М
Молодежь
К
Компьютеры-и-электроника
Д
Дом-и-сад
С
Стиль-и-уход-за-собой
П
Праздники-и-традиции
Т
Транспорт
П
Путешествия
С
Семейная-жизнь
Ф
Философия-и-религия
Б
Без категории
М
Мир-работы
Х
Хобби-и-рукоделие
И
Искусство-и-развлечения
В
Взаимоотношения
З
Здоровье
К
Кулинария-и-гостеприимство
Ф
Финансы-и-бизнес
П
Питомцы-и-животные
О
Образование
О
Образование-и-коммуникации

Вірш "Я" до образу Митька з твору Я.Стельмаха "Митькозавр з Юрківки"

👇
Ответ:
nasyatkachenko8
nasyatkachenko8
14.03.2021

А що тут треба зробити??

4,6(23 оценок)
Открыть все ответы
Ответ:
daaanila2015
daaanila2015
14.03.2021
М. Хвильовий – неперевершений майстер української новели, який створив у вітчизняному письменстві власний художній стиль, що став своєрідним поєднанням ліричної, романтичної і імпресіоністської новели. В середині двадцятих років минулого століття письменник став визнаним лідером тогочасного літературного покоління і віддзеркаленням гострої полемічної критики про напрямки розвитку української культури пореволюційної епохи. Саме М. Хвильовий розпочав дискусію у літературних колах 1925-1928 років, яка з часом справила великий влив на подальшу творчість митця.Специфічне світобачення М. Хвильового знайшло ідеальне втілення в індивідуальному художньому стилі письменника, що став основою психологічного, політичного і суспільного світу автора, стилю, завдяки якому письменникові вдалося торкатися у своїх творах найважливіших проблем, стилю світовідчуття.Покладена на історичний контекст літературна самобутність М. Хвильового стала чутливим індикатором, який був одночасно налаштований на образне відтворення і особливе сприйняття подій своєї доби: «Коли ти революціонер, ти не раз розколеш своє «я». Коли ж ти є обивателем і служиш у державній установі, об’єктивно ти маєш право вважати себе царем природи, але суб’єктивно ти все одно залишаєшся звичайнісінькою людиною».Попри те, що тогочасні літературознавці найчастіше імпресіонізм протиставляли експресіонізму, відповідно, як мистецтво художнього відображення мистецтву художнього вираження, в українській художній літературі 20-х років минулого століття і, зокрема, в творчості М. Хвильового, обидва модерністські напрямки між собою тісно переплітаються. Причина цього, скоріш усього, полягає в прагненні письменника відобразити незвичайну рухливість і складність внутрішнього світу людини, що характерно для письменників-імпресіоністів, а також у прагненні усвідомити гротеск, розірваність, навіть деяку фантастичність тогочасної дійсності, в якій доводилося жити сучасникам М. Хвильового, дійсності, яка відбиває експресіоністське світосприйняття.У будь-якому випадку, обидва літературних напрями, як і кожен окремо, втілені в новелах М. Хвильового, в умовах пореволюційної радянської дійсності були відвертим викликом «просвітянському» комуністичному реалізму і властивим йому тяжінням до ілюстративності і нормативності.Основу новелістичної творчості М. Хвильового становить усвідомлення автором ворожості, бездушності і байдужості до людини та оточуючого світу. Тому світ, у якому живуть герої письменника, зрушений соціальними катаклізмами зі звичних підвалин, хаотичний і калейдоскопічний. Він у М. Хвильового позбавлений внутрішньої логіки і стабільності, жорстокий і абсурдний. Герої письменника такий світ сприймають часом з фатальною покорою, часом зі страхом, часом з ненавистю, але завжди з великим душевним болем.
4,4(70 оценок)
Ответ:
dpravdivaya
dpravdivaya
14.03.2021
Тема покликання стосується кожного з нас
особисто. Кожен із нас через своїх батьків
отримав від Господа дар життя. Це
означає, що ми народилися з Божої
любові, що Він хоче, аби ми існували. І
кожна людина як витвір Божої любові є
неповторною, єдиною; кожна людина має
призначення чи якесь особливе
за від Господа Бога посісти
певне місце в людській спільноті і на тому
місці за до всіх інших Господніх
дарів терпеливо виконати своє завдання,
щоб почути від Нього слова: „Слуго добрий
і вірний, у малому ти був вірний ... увійди
в радість пана твого” (див. Мт. 25,21). Такі
Господні слова повинні бути заключним
акордом нашого життя.Господь Бог,
Творець Всесвіту і кожної людини,
заздалегідь, ще перед нашим
народженням передбачає для нас якесь
місце в житті людської спільноти, в тому
просторі й часі, які Він вибрав для нас.
Прекрасним прикладом цього є життя
пророка Єремії, про якого кажуть: «Перш
ніж ж я уклав тебе в утробі, я знав тебе; і
перш ніж ти вийшов з лона, освятив я тебе;
пророком для народів я тебе
призначив» (див. Єр. 1, 5).Тут також варто
згадати про роль, яку в житті й покликанні
кожної людини відіграють її батько та
мати, бо вони також виконують своє дуже
важливе покликання. Часом люди дещо
легковажно ставляться до подружнього
життя, як до чогось буденного, нецікавого,
мовляв, людина одружилася, не стала
кимсь важливішим – священиком чи
монахом. Це неправильний підхід. Бути
батьком чи матір'ю, а насамперед творити
християнське подружжя – це вже
покликання. Коли в християнській сім'ї
народжується дитина, батьки повинні
серйозно поставитись до того, що Господь
доручає їм, цьому чоловікові й цій жінці,
належно виховати цю дитину і до
їй у свою чергу пізнати своє покликання,
докласти зусиль, аби вона усвідомила, що
має в житті особливе місце, особливе
завдання. Відтак, підростаючи, дитина
починає замислюватися над тим, що їй
робити в житті, планує, як можна втілити
свої бажання, свої ідеали. Вона може бути
покликаною до священства, монашества
чи, як найчастіше буває, до виконання
безлічі інших завдань, що їх потребує
людська спільнота, аби задовольнити всі
свої оправдані потреби. Це немовби друга
надзвичайно важлива фаза, коли людина
приймає рішення щодо свого життєвого
шляху. У цей період життя зроджується
усвідомлення власної гідності, вартості як
повноцінного члена людської спільноти, як
когось, кому доручено виконати особливе
завдання, що його ніхто інший не виконає.
На цьому етапі важливо зрозуміти, що це
не вибір заробітку грошей, а щось
значно глибше й цінніше, що, з одного
боку, приносить людині задоволення, а з
іншого – дає змогу виконати те завдання,
яке приготував для неї Господь. Крім
„життя у світі”, є ще два види покликання,
опрацьовані значно краще. Перше –
покликання до священства. Це особливе
покликання від Господа для служіння
спільноті. Священик покликаний не тільки
на те, щоб освячувати свою душу, а
передусім щоб служити людям. Для
розуміння цього покликання священик має
бути солідно підготовленим: прагнути
духовного зростання, мати відповідний
рівень освіченості, поглиблювати свою
культуру. Зі свого боку, люди, яким він
служить, повинні розуміти цінність
священства, виявляти до цього стану
життя відповідну пошану, заохочувати й
підтримувати в їхніх стараннях тих
молодих людей, у яких виявляє себе
покликання до священства.
4,4(38 оценок)
Это интересно:
Новые ответы от MOGZ: Українська література
logo
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси Mozg
Открыть лучший ответ