Більш, ніж меч, і огонь, і стріла, і коса, Небезпечне оружжя – жіноча краса.” “Гумор — невідлучна прикмета кожного правдивого таланту.” “Мій патріотизм – се не сентимент, не національна гордість, то тяжке ярмо» Лиш праця світ таким, як є, створила. Лиш в праці варто і для праці жить. Ми мусимо навчитися чути себе українцями – не галицькими, не буковинськими українцями, а українцями без офіційних кордонів” (Іван Франко)
Всі – жінки, коли вони кохають. Хто зрікся всього, а себе не зрікся, – не любить той.Тільки зрада шлюб християнський розлучити може. А справжній – тільки смерть.
Хто любить, той уподобитись може до любого і тілом, і душею.Як може бути, щоб тіла ходили вкупі, але душі двома шляхами й врозтіч?
Життя мишки у багатого господаря. Зустрівшись зі своїми сестрами з міста, мишка дізнається про голодне життя їх та людей. Господар, зважаючи на голодний воєнний час, наживається, збагачується, а гроші складає у ящик під ліжко. Він байдуже ставиться до жінки-жебрачки, якій не хоче подати милостиню. Війна для господаря — щасливий час, коли він може збагатитися. Мишка вирішує завдати шкоди господарю за його жорстокість, брехню, жагу до збагачення. Вона довго гризла ящик з грошима, а потрапивши до нього, перетрощила геть усе. Після чого залишає хату господаря. Побачивши скоєне, господар в усьому звинувачує жінку, яка жаліла молока, щоб тримати кота.
Объяснение:
Більш, ніж меч, і огонь, і стріла, і коса, Небезпечне оружжя – жіноча краса.” “Гумор — невідлучна прикмета кожного правдивого таланту.” “Мій патріотизм – се не сентимент, не національна гордість, то тяжке ярмо» Лиш праця світ таким, як є, створила. Лиш в праці варто і для праці жить. Ми мусимо навчитися чути себе українцями – не галицькими, не буковинськими українцями, а українцями без офіційних кордонів” (Іван Франко)
Всі – жінки, коли вони кохають. Хто зрікся всього, а себе не зрікся, – не любить той.Тільки зрада шлюб християнський розлучити може. А справжній – тільки смерть.
Хто любить, той уподобитись може до любого і тілом, і душею.Як може бути, щоб тіла ходили вкупі, але душі двома шляхами й врозтіч?