М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации

І рівень ( ). 1. З якого матеріалу дівчинка Анна з поезії Ліни Костенко «Кольорові миші» робила кольорових мишей?
а) пластилін;
б) лоза;
в) сухе листя;
г) кольоровий папір.

2. Яка річка є місцем розгортання дії у вірші Ліни Костенко «Чайка на крижині»?
а) Дніпро;
б) Одра;
в) Вісла;
г) Волга.

3. Що, на думку Василя Симоненка, людина не в змозі вибирати у своєму житті? (за віршем «Лебеді материнства»).
а) друга і дружину;
б) друга і по духу брата;
в) матір та Батьківщину;
г) друга та Батьківщину.

4. Який вірш Василя Симоненка наповнений жагою до нових відкриттів, закликом до активної діяльності?
а) «Лебеді материнства»;
б) «Ти знаєш, що ти – людина?»;
в) «Гей,нові Колумби й Магеллани»;
г) «Крила».

5. Які чарівні речі були в домі у Софійки з повісті М. Павленко «Русалонька із 7-в, або Прокляття роду Кулаківських»?
а) коралі та шафа;
б) коралі та скриня;
в) скриня та шафа;
г) шапка-невидимка та коралі.

6. Як звали чоловіка, у якого Гордій Кулаківський підступом забрав землю (за повістю М. Павленко «Русалонька із 7-в, або прокляття роду Кулаківських»)?
а) Сергій Пустельник;
б) Валентин Білий;
в) Данило Міщенко;
г) Олександр.

7. Чим жінки підкормлювали полонених німців у новелі Любові Пономаренко «Гер переможений»?
а) супом;
б) кашею;
в) вареною картоплею;
г) пирогами.

8. Хто був зображений на фотокартці, яку німець Фрідріх любив показувати усім (за новелою Любові Пономаренко «Гер переможений»)?
а) він у молодості;
б) його дружина;
в) його син;
г) його дочки.

ІІ рівень ( ).
9. Установіть відповідність між назвою вірша та уривком з нього.
1. «Кольорові миші»;
2. «Чайка на крижині»;
3. «Ти знаєш, що ти – людина?»;
4. «Гей, нові Колумби й Магеллани».

а) Кораблі! Шикуйтесь до походу!
Мрійництво! Жаго моя! Живи!
б) За тобою завше будуть мандрувати
Очі материнські і білява хата.
в) Більше тебе не буде
Завтра на цій землі…
г) І той сусід сказав тоді у тиші:
– Панове судді. я її привів…
д) В цьому році зима
Не вдягала білої свити…

10. Установіть відповідність між героєм повісті Марини Павленко «Русалонька із 7-в, або Прокляття роду Кулаківських» та його характеристикою.
1. Вадим.
2. Сашко.
3. Валентин.
4. Ростик.

а) тато Софійки;
б) братик Софійки;
в) колишній однокласник Софійки та її хороший друг;
г) однокласник Софійки, хлопець, який їй подобався;
д) наречений Сніжани.

ІІІ рівень ( ).
11. Охарактеризуйте образ Сашка з повісті Марини Павленко «Русалонька із 7-в, або Прокляття роду Кулаківських».
12. Як ставилися діти до полоненого німця Фрідріха з новели Любові Пономаренко «Гер переможений»?
13. У чому сусід звинувачував дівчинку Анну з вірша Ліни Костенко «Кольорові миші»?

ІV рівень ( ).
14. Напишіть твір-мініатюру на одну із запропонованих тем:
1. У чому полягає сенс життя людини на землі (за поезією Василя Симоненка «Ти знаєш, що ти – людина?»)?
2. Що робить людину крилатою (за поезією Ліни Костенко «Крила»)?
3. Чи легко бути «білою вороною» (за поезією Ліни Костенко «Кольорові миші»)?
4. Гуманістична ідея новели Любові Пономаренко «Гер переможений».

👇
Ответ:
ЕНОТ55115
ЕНОТ55115
01.05.2020

1212132327373747747474о4о3оо3

4,8(45 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
ehadid
ehadid
01.05.2020

ответ:В короткому оповіданні "Білий кінь Шептало" Володимир Дрозд зумів порушити глибокі соціальні проблеми, які хвилюють кожну особистість, схильну до самоусвідомлення і самовираження.

Алегоричний образ білого коня стає символом індивідуума, що відрізняється від оточення, виділяється з натовпу. І читач розуміє, що насправді думки, що спадають на думку Шепталові, то роздуми людини — неординарної, особливої... Таку людину часто називають "білою вороною". І, на наш погляд, білий колір коня є своєрідним натяком на цей вислів.

Шептало знає про свою неординарність, він пам'ятає матір, яка працювала в цирку, він пригадує розповіді про своїх предків — норовистих білих коней. Але незважаючи на це знання, білий кінь часом хоче злитися з табуном, аби уникнути гострого Степанового погляду, не впасти в око, уникнути вибору. Одначе це прагнення викликане не бажанням стати частиною колективного цілого. Зовсім навпаки. Шептала гнітить принизлива робота колгоспних коней, йому огидне відчуття пітних тіл табуна, який женуть на водопій навіть не до річки, а до колодязного корита (і цим автор теж підкреслює обмеженість світу, що визначає Шепталове життя). Володимир Дрозд ніби запитує свого персонажа, чи зможе він усе життя отак ходити позаду конюха, щоб не бігти серед спітнілих кінських тіл, останнім пити з корита скаламучену воду, щоб уникнути штовханини натовпу. І читач незабаром отримує відповідь: білий кінь показує свій норов і втікає в луки. Тут він відчуває себе вільним, як давні його предки — дикі коні. Шептало пасеться, лежить на траві, купається в річці. Змивши з себе сірий бруд, він стає білосніжним і, вражений, стоїть над водою. Власне відображення у воді стає ніби поясненням того, чому конюх дозволив собі ударити білого коня: забруднившись, Шептало став сірим (тобто пересічним, таким, як усі). Усвідомлення своєї неповторності дозволяє Шепталові пробачити Степана і навіть сумувати за ним. Повертаючись до колгоспної конюшні, білий кінь викачується в багні, щоб на ранок знову стати сірим, але глибоко в свідомості Шептала пульсує думка, що він особливий, і нікому його не зломити, доки в ньому живе таке самовизначення, але серед натовпу краще все ж таки залишати сірим, щоб не мозолити зайвий раз око.

Объяснение:

4,7(87 оценок)
Ответ:
gorodchikova23
gorodchikova23
01.05.2020

ответ:В короткому оповіданні "Білий кінь Шептало" Володимир Дрозд зумів порушити глибокі соціальні проблеми, які хвилюють кожну особистість, схильну до самоусвідомлення і самовираження.

Алегоричний образ білого коня стає символом індивідуума, що відрізняється від оточення, виділяється з натовпу. І читач розуміє, що насправді думки, що спадають на думку Шепталові, то роздуми людини — неординарної, особливої... Таку людину часто називають "білою вороною". І, на наш погляд, білий колір коня є своєрідним натяком на цей вислів.

Шептало знає про свою неординарність, він пам'ятає матір, яка працювала в цирку, він пригадує розповіді про своїх предків — норовистих білих коней. Але незважаючи на це знання, білий кінь часом хоче злитися з табуном, аби уникнути гострого Степанового погляду, не впасти в око, уникнути вибору. Одначе це прагнення викликане не бажанням стати частиною колективного цілого. Зовсім навпаки. Шептала гнітить принизлива робота колгоспних коней, йому огидне відчуття пітних тіл табуна, який женуть на водопій навіть не до річки, а до колодязного корита (і цим автор теж підкреслює обмеженість світу, що визначає Шепталове життя). Володимир Дрозд ніби запитує свого персонажа, чи зможе він усе життя отак ходити позаду конюха, щоб не бігти серед спітнілих кінських тіл, останнім пити з корита скаламучену воду, щоб уникнути штовханини натовпу. І читач незабаром отримує відповідь: білий кінь показує свій норов і втікає в луки. Тут він відчуває себе вільним, як давні його предки — дикі коні. Шептало пасеться, лежить на траві, купається в річці. Змивши з себе сірий бруд, він стає білосніжним і, вражений, стоїть над водою. Власне відображення у воді стає ніби поясненням того, чому конюх дозволив собі ударити білого коня: забруднившись, Шептало став сірим (тобто пересічним, таким, як усі). Усвідомлення своєї неповторності дозволяє Шепталові пробачити Степана і навіть сумувати за ним. Повертаючись до колгоспної конюшні, білий кінь викачується в багні, щоб на ранок знову стати сірим, але глибоко в свідомості Шептала пульсує думка, що він особливий, і нікому його не зломити, доки в ньому живе таке самовизначення, але серед натовпу краще все ж таки залишати сірим, щоб не мозолити зайвий раз око.

Объяснение:

4,5(77 оценок)
Это интересно:
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ