його створення. Тичина безповоротно стає спiвцем революцiйноï боротьби. 1923 року Павло Тичина приïжджає до Харкова i за до В. Еллана-Блакитного влаштовується на роботу в редакцiю журналу "Червоний шлях". Але й там поет зазнав дуже серйозноï критики i жорстоких полiтичних звинувачень "За протягування нацiоналiстичного дурману в лiтературу". Саме тодi була написана велика поема "Чис-тила мати картоплю", в якiй з вражаючою силою розкриває ознаки кризи соцiально-полiтичних процесiв в унiтарнiй державi. Тичина довiв, що в творi домiнує сувора, гiрка, але щира, вистраждана правда. Вже пiсля виходу перших книг Тичини його творчiсть привернула увагу насамперед лiтераторiв. У перiодичнiй пресi з'явилися рецензiï рiзного змiсту i характеру. Одним iз перших вiдгукнувся В. Еллан-Блакитний. У статтi "Павло Тичина" вiн назвав його красою i гордiстю новоï украïнськоï поезiï, найталановитiшим з сучасних поетiв. Але не обiйшлося i без випадiв проти поета. У закордоннiй пресi з'явилися писання, автори яких звинуватили Тичину в тому, що вiн продався Радянськiй владi, яка, до речi, у найскрутнiшi i найголоднiшi днi життя спецiальним декретом забезпечила його харчами i взяла пiд свою охорону, як цiнного дiяча культури. В украïнськiй радянськiй пресi з'явилися теж деякi статтi типу "Дутий кумир" В. Полiщука, фейлетон "Про украïнську оперу" К. Котка, в яких проявилося нерозумiння творчостi Тичини, його перекладiв лiбрето класичних опер украïнською мовою. На тi випади вiдповiв i сам поет, i його побратим по перу й духу В. М. Сосюра: Не вам ганьбить iм'я Тичини I називать його рабом... Павла Тичину завжди турбувала проблема нацiонального вiдроджен ня украïнського народу. З цiєï причини перший образ - iдеал революцiï для поета - "Золотий гомiн": то образ народу, що зiбрався 1917 року на iсторичнiй площi Киïвськоï Софiï, щоб висловити свою вiковiчну волю i мрiю про державну сувереннiсть. Киян поздоровляє сам Андрiй Первозваний, засновник i покровитель мiста. Вiд повноти щасливих передчувань "засмiялись гори, зазеленiли", i рiка мутная сповнилася сонця i блакитi - торкнула струни. Але в процесi нацiонально-визвольноï революцiï Павло Тичина бачить не тiльки вiдраднi явища i тенденцiï: Чорний птах - у нього очi-пазурi. Зловiсним образом "Чорного птаха" вiн попереджає про важкi днi при вiдстоюваннi свободи. Так i сталося: свiдченням братовбивчоï трагедiï є тетраптих "Скорбна мати". Твiр присвячений матерi поета. Але образ покiйноï "матерi Марiï" переростає в образ Скорбноï матерi, в якому узагальнено i долю Божоï матерi, i страждання Украïни. З поеми проступає динамiчна картина трагедiï рiдноï землi, яка потрапила в криваву орбiту громадянськоï вiйни. Отже, доля Павла Тичини - то доля його нацiï. Є в нiй трагiчнi сторiнки, болiснi невдачi, але домiнує жага життя, енергiя творення, високий iдеал справедливостi, а тим самим генiй безсмертя.

4,5(65 оценок)
Новые ответы от MOGZ: Українська література
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ