М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации

Події в романі розвиваються в такій послідовності: А Максим Гудзь у москалях - арешт Чіпки й дорога на Сибір - одруження Чіпки з Галею - смерть баби Оришки
Б арешт Чіпки й дорога на Сибір - смерть баби Оришки - одруження Чіпки з Галею - Максим Гудзь у москалях
В Максим Гудзь у москалях - смерть баби Оришки - одруження Чіпки з Галею - арешт Чіпки й дорога на Сибір
Г смерть баби Оришки - Максим Гудзь у москалях - одруження Чіпки з Галею - арешт Чіпки й дорога на Сибір
Д смерть баби Оришки - арешт Чіпки й дорога на Сибір - одруження Чіпки з Галею - Максим Гудзь у москалях​

👇
Ответ:
EkimovaVlada
EkimovaVlada
14.07.2020

ответ:В

Объяснение:но это не точно точно

4,4(84 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
Polinaovch
Polinaovch
14.07.2020

В короткому оповіданні "Білий кінь Шептало" Володимир Дрозд зумів порушити глибокі соціальні проблеми, які хвилюють кожну особистість, схильну до самоусвідомлення і самовираження.

Алегоричний образ білого коня стає символом індивідуума, що відрізняється від оточення, виділяється з натовпу. І читач розуміє, що насправді думки, що спадають на думку Шепталові, то роздуми людини — неординарної, особливої... Таку людину часто називають "білою вороною". І, на наш погляд, білий колір коня є своєрідним натяком на цей вислів.

Шептало знає про свою неординарність, він пам'ятає матір, яка працювала в цирку, він пригадує розповіді про своїх предків — норовистих білих коней. Але незважаючи на це знання, білий кінь часом хоче злитися з табуном, аби уникнути гострого Степанового погляду, не впасти в око, уникнути вибору. Одначе це прагнення викликане не бажанням стати частиною колективного цілого. Зовсім навпаки. Шептала гнітить принизлива робота колгоспних коней, йому огидне відчуття пітних тіл табуна, який женуть на водопій навіть не до річки, а до колодязного корита (і цим автор теж підкреслює обмеженість світу, що визначає Шепталове життя). Володимир Дрозд ніби запитує свого персонажа, чи зможе він усе життя отак ходити позаду конюха, щоб не бігти серед спітнілих кінських тіл, останнім пити з корита скаламучену воду, щоб уникнути штовханини натовпу. І читач незабаром отримує відповідь: білий кінь показує свій норов і втікає в луки. Тут він відчуває себе вільним, як давні його предки — дикі коні. Шептало пасеться, лежить на траві, купається в річці. Змивши з себе сірий бруд, він стає білосніжним і, вражений, стоїть над водою. Власне відображення у воді стає ніби поясненням того, чому конюх дозволив собі ударити білого коня: забруднившись, Шептало став сірим (тобто пересічним, таким, як усі). Усвідомлення своєї неповторності дозволяє Шепталові пробачити Степана і навіть сумувати за ним. Повертаючись до колгоспної конюшні, білий кінь викачується в багні, щоб на ранок знову стати сірим, але глибоко в свідомості Шептала пульсує думка, що він особливий, і нікому його не зломити, доки в ньому живе таке самовизначення, але серед натовпу краще все ж таки залишати сірим, щоб не мозолити зайвий раз око.

Таким чином, автор створює досить поетичний образ коня (читай: особистості), який прагне свободи, але залишається в неволі, хоче самовиразитися, але, скутий сірим буденним життям, залишається серед натовпу, дозволивши собі лише один день вільного життя.

Объяснение:

да

4,6(73 оценок)
Ответ:
Дура007
Дура007
14.07.2020

Объяснение:

Я вважаю що я вмію критично сприймати себе і з легкістю сприймати те, що відбувається і знаходить в будь-якій ситуації щось веселе.

На мою думку люди, які вміють сміятися в широкому сенсі цього слова, хто вміє смішно зажартувати в компанії, посміятися над собою, розвеселити набагато спокійніше сприймають навіть найскладніші життєві ситуації, але і в тому, що вони швидше і простіше налагоджують контакт з іншими людьми.

Люди з погано розвиненим почуттям гумору часто відрізняються раціональністю і прямолінійністю, через що у них нерідко виникають труднощі з соціальною адаптацією і комунікацією. Для таких людей і незначні негаразди закінчуються стресом.

Якщо людина має почуття гумору і дотепність, яка с гумором ставиться до себе та дійсності, то жити йому набагато легше, ніж того, у кого цього немає.

4,7(19 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Українська література
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ