Яке значення має позитивний , оптимістичний світогляд , прагнення до самовдосконалення , самореалізації в ім'я добра (на прикладі вивчених творів ,очень надо!!
Звісно ж, це все має позитивне значення, особливо прагнення до вдосконалення. В нашому світі дуже багато негативу, і він дуже нагнитає людей і вони дуже швидко здаються, і тут оптимістичніть дуже потрібна щоб навіть в самі невдалі і погані ситуації знайти щось хороше і не здаватися. А самовдосконалення дуже важлива штука, наприклад ти ходиш в школу і вчишся на хорошиста. Можливо школа не дає тобі необхідних знань або не правильно їх викладає, і тут знадобится самовдосконалення! Ти приходиш додому, зробив уроки і т.д. і далі напевно ідеш грати в телефон або в комп'ютер. А замість цього краще почитати в книжку щоб наприклад взяти більше знаннь в ті чи інші сфері або в темі яку ви напиклад вивчаєте по історії. І тоді прийти на урок і заробити кращу оцінку ніж інші рази. Так само зі спортом і т.д. Самореалізація в ім'я добра це добре, робити добро це завжди добре, наприклад вкладати гроші в благодійність, або до перейти бабусі дорогу і т.д. Також ми знаємо дуже старе правило, якщо ти будеш поводиться до людей добре і до її то вона до тебе відноситься так само (але я винятки).
Острожская Библия» состоит из 76 книг Ветхого и Нового завета (по сравнению с нынешними изданиями церковно-славянской Библии недостает только «Послания Иеремии»). Некоторые её части основывались на переводах Франциска Скорины. Среди источников указывают также «Геннадиевскую Библию» — рукопись конца XV века. Предисловие написано Г. Д. Смотрицким — отцом Мелетия Смотрицкого.
Имеются экземпляры с различными выходными сведениями, помещенными в конце книги. Небольшая часть экземпляров имеет на последнем листе текст выходных данных (колофон) в виде треугольника с датой 12 июля 1580, ниже помещена типографская марка Ивана Федорова. В других экземплярах текст оканчивается в два столбца, ниже типографской марки и выходных данных (на греческом и ц.-сл.) с датой 12 августа 1581 помещена концовка. В связи с этим часто говорят о двух различных изданиях книги. Однако на титульном листе всех известных экземпляров стоит 1581 год; по наблюдениям А. С. Зёрновой, описавшей 29 экземпляров, издание было одно, хотя по какой-то причине затянулось и некоторые листы были перепечатаны (в частности, исправлялись ошибки); разных комбинаций из перепечатанных и неперепечатанных листов достаточно много.
Как и все издания Ивана Федорова, «Острожская Библия» набрана и сверстана безупречно. В ней для основного текста применён мелкий, но удобочитаемый «острожский» шрифт, полууставный с элементами скорописных начертаний, и набор в две колонки. Объем текста оценивают в 3 240 000 печатных знаков. Острожская Библия практически без изменений была перепечатана в Москве в 1663 г., так что по сути являлась официальной редакцией славянской Библии до 1740-х годов, когда была подготовлена исправленная так называемая Елисаветинская Библия, используемая и поныне.
Сюжет твору: приїзд батька й сина Шрамів на хутір Хмарище до Череваня, знайомство Петра Шрама з родиною Череванів, спілкування з Божим Чоловіком — бажання Шрама заручити Петра й Лесю — Шрами й Черевані в Києві, розмова з незадоволеними міщанами — знайомство Лесі з Кирилом Туром — зустріч Череваня й Шрама з Якимом Сомком у Києво-Печерській лаврі — вечеря Сомка, Шрама, Череваня, Тура й Лесі в Києві, натяк Тура на викрадення Лесі — нічне викрадення Лесі, двобій Кирила Тура з Петром Шраменком — гостини Шрама на хуторі в Гвинтовки, недалеко від Ніжина — зустріч Петра Шрамен-ка з Кирилом Туром, сніданок у нього вдома — покарання біля стовпа Кирила Тура в урочищі Романовський Кут, повернення Кирила й Петра додому — перипетії в Ніжині — Чорна рада в Ніжині — обурення обдуреної черні, розчарування її в Брюховецькому — пропозиція Тура порятувати ціною свого життя Сомка (у в’язниці) й відмова останнього — засудження Тетерею на смерть старого Шрама («як бунтівника») — одруження Петра ІІІраменка й Лесі.
Звісно ж, це все має позитивне значення, особливо прагнення до вдосконалення. В нашому світі дуже багато негативу, і він дуже нагнитає людей і вони дуже швидко здаються, і тут оптимістичніть дуже потрібна щоб навіть в самі невдалі і погані ситуації знайти щось хороше і не здаватися. А самовдосконалення дуже важлива штука, наприклад ти ходиш в школу і вчишся на хорошиста. Можливо школа не дає тобі необхідних знань або не правильно їх викладає, і тут знадобится самовдосконалення! Ти приходиш додому, зробив уроки і т.д. і далі напевно ідеш грати в телефон або в комп'ютер. А замість цього краще почитати в книжку щоб наприклад взяти більше знаннь в ті чи інші сфері або в темі яку ви напиклад вивчаєте по історії. І тоді прийти на урок і заробити кращу оцінку ніж інші рази. Так само зі спортом і т.д. Самореалізація в ім'я добра це добре, робити добро це завжди добре, наприклад вкладати гроші в благодійність, або до перейти бабусі дорогу і т.д. Також ми знаємо дуже старе правило, якщо ти будеш поводиться до людей добре і до її то вона до тебе відноситься так само (але я винятки).
Объяснение: